onko se todella niin iso se superisoperhepizza
tuolla pizzeria romeossa miltä se kuvassa näyttää
millaiset pizzat muuten siellä on??
pizzeria romeo
7
4828
Vastaukset
- se on
On se pizza yhtä iso kun luvataan! Pohja on myös paksu eli syömistä riittää. Joskus reunat kärventyy, mutta muuten ok.
- on.
mutta ei se hyvää kyllä ollut.ehkä oulun huonoin pizza
- paikka
jos hyvää pizzaa haluat (eikä se supermegaperhekoko oo se tärkein kriteeri) niin mene göremeen rintamäen taakse.ehdottomasti kaupungin parhaat pizzat,paljon täytettä ja juustoa varsinki,ja kokokin ihan normaali.hinta muistaakseni 4,5 euroo.
- nam nam
Maukkaita pitsoja a 4.20 euroa. Mukaan saa salaatin ja hyvänmakuisen leivän.
- naapuri
Pizzojen laatu on vaihdellut Romeossa. Joskus täytetonnikala on maistunut vanhalta. Täytteissä on joskus säästelty. Toki sieltä on joskus saanut hyvänkin pizzan. Yleensä ottaen, muualta saa parempia tuotteita halvemmalla.
- TIETENKIN
EN KÄY KUIN KOTIPIZZA LIIKKEISSÄ HAKEMASSA PIZZAN. ÓLETTEKO KUULLEET OMAVALVONNASTA RUOKAILUPAIKOISSA? JOS ETTE, NIIN SYÖKÄÄ/HAKEKAA PIZZANNE JOSTAIN TUTTIMAREAITALIAKREIKKAPAIKASTA...
KUN TIEDÄTTE MIKÄ ON OMAVALVONTA, ETTE TEKÄÄN HAE KUIN KOTIPIZZASTA PIZZANNE.
- Anonyymi
Kotiin kuljetus tulen tunnin päästä menee vittu kolometuntia ja kylmää ruokaa paska lafka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697