Mitkä ovat lempi seksi asentosi!
Kun haluaisin poika ystävän kanssa kokeilla uusia asentoja perus peppu ja ratsastus ovat alkaneet tympiä:(
asennot
6
687
Vastaukset
- ovat alkaneet
Mikä asento mahtaa olla perus peppu?
Mun lempparit on goddess (avautuva lotus) ja takaa - { ¤ }
Perinteinen mies naisen päällä reisien välissä, nainen voi kietoa jalkansa miehen selälle, olkapäälle. Siinä laaja ihokosketus voi pussailla mainiosti.
- perusjantterix
Nainen vatsallaan, jalat hieman avoinna, mies työntyy pimppaan takaa. Aivan ehdoton asento ja ainakin tää jantteri tyhjenee nopeiten naisen sisään just tässä asennossa! Pitämällä seinäst tukee, on vaste miehen työtnöihin vieläkin terävämpi. Jotkut naiset saa orkkunsa helpoiten just tässä asennossa myös!
Tuhmuutta saa lisää vaihtamalla peppuun siittimen.- j7j 7 7j j
Mitäs siel pepus sit on ennen vaihtoa?
- piitinsillu
j7j 7 7j j kirjoitti:
Mitäs siel pepus sit on ennen vaihtoa?
Heh, toi oli hyvä.
- 16v
Oon 16v mies ja mulla on tyttöystävä mutta se ei suostu antaan pillua vaikka laki sen sallis mitä voisin tehdä??
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761230
- 741214
- 491099
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041038- 511015
- 34757
- 49714
- 56673
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577