hajuvedet, kemikaalit pesuaineet

hajuton parasta

Home ja kosteusvaurioiset rakennukset aiheuttavat hyvin paljon terveyshaittoja. Sehän täällä jo tiedetäänkin. Yksi vaiva on, että altistunut henkilö alkaa oireilemaan keinotekoisille hajusteille. Yleensä luonnon hajuja siedetään mutta vaikeita oireita tulee kemikaaleista esim. Hajusteet ja pesuaineet.

http://www.adressit.com/allekirjoitukset/tuoksuton/

Osallistu keskusteluun !

3

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kavala hajuste

      http://www.elinahytonen.fi/2012/05/hajuste-kavala-ystava/

      Onko sinullakin hajusteita joka paikassa. Oikeasti se on ihmisille ja eläimille kavala ystävä?


      Toistaiseksi viranomaiset eivät suojele kansalaisia hajusteiden terveyshaitoilta. 
      Niin hajuteollisuudella on täysi vapaus sairastuttaa ja altistaa ihmisiä. Hajusteille altistuneet ja niistä sairastuneilla on vaikea liikkua julkisilla paikoilla ja olla työkykyinen työpaikalla. Miksi ei valvota hajuteollisuutta.

      Hajusteteollisuus säätelee toimintaansa hyvin itsenäisesti, aivan kuten lääketeollisuus (sekin tuottaa  lääkkeen, suunnittelee, toteuttaa ja valvoo itse testinsä ja julkistaa tulokset sellaisina kuin haluaa).

    • pistin

      Oma lukunsa ovat muovit ja liimat, joita käytetään huonekaluissa tai paloturvallisissa materiaaleissa. Itse olen kemikaalialtistunut työpaikan muovimattojen takia, ja alkaa olla vitsit vähissä. En tiedä enää edes, mihin kauppaan voin mennä ja pystynkö käyttämään enää autoani.

    • sairastunutt

      Niin jotain olisi tehtävä kun ihmiset sairastuvat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe