Avoin liiga!!!

SportFreak

Pitäähän tämäkin avata erikseen.

Haluaisitteko avoimen vai suljetun liigan. Miksi???

Itse haluaisin, että liitto päästäisi Kalpan ja Jukurit liigaan, tasolle jolle nämä joukkueet kuuluvat! Esim. Pelicans ja SaiPa eivät kuulu tasoltaan (ainakaan aina) liigaan.

Miten onnistuisi??
1. Kaksi liigan huonointa tippuu suoraan?
2. Toiseksi viimeinen karsii Mestiksen toiseksi tulleen kanssa?
3. Vaiko kaksi liigan viimesistä ja 2 mestiksen parasta pelaa toisiaan vatsaan ja se ratkaisee.
Mielestäni kolmas vaihtoehto olisi paras. Olisi jo aika nähdä liigassa tasaisuutta, vaikka Pelicans alkukaudesta mukana pysyikin Nurmisen ansiosta.

7

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avoimen liigan kannalla ja kolmas vaihtoehto olisi paras. Sitä paitsi liigassa pitäisi olla parillinen määrä joukkueita, jolloin saataisiin täydet kierrokset takaisin.

      Mahdollisuus liiganousuun antaisi potkua Mestisseuroille, joka taas osaltaa veisi suomalaista kiekkoa eteenpäin.

    • Viljami

      Kaikki jäälle. Suomesta löytyy varmaan 1000 ihmistä jotka yhden viikonloppuleirin jälkeen voisivat karsia uuden maajoukkueenkin. Sama piirre kuin Formuloissa.

      • musta makkara

        ja pointtisi on?


      • Ölperi
        musta makkara kirjoitti:

        ja pointtisi on?

        Liekö että jäkistä pelaa vaan kourallinen väkeä ja nekin on niitä lahjattomia kun ei kehtaa muualle mennä kun vaihtoon ja jäälle vuorotellen porukan sekaan.


    • Savolainen-Pysäyttäjä

      Liigassa pelaa ensi kauden jälkeen 14 joukkuetta, Mestiksen voittaja nousee liigaan mikäli voittaja löytyy joukkueista KalPa, Jukurit, Sport!

      Mestiksessä pelataan myös ensi kaudella 14 joukkueen voimin joten sieltä ei tipu tänä vuonna ketään vaan yhden noustessa liigaan Mestikseen nostetaan joukkueita 3 kappaletta.

      Nämä kolme joukkuetta ovat SaPKo, HeKi ja RoKi

      Jatkossa liigassa alkusarjan kahdeksan parasta pelaa pudotusotteluita, sijoille 9-12 päätyneet päättävät kautensa saunailtaan alkusarjan jälkeen ja sijat 13-14 karsivat paikastaan Mestiksen 1-2 sijoittuneita vastaan.

      Mestiksen 1 vastaan liigan 14-Mestisseuralla kotietu

      Liigan 13 vastaan Mestiksen 2- Liigajoukkueella kotietu

      Kolme voittoa ja liigapaikka rulaa.

      • Lätkäguru

        ...että parin vuoden päästä SaPKo on Suomen mestari eikä yksikään joukkue mahda sen alkavalle satavuotiselle dynastialle mitään. Sata Suomen mestaruutta putkeen, eikä omiin mene ainuttakaan maalia koko tuona aikana.


      • Savolainen-Pysäyttäjä
        Lätkäguru kirjoitti:

        ...että parin vuoden päästä SaPKo on Suomen mestari eikä yksikään joukkue mahda sen alkavalle satavuotiselle dynastialle mitään. Sata Suomen mestaruutta putkeen, eikä omiin mene ainuttakaan maalia koko tuona aikana.

        No sovitaanko että annetaan nyt välissä muutama mestaruus vaikka Kärpille?

        Pässit vie sitten loput kultamitalit. :-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe