huutokaupat.com

huijausko?

12

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppias netissä

      Niitä tuotteita voi olla useampia, tuo on yritysmallin kannetteva joten se lienee leasingpalautuskone. Niitä voi tulla kerralla jopa kymmeniä myyntiin. Minäkin olen usein myynyt tavaraeriä huutokauppasivustoilla yksi tavara kerrallaan eli samanlainen myynti-ilmoitus ollut toistuvasti netissä.

    • varma huijaus?

      tuo ed. laite on just sama, joka on myyty jo useammin. Samat naarmut ja kuvat....kun on kerran todelliset kuvat. Yleensä tuo nousee n,700€ ja parin viikon päästä taas myynnissä.....................hm................

    • Lenovo1

      No ei taida olla sama kone.. Olen ostanut kyseisestä yrityksestä kannettavan ja heillä on samanlaisia kuin ostamani helposti 100kpl !! Kuvat siis voivat olla eri koneesta kuin myynnissä oleva, siinä siis myyjällä sattunut haveri. Kyseisestä yrityksestä kyllä uskaltaa ostaa. Vähän harmittaa kyllä se että ostamani koneen olisi saanut huutokaupat.fi sivustolta huomattavasti edullisemmin !! Myyvät sielläkin samoja koneita.

    • huudahuudauuda

      Eihän tuo ole kuin kalastusta ja suurella rysällä, sama firma myy tuotetta niin kauan ett saa toivomansa hinnan,, kun siellä ehtoissa lukee ett myyjä joko hyväksyy tai hylkää tehdyn tarjouksen ,,heh heh , hömölölä
      kuten nyt sama vaunu menossa neljättä kertaa huutokaupaassa,,siinähän huudat,,

      • enhuuda

        Tuo Oululainen firmako kyseessä, sillä näyttäs olevan vaunu huutokaupass,,


    • kakeeh

      Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin KT-Trading hyväksyy 100% kohteistaan, eli ei ole hylännyt ainuttakaan huutoa... Samaa kohdetta he eivät kauppaa, mutta jos uusia koneita on useampia voi toki kohdetta kaupata samoilla kuvilla, tietenkin.

      • tuIihan_se_sieltä

        Pikkaisen taas tämäkin kommentti haiskahtaa kyseessä olevan firman hätäselittelyltä/valheelta, joita nämä keskustelut ovat täynnä...


      • oijfrfkekfpvevpåkv
        tuIihan_se_sieltä kirjoitti:

        Pikkaisen taas tämäkin kommentti haiskahtaa kyseessä olevan firman hätäselittelyltä/valheelta, joita nämä keskustelut ovat täynnä...

        voi pelle! Mee ettimään ufoja mettästä.... neki varmaan liittyy tähän jotenki....TÄSSÄ TÄYTYY OLLA JOKIN PAHAMAINEN JUONI TAUSTALLA...HMMMMMMMMM


      • KUKA-ON-POMO

        Taas esiintyy myyjä ite. "oijfrfkekfpvevpåkv".

        Varsinaisia neroja nimimerkin keksimisessäkin. Onko noilla kaikilla myyjillä älykkyys tuota tasoa. Eivät osaa keskustella ollenkaan, aina kun myyjä ottaa kantaa on kielen käyttö ala-arvosta, kuten myös tuo heidän myynti touhunsakkin on.

        huutokauppa.com kerää sivustolleen tosi älykkäitä myyjiä. Tiedättekö hyvät ala-arvoisen tavaran myyjät KUKA ON POMO, se olen minä OSTAJA, joten kunnioitusta peliin mukaan.


    • ifyliygkvblgkiv

      hahahaha,,,voi vittu kuka on pomo....Taidat olla juuri sellainen ostaja jolle myyjät nauravat ja ajattelevat että menes muualle tinkaamaan ja tutkimaan...Ostajia on just yhtä monenlaisia kuin myyjiäkin,ero heillä on vain siinä että myyjillä on rahaa ostaa varastoon vaikka 100 samanlaisa tuotetta,ja juoda konjakkia illalla,ja ostajilla luultavasti on varaa 1 tuotteeseen pitkän harkinnan ja vaimolta luvan kysymisen jälkeen,ja iltaisin nautitaan ihan itse tehtyä kotiviiniä....jonka hinta ja maku kulkevat käsikädessä....suunnalleen polttoöljy litrahinnan kanssa...

      • Olen-sinun-pomosi

        "ifyliygkvblgkiv" oletko itseesi tyytyväinen, tuntuuko sinusta siltä että sinä olet täysissä sielun voimissasi.

        Jospa menisit lääkäriin ja hankkisit ensin sen lääkityksen kohdalleen, niin tämä maailma ja jopa asiakkaatkin saattaa ruveta tuntumaan siedettävältä.

        Se viinan kanssa lotraaminen ei ole kenellekään hyväksi, voisit vähentää sen käyttöä, ja varsinkin sen polttoöljyn juominen lopeta kokonaan. Kirjoittelustasi huomaa että olet jo lipittänyt sitä aivan liikaa.

        Niin ja vielä muistutus että: MINÄ KULUTTAJANA OLEN SINUN POMOSI, etkä sinä mahda sille yhtään mitään, joten alahan nöyrtyä palvelemaan meitä.


      • Minä-ole-POMO

        No niin joko "ifyliygkvblgkiv" selvinyt tenttu huuruistaan. Lueppa tarkkaan

        MINÄ OLEN SINUN POMOSI

        joten alahan nöyristyä palvelemaan minua kun krapulastasi selviät, tai painu sosiaalihuoltoon tentturahoja kerjäämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe