Kukaan mies ei ole koskaan sanonu mua hyvännäköiseksi enkä ole koskaan seurustellu kun kaikki miehet kiertää mut kaukaa ja kattoo mua kuin jotain paskaläjää. Ja mua on haukuttu murrosikäisestä asti pahasti ulkonäön vuoksi.
Vastaukset 4
- yks yrittäjä
Jokaiselle löytyy se oma ihminen. Ole reilusti sellainen kuin olet ja pidä sellaisista asioista kuin pidät. Kun tavoittelet rohkeasti asioita joista todella pidät, se kasvattaa sua ihmisenä ja tuo todellisen onnen.
- olet hyvännäköinen
nyt on mies sanpnonut sen sinulle.
- filosofi666
viisaan ihmisen onnellisuutta eivät vähennä eivätkä lisää ulkoisen mailman hänestä riippumattomat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571643
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37547- 48521
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33475- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427