Kukaan mies ei ole koskaan sanonu mua hyvännäköiseksi enkä ole koskaan seurustellu kun kaikki miehet kiertää mut kaukaa ja kattoo mua kuin jotain paskaläjää. Ja mua on haukuttu murrosikäisestä asti pahasti ulkonäön vuoksi.
Vastaukset 4
- yks yrittäjä
Jokaiselle löytyy se oma ihminen. Ole reilusti sellainen kuin olet ja pidä sellaisista asioista kuin pidät. Kun tavoittelet rohkeasti asioita joista todella pidät, se kasvattaa sua ihmisenä ja tuo todellisen onnen.
- olet hyvännäköinen
nyt on mies sanpnonut sen sinulle.
- filosofi666
viisaan ihmisen onnellisuutta eivät vähennä eivätkä lisää ulkoisen mailman hänestä riippumattomat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l266850- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 50464
- 30434
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30430En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 38426
- 37397