Minulla on ollut tässä vuoden aikana kaikenlaisia pelkotiloja. Nyt olen kuitenkin jostain syystä alkanut pelätä kauheasti veritulppia. Aiemmin syksyllä minulla oli kovia pohjekipuja ja kävin monesti lääkärissä ---> ei tulppa. Minulla on myös ollut hengenahdistusta ja keuhkopistoksia useasti, mutta ne ovat kestäneet max päivän. Nyt on kuitenkin jo kolmatta päivää lievää hengenahdistusta (ulkopuoliset eivät huomaa tätä) ja keuhkokipua (satunnaista pistelyä rinnan seudulla ja selässä) ja pelkään kuollakseni veritulppaa. Kävin lääkärissä, joka kuunteli keuhkot ja totesi ettei ole tulppaa. Olen kuitenkin kauhuissani koko ajan ja pelko lisää hengenahdistusta ja kipua. Toimintakykyni on kuitenkin normaali. Mikä auttaisi tähän? Onko muilla ollut samanlaista? Olen siis 18v perusterve nainen.
Veritulpan pelko
veritulppailija?
3
262
Vastaukset
Mistä pelko? Käytätkö e-pillereitä?
- veritulppailija?
En oikein tiedä mistä pelko tulee. En käytä pillereitä eikä mitään altistavia tekijöitä pitäisi olla...
Tuskin sinulle mitään veritulppaa tulee, ethän kuulu edes riskiryhmään. Venyttele ja liiku monipuolisesti niin ranka- ja rustoperäiset kivut jäävät pois. Jalkakipuihin voi auttaa riittävä nesteiden (mieluummin ei vettä, liottaa kivennäisaineita elimistöstä) nauttiminen esim. kivennäisvedet, suola ja magnesium. Ymmärrän kyllä pelkosi, onhan niitä minullakin ollut monenlaisia. Jaksele!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145