Hitsi, hassu kysymys, mutta pakko kysyä.
Onko normaalia, että mies on "pehmeä" eli ei kova kun laukeaa? En ikinä aiemmin ole moista nähnyt. Yleensä mies on melkoisen kivikova ennen tulemista.
Onko siis normaalia? En tiedä onko merkitystä, mutta kyse 50 miehestä.
Niin olen se toinen osapuoli siinä leikissä, nainen.
Laukesi, mutta pehmeä?
15
1179
Vastaukset
- faari
ihan normaalia. ei se aina seiso tuossa iässä.
- Kaisa vaan
Joo ihan normaalia nuoremmillakin, jos on väsymystä, krapulaa jne. Fyysiseen väsähtäneisyyteen sellainen lötkö laukaisu viittaa.. : )
- Hupsistaheijaa
Kiitoksia vastauksista, taitaa olla tosi, että väsymys voisi tuollaisen ilmiön aiheuttaa. Kyseinen mies kärsii jonkinasteisesta uniapneasta, joten unen laatu on heikkoa ja väsymys painaa,
- Normaalia on
Jees. Kyllä se kropan kunto vaikuttaa myös kalun toimivuuteen. Liika stressi, väsymys tai jopa huono ravinto heikentää erektiota. Eihän nainenkaan jaksa umpiväsyneenä oikein täysillä nauttia.
Ja kyllä: mies voi saada siemensyöksyn myös löysänä. Täytyy myös muistaa, että siemensyöksy ei vielä tarkoita, että mies saisi kunnon orgasmin. - hntntntntntntn
Normaalia on kirjoitti:
Jees. Kyllä se kropan kunto vaikuttaa myös kalun toimivuuteen. Liika stressi, väsymys tai jopa huono ravinto heikentää erektiota. Eihän nainenkaan jaksa umpiväsyneenä oikein täysillä nauttia.
Ja kyllä: mies voi saada siemensyöksyn myös löysänä. Täytyy myös muistaa, että siemensyöksy ei vielä tarkoita, että mies saisi kunnon orgasmin.-Täytyy myös muistaa, että siemensyöksy ei vielä tarkoita, että mies saisi kunnon orgasmin.-
ei nii, mut löysälläkin voi saada myös orgasmin
- 11+17
Se johtuu siitä, että mies ei ole riittävän kiihottunut. Kyllä mies voi laueta pehmeänä mutta se on mekaaninen simensyöksy ei todellinen orgasmi.
- mutteripää
.. vai mekaaninen syöksy, kaikkee sitä..
- lerbu
mutteripää kirjoitti:
.. vai mekaaninen syöksy, kaikkee sitä..
Heh, joo. Itse olen usein saanut oikeinkin hyvän orgasmin masturboidessa sellaisella vain aavistuksen jäykistyneellä, lähes täysin veltolla kalulla.
Komppaan tätä. Usein täysillä seisova kalu on silleen "puutunut" ettei orkku tunnu niin hyvältä kuin veltommalla. Parhaat laukeamiset olenkin saanut masturboimalla... sorry naiset.
- sinipunaisena
fuckmaster kirjoitti:
Komppaan tätä. Usein täysillä seisova kalu on silleen "puutunut" ettei orkku tunnu niin hyvältä kuin veltommalla. Parhaat laukeamiset olenkin saanut masturboimalla... sorry naiset.
Olen tästä eri mieltä. Kun kyrpä on kivikova ja sininen, niin silloin lentää parhaat kaaret ja tuntuu myös parhaalta.
- um6umumumum
sinipunaisena kirjoitti:
Olen tästä eri mieltä. Kun kyrpä on kivikova ja sininen, niin silloin lentää parhaat kaaret ja tuntuu myös parhaalta.
Hmmm... piti oikein rueta miettimään, onko itselläni orgasmin voimakkuuteen vaikutusta sillä, miten kova penis on ollut. Tulin siihen tulokseen, että ei ole. Orgasmin voimakkuus vaihtelee kyllä suuresti, mutta itse en siis voi sanoa sen johtuvan peniksen kovuudesta, vaan muista seikoista.
- ukkelijee
Erektio, siemensyöksy ja nautinnon määrä ovat eri asioita, vaikka ne mielletäänkin kuuluvan yhteen.
- voi olla kova erektio, mutta siittimen koskettelu ei silti tuota nautintoa
- voi olla olematta erektio, mutta siittimen hyväily silti on nautinnollista
- siemensyöksyn voi saada (lähes) veltollakin kalulla.
- orgasmi voi olla pieni tai vahva tilanteessa kuin tilanteessa
--------------------------------
Camel condoms - miehille, jotka laukeavat omia aikojaan. - vanhamiesbi
Justiin vedin puoliveltosta kullistani hyvän satsin pöydälle, multa tulee paljon spermaa jos kauan kiusaa ja antaa laskea kyrpänsä sit vispaa äkisti lastin ulos. Pakarat aivan tärisee kun tuntee lastin tulevan koko kyrvän mitalta persreijältä asti. Pian vedän uudestaan loput pussinpohjat, ne ohuet harmaat ja tuoreet.
- wertyu
joskus ku nainen imaisee kassit tyhjíksi ja onnistuu pumppaamaan ne ´paineella suuhun niin tekee hyvää nykyään en saa edes perspanosta kiksia vaan pitää nussia suuhun että saa lastin liikkeelle
onko muilla samoja kokemuksia - 63mar
laukeaminen voi tosiaan tapahtua siittimen ollessa ns puoli kova, eikä ole edes mahdotonta, vaikka olisi jo menossa lepotilaan
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018784- 695755
- 245327
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375216Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385041Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h814965- 624483
- 434157
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503453- 493135