Home ja kosteusvaurioiset rakennukset aiheuttavat hyvin paljon terveyshaittoja. Sehän täällä jo tiedetäänkin. Yksi vaiva on, että altistunut henkilö alkaa oireilemaan keinotekoisille hajusteille. Yleensä luonnon hajuja siedetään mutta vaikeita oireita tulee kemikaaleista esim. Hajusteet ja pesuaineet.
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/tuoksuton/
Osallistu keskusteluun !
hajuvedet, kemikaalit pesuaineet
3
123
Vastaukset
- kavala hajuste
http://www.elinahytonen.fi/2012/05/hajuste-kavala-ystava/
Onko sinullakin hajusteita joka paikassa. Oikeasti se on ihmisille ja eläimille kavala ystävä?
Toistaiseksi viranomaiset eivät suojele kansalaisia hajusteiden terveyshaitoilta.
Niin hajuteollisuudella on täysi vapaus sairastuttaa ja altistaa ihmisiä. Hajusteille altistuneet ja niistä sairastuneilla on vaikea liikkua julkisilla paikoilla ja olla työkykyinen työpaikalla. Miksi ei valvota hajuteollisuutta.
Hajusteteollisuus säätelee toimintaansa hyvin itsenäisesti, aivan kuten lääketeollisuus (sekin tuottaa lääkkeen, suunnittelee, toteuttaa ja valvoo itse testinsä ja julkistaa tulokset sellaisina kuin haluaa). - pistin
Oma lukunsa ovat muovit ja liimat, joita käytetään huonekaluissa tai paloturvallisissa materiaaleissa. Itse olen kemikaalialtistunut työpaikan muovimattojen takia, ja alkaa olla vitsit vähissä. En tiedä enää edes, mihin kauppaan voin mennä ja pystynkö käyttämään enää autoani.
- sairastunutt
Niin jotain olisi tehtävä kun ihmiset sairastuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849