Mies ryösti ray:n pelisalin

rururururu

12

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rururu

      Ray on ryöstänyt hänet ensin,.

      • onnea lopetukseen

        kyllä pelaajat häviää mutta ryöstö ei ole vastaus häviämiseen vaan pelaamisen lopettaminen.


      • kakekö

        Jep. Otti varmaan vaan omansa takaisin..


    • Ryöstää ensin rahaa ja sitten pelaa ne takasin paikaan josta on ryöstänyt. Järkevää touhua.

      • ryöstö on rikos

        Lukeeko siellä RAYn pelit? Kai yritti saada jonkin suuremman voiton. Mutta ryöstö on rikos ja kovat tuomiot annettava. Rikollista on myös tarjota pelejä joista ei mainonnasta huolimatta voi saada suurempia voittoja, tosin ei enää pienempiäkään.


      • Reiskaaaa!

        Hän tuli katumapäälle vissiin ja halusi pelaamalla palauttaa ryöstämänsä rahat.
        Ei kai Ray enää toiseen kertaan vaadi takaisin sitä osuutta rahoista jonka mies lykkäsi heidän peleihin takaisin.


    • 1+6

      Nähtävästi rahalla pelaamisesta on suomeen muodostumassa ääriilmiö Kuka on veikkauksen bingoa käynyt seuraamassa ymmärtää paremmin ne rahan mittasuhteet millä täällä pelataan.

    • kkk5

      JES! IHAN OIKEIN, HAHHAAAAA!!! olin tyytyväinen kun luin tätä uutista iltalehdest'ä.

    • miettijä

      Hyvä juttu, ku vaan muutki peliriippuvaiset tekis samoin, tai hankkisivat aseita ja ampuisivat ray:n mulkuilta polvet paskaksi. Näitä ray:n syöpäkoneita on aivan kaikkialla ja niitä ei pääse mihinkään karkuun, ja se jos jokin on perseestä. Ray riistää pelikoukkuun jääneiltä rahat ja mielenterveyden, se ei mun mielestä oo mitään hyväntekeväisyyttä edes enää. Ja kun miettii että Ray:llä on 800 miljoonan voitot vuosittain niin se tarkoittaa sitä että 4 miljoonaa täysikäistä häviää 200e vuosittain. Mutta kun eihän noita oikeasti pelaa kuin puolisen miljoonaa ihmistä vuosittain, eli 1600e vuosittain häviää keskimäärin vuosittain ne jotka pelaa. Mutta ei sekään niin yksinkertaista ole... todellisuudessa peliriippuvaiset häviää keskimäärin 10 tonnia vuosittain ja loput häviää mitä häviääkään. Mutta kysymys kuuluu... mistä vitusta peliriippuvaiset saa sellaiset rahat kun suurin osa riippuvaisista on työttömiä, eläkeläisiä ja opiskelijoita? Noh... varastaminen, lainaaminen ja huumeiden myyminen tai huumekuriirihommat taitaa olla yleisimmät keinot rahoittaa pelaamista kun rahat loppuu kesken. Ja se on hienoa se.

    • LaillinenRyöstö

      Veikaus, Ray ja bookkerit harjoittaa jatkuvaa laillistettua ihmisten ryöstämistä.
      Joku vois alkaa ryöstämään näitä peliautomaatteja kauppojen auloista.
      Ryöstäjä tekisi vain hyvän palveluksen eläkeläisille, kun rahapeliautomaatti olisi kannettu ulos kaupan aulasta, eikä eläkeläinen pääse pelaamaan eläkettään Rayn:h herrojen taskuihin.
      Mutta ei, ryöstäjä tuomitaan rikoksesta, kun hän on estänyt Ray:n harjoittaman ryöstelyn.

      • näinonjeps

        ottakaa porttikielto kasinolle ja pelaamoihin protestina, niin ei tule kiusausta mennä häviämään lisää.


      • puujalkajoel

        Raylla Paffila Veikkauksella voi hallita pelaamista Suomen loistokkaan lainlaativien suosituksien mukaan

        Laita asetukset siten että voit hävitä hitaasti ja varmasti :):) hih hih hih hi


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe