teinillä aloitettiin Abilify muutama viikko takaperin. Annos nyt 7.5mg, rinnalla menee vielä risperdal joka lasketaan alas.. Nyt kahtena päivänä ollut voimakasta, mutta lyhytkestoista (n.10min) nenäverenvuotoa, jota ei ikinä aijemmin ole ollut. Onko kokemusta tälläisesta Abilifyn kanssa? Lääkäriin otan yhteyttä kyllä pian!
Abilify ja nenäverenvuoto??
5
140
Vastaukset
- varoitus
Vitsi mitä huumeita. Älä anna näitä lapsellesi. Perehdy Keroputaan malliin, siinä kuunnellaan potilasta ja koko perheyhteisöä. Potilaat paranevat. Sen sijaan neuroleptit aiheuttavat aivovaurioita, eikä lapsesi lääkäri näistä sinulle kerro. Lapsesi on mahollista parantua, mutta älkää hairahtuko tähän nykyajan psykiatriaan, se on tuhla mielelle, sielulle ja keholle.
- huolestunut äiti
Autismista ja kehitysvammasta, sekä vaikeista käytöshäiriöistä joita ollut läpi elämän, tuskin parantuu. Mutta kiitos vastauksesta.
- varoitus
Ok ymmärrän. Mutta miettikää vielä, onko lapsellasi tarpeeksi kommunikaatiokeinoja? Pystyykö hän ilmaisemaan tahtoaan? Onko liikaa aistiärsykkeitä? Muutoksia? Mielekästä tekemistä?
Voimia teille kaikesta huolimatta. - 1+51
On vaikea perustella tuon tason myrkkyjen käyttöä yhtään kenellekään. Käytökseen liittyvät ongelmat on korjattavissa muin keinoin kuin vaan pää napeilla turruttamalla.
- Pää oli pipi
Täällä on näköjään taas trollipeikkojen kokoontumisajot.
Meinasin sanoa, että miksi lapselle syötetään lääkettä, mutta vastaus tuli ja se ok.
Itse syön Abilifytä, eikä ole mitään ongelmia sen kanssa. Mutta tämähän ei tarkoita sitä, että ei voisi tulla ongelmia. Jos tsekkaat lääkepaketin sivuoireet, niin siinä on lueteltu kaikki mitä mahdollista voi sattua. Nyt on sitten sattunut.
Ota lääkäriin nyt vaan yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538253- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404313Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423430Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353423Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383338- 483113
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492614