Joutuu jonottaan älyttömän kauvan. Se ei ole mukavaa!!!
Muut asiakkaat eivät huolehdi siisteys tasostaan
välillä haisee ihmispaska alkoholi eläinten ulosteet hiki
kusi hyi hitto.
Miksi kun käyn pankeissa ???
8
373
Vastaukset
- Voi vitalis
Sääkö se olit joka haisit jonossa paskalle???
- Säästöpankkiin
Osuuspankin tyyppivika, vaihda pankkisi
- Vanha stara
Kiitä että Sinulla on edes lähiseudulla vielä pankki, joka ottaa vastaan asiakkaita
eikä vaan sähköviestejä! Usein tuntuu siltä, että asiakas pankkiin mennessään "vain vie hiekkaa lattialle", kuten eräs pankinjohtaja aikanaan sanoi. Minulla ei ole
"seinänrakokortteja". Tykkään vain ihmisistä ja seteleistä lompakossani. Jos niitä on niin hyvä on. Ellei löydy lompakosta seteleitä, se on paha asia! Ja pankkivirkailijat ovat aina ystävällisiä. - siirretty on...
Niinpä, ensi vuonna et saa Nordeasta mitään, pitää rahat hakea seinältä.
Eipä viedä hiekkaa lattialle, olen siirtänyt miljoonani Säästöpankkiin, siellä sentään palvellaa koko päivä. Myös Osuuspankissa saa vielä rahaa määrättyyn kellonaikaan. On se kummaa touhua ;( - otossa
Rahakkaiden ongelmia, moinen raha. Mulla vaan velkaa ja pankki sekä erämaa kuukan kans jonottaa mun oven takana. Eipä tarvi lähtee pankkiin tekeen siivoo. Noi poijjaat onkin viksuja ottavat kenkätkin tullessaan. Kylä köyhän kelpaa.
- pyöreätnurkat
Totta kuin potta, ihmiset haisee ihmiselle. Vain omassa kodissaan on turvassa kun ei päästä ketään nurkkiin norkoilemaan. Jonottaminen ei ole pakollista, elä mee jos päässä pakottaa.
- ulostetta.tuolissa
Pankkien olisi hyvä pestä odotus tuolit.
- äidinkielenope
oikea kirjoitusasu on kauan, ei kauVan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757264
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803059- 562238
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681379- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191249Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000