Sukulaiskansan luo

Sipuli

Morjeesta vaan kaikille,oltais menossa matkalle Budapestiin,missä siellä olis edullista, esim. kaikki matkailu sydeemit, entä antikvariaatit, yö-elämä;ym????

3

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elinda

ikävä tuottaa pettymys, mutta unkarilaisilla ja suomalaisilla on todellisuudessa hyvin vähän yhteistä sukua. kaikilla, siis myös unkarilaisilla on vain harhakäsitys siitä, että olisimme sukulaiskansoja.
      näin ainakin antropologit kertovat.
      hyvää matkaa kuitenkin! :D

• Riffa

Me ostettiin kaikki tuliaiset Kauppahallista, joka oli kävelykadun putiikkein nähden edullinen. Ostoskeskukset Mammut ja West End ovat kalliita ja niistä löytyy samat tuotteet kuin Suomesta.
      Me ei löydetty yöelämää. Oppaan selityksen mukaan tanssiravintoloita ei ole. On vain pubeja ja kuppiloita, ravintoloita, joissa soitetaan mustalaismusiikkia ja jazzpaikkoja. Sitten oli strippipaikkoja. En käynyt missään muualla kuin pubissa.

• cigány

...Budapestissa on yöelämää! Siis ihan diskoja ja klubeja, niitä kannattaa kysellä paikallisilta tai katsella ilmaislehdistä joita jaetaan esim. metroasemilla ja matkainfoissa.

WestEndissä on kauppoja laidasta laitaan, eli kalliita merkkiputiikkeja ja samoja mitä Suomessa, mutta tarjonta on kyllä paljon laajempaa! Kauppakeskuksessa on myös halpoja kauppoja!

Tietenkin paremmin ostokset tekee juuri "syrjäisimmissä" paikoissa (ei kannata silti lähteä yksin harhailemaan :)) Sitä paitsi Budapestin kauppahalli on myös turistirysä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe