Home ja kosteusvaurioiset rakennukset aiheuttavat hyvin paljon terveyshaittoja. Sehän täällä jo tiedetäänkin. Yksi vaiva on, että altistunut henkilö alkaa oireilemaan keinotekoisille hajusteille. Yleensä luonnon hajuja siedetään mutta vaikeita oireita tulee kemikaaleista esim. Hajusteet ja pesuaineet.
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/tuoksuton/
Osallistu keskusteluun !
hajuvedet, kemikaalit pesuaineet
3
120
Vastaukset
- kavala hajuste
http://www.elinahytonen.fi/2012/05/hajuste-kavala-ystava/
Onko sinullakin hajusteita joka paikassa. Oikeasti se on ihmisille ja eläimille kavala ystävä?
Toistaiseksi viranomaiset eivät suojele kansalaisia hajusteiden terveyshaitoilta.
Niin hajuteollisuudella on täysi vapaus sairastuttaa ja altistaa ihmisiä. Hajusteille altistuneet ja niistä sairastuneilla on vaikea liikkua julkisilla paikoilla ja olla työkykyinen työpaikalla. Miksi ei valvota hajuteollisuutta.
Hajusteteollisuus säätelee toimintaansa hyvin itsenäisesti, aivan kuten lääketeollisuus (sekin tuottaa lääkkeen, suunnittelee, toteuttaa ja valvoo itse testinsä ja julkistaa tulokset sellaisina kuin haluaa). - pistin
Oma lukunsa ovat muovit ja liimat, joita käytetään huonekaluissa tai paloturvallisissa materiaaleissa. Itse olen kemikaalialtistunut työpaikan muovimattojen takia, ja alkaa olla vitsit vähissä. En tiedä enää edes, mihin kauppaan voin mennä ja pystynkö käyttämään enää autoani.
- sairastunutt
Niin jotain olisi tehtävä kun ihmiset sairastuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234127
- 962076
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961407Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681331- 591221
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561105Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1951044- 47963
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M186916