Kuvaannollisesti tuntuu ja lahes on nain. Hirmuiselta tuntuva myrsky repii nyt Espanjaa, tuskin pystyssa pysyy.
Kertokaapa Suomen syksysta!
Sepalus selkapuolella
5
471
Vastaukset
täällä eteläisellä Ruotsin itärannikolla on aurinkoinen, muutama plussa-aste. Sopiva lenkkeilysää. Yöllä on pakkasta ja tiet liukkaat aamutunteina.
Sieltä Espanjasta kai ne tuuliset säät liikkuvat sitten tänne pohjoiseenkin. Toivottavasti matkan varrella sen verran laantuu, ettei sepalukset käänny selkäpuolelle!
Pitelehän hatun reunoista kiinni!
Ja tule illalla pikkujouluun!- fiiuliN
Täällä Varsinais-Suomessakaan ei ole parhainta laatua olevia ilmoja ollut sen paremmin kesällä
kuin nyt syksylläkään.
Tumma, pimeä ilta tuijottaa tuolta ikkunan takana parhaimmillaankin.
Päivällä hieman aurinko paisteli, mutta huomiseksi taas on tulossa sadetta ja tuulta.
Saadaankohan enää Suomeen kunnon talvea koskaan, siltä se hieman vaikuttaa.
Ja kun ei kunnon talvea, niin ei kunnon kesääkään, sehän on ollut tiedossa jo ennenkin.
Vieläkö pitää paikkansa aikomuksesi tulla Jouluksi Suomeen?- Rituli
täälläkin. Torstain ja perjantain välinen yö
oli tuulinen ja sateinen. Myrsky mylvi koko
yön, repi pihaterassin katon ja lennätteli
naapuriin. Onneksi ei kenenkään päälle.
Mutta kukapa tuossa säässä ulkona olisikaan
paitsi jos on pakko.
Puita on kaatuilut poikki teiden ja olihan
Helsingissä Aleksanterin teatterin katto
osittain lähtenyt irti.
Jotta kyllä sitä meilläkin näitä säitä pitelee.
Myrskyn jälkeen tuli aurinkoisia päiviä. Ihania,
melko lämpimiä marraskuun säitä.
Nyt odottelemme tietysti lunta, saa nähdä milloin
ensimmäiset hiutaleet leijailevat.
Hyvää joulun odotusta sinulle!
- mies savosta
retkottaa auki koko ajan. Housuissa on vain yksi lahje, ja katsikassa on viileää asua. Roikkosuoli on aina jaloissa, ja lyhyt varteni naurattaa ulkopaikkauntalaisia.
- Tamma
Nyt on vaari napannutliian monta, hah-hah-haa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760