Kukaan mies ei ole koskaan sanonu mua hyvännäköiseksi enkä ole koskaan seurustellu kun kaikki miehet kiertää mut kaukaa ja kattoo mua kuin jotain paskaläjää. Ja mua on haukuttu murrosikäisestä asti pahasti ulkonäön vuoksi.
Vastaukset 4
- yks yrittäjä
Jokaiselle löytyy se oma ihminen. Ole reilusti sellainen kuin olet ja pidä sellaisista asioista kuin pidät. Kun tavoittelet rohkeasti asioita joista todella pidät, se kasvattaa sua ihmisenä ja tuo todellisen onnen.
- olet hyvännäköinen
nyt on mies sanpnonut sen sinulle.
- filosofi666
viisaan ihmisen onnellisuutta eivät vähennä eivätkä lisää ulkoisen mailman hänestä riippumattomat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091683Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss270878- 67847
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö103635- 32581
- 88557
- 32530
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61519- 42512
- 37510