Joutuu jonottaan älyttömän kauvan. Se ei ole mukavaa!!!
Muut asiakkaat eivät huolehdi siisteys tasostaan
välillä haisee ihmispaska alkoholi eläinten ulosteet hiki
kusi hyi hitto.
Miksi kun käyn pankeissa ???
8
365
Vastaukset
- Voi vitalis
Sääkö se olit joka haisit jonossa paskalle???
- Säästöpankkiin
Osuuspankin tyyppivika, vaihda pankkisi
- Vanha stara
Kiitä että Sinulla on edes lähiseudulla vielä pankki, joka ottaa vastaan asiakkaita
eikä vaan sähköviestejä! Usein tuntuu siltä, että asiakas pankkiin mennessään "vain vie hiekkaa lattialle", kuten eräs pankinjohtaja aikanaan sanoi. Minulla ei ole
"seinänrakokortteja". Tykkään vain ihmisistä ja seteleistä lompakossani. Jos niitä on niin hyvä on. Ellei löydy lompakosta seteleitä, se on paha asia! Ja pankkivirkailijat ovat aina ystävällisiä. - siirretty on...
Niinpä, ensi vuonna et saa Nordeasta mitään, pitää rahat hakea seinältä.
Eipä viedä hiekkaa lattialle, olen siirtänyt miljoonani Säästöpankkiin, siellä sentään palvellaa koko päivä. Myös Osuuspankissa saa vielä rahaa määrättyyn kellonaikaan. On se kummaa touhua ;( - otossa
Rahakkaiden ongelmia, moinen raha. Mulla vaan velkaa ja pankki sekä erämaa kuukan kans jonottaa mun oven takana. Eipä tarvi lähtee pankkiin tekeen siivoo. Noi poijjaat onkin viksuja ottavat kenkätkin tullessaan. Kylä köyhän kelpaa.
- pyöreätnurkat
Totta kuin potta, ihmiset haisee ihmiselle. Vain omassa kodissaan on turvassa kun ei päästä ketään nurkkiin norkoilemaan. Jonottaminen ei ole pakollista, elä mee jos päässä pakottaa.
- ulostetta.tuolissa
Pankkien olisi hyvä pestä odotus tuolit.
- äidinkielenope
oikea kirjoitusasu on kauan, ei kauVan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003454991- 162266
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786