Eli onkos siellä nakurantoja ja jos on niin missä päin ja millanen meno siellä on?
playa de americas
8
529
Vastaukset
- On!
On. Sijaitsevat meren rannalla.
- Rantailija
Teneriffalla näyttäisi olevan ainakin 3 nudistirantaa.
http://www.nudistbeaches.info/maps/canaries-map.htm - Kysy niiltä!
Opas tietää.
Respa tietää.
Taksit tietää. Kokemuksesta voin kertoa, että ainakin tuo Playa De Los Patoksen rantaan meno on tosi haasteellista. Se sijaitsee kaupungin pohjposlaidassa, banaani viljellyksien alapuolella. Rannassa on jyrkänne. Polku risteilee jyrkänteen laidalla.Lopussa joutuu laskeutumaan pari metriä narun varassa. Rannalla on tosi rauhallista. Kun kävimme siellä, oli sillä vain kaksi henkilöä. Ongelmana on myös että aurinko jää jyrkänteen taakse. Suosittelen kyllä tutustumaan paikkaan, jos satutte sen löytämään. Itse kävin etsimässä sinne menevää polkua kaksi kertaa ennen kuin se löytyi. Taksit eivät kyllä sinne osaa. Koska, lähin tie kulkee rannan kohdalla, puolentoista kilometrin päässä. Välissä on vanhoja banaani viljelyksiä. Itse kaupunki on mahtava. Se ei ole mikään turistirysä. Siellä on vähän etuilevia, möykkääviä Venäläisiä ym.
Tuo Playa de americas puoleinen ranta on mainittu nudistirannaksi. Olemme käyneet siellä kahdesti, ja ainakin meidän huomio oli, että 99,9% porukalla oli uimahousut jalassa. Muutamia yläosattomia naisia oli, ja yksi läähättäjä runkkari.
Kumotkaa huomiomme, jos satumme olemaan väärässä. Me olimme siellä liikkeellä toissa ja sitä edellisenä syksynä. Vihjeenä voimme kuitenkin antaa, että kaupungissa on aivan kiva swingers paikka.
- anders4
Kannattaa mennä Inglesiin,ei tarvi etsiä,ja nudisteja on satamäärin
- janage
Teneriffalla on ainakin yksi hyvä ranta. Playa La Tejita joka sijaitsee aivan lentokentän vieressä. Tunnistaa hyvin siitä vuoresta. Americasista pääsee kätevästi bussilla perille.
- pelokanaturisti
Silloin tällöin on kyllä mukava viettää rantalomaakin. Joskus tekisi mieli mennä nakurannelle ja hankkia oikein kunnon pavunvärinen rajaton rusketus. Tuo ihosyöpä riski vain pelottaa vaikka pidänkin lämmöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055