W7 olisi ladattavissa sähköisesti ISO-muodossa. Pystyykö tuosta ISO:sta suoraan asentamaan käyttöjärjestelmän ? Toiseksi, pystyykö tuosta ISO:sta tekemään boottirompun, jolla W7 voi asentaa puhtaaseen koneeseen ? Tekovaiheet ?
Windows 7 ISO:na
15
215
Vastaukset
Kyllä pystyy mutta tarvitsee activation keyn. Ja tikulle sen iso tiedoston voi laittaa...
- ISO-noviisi
Jos tekee boottaavan usb-tikun, niin onko toimivuuden kannalta merkitystä sillä, että onko käytössä usb 2- vai usb 3-tikku ?
- aktiovoimaton
juuuho kirjoitti:
Kato googlesta Power Iso ohjelma
> Kyllä pystyy mutta tarvitsee activation keyn
Tai käyttää aktivoimattomana. Jatkaa toistuvasti "koekäyttöaikaa".
Muutaman jatkoajan jälkeen tarvitsee rekisteritemppuja.
Tai uudelleenasennuksen. Data tallennettu johonkin, vaikka pilveen.
Netissä on neuvoja
Jokin "developer evaluation version" antaa heto 9i pv.
Asensin kesällä ja vastikään aloin uuden 90-päiväisen - ei oo todellista
aktiovoimaton kirjoitti:
> Kyllä pystyy mutta tarvitsee activation keyn
Tai käyttää aktivoimattomana. Jatkaa toistuvasti "koekäyttöaikaa".
Muutaman jatkoajan jälkeen tarvitsee rekisteritemppuja.
Tai uudelleenasennuksen. Data tallennettu johonkin, vaikka pilveen.
Netissä on neuvoja
Jokin "developer evaluation version" antaa heto 9i pv.
Asensin kesällä ja vastikään aloin uuden 90-päiväisenKuka jaksaa säätää tuolla tapaa? huhhuh.
- ---
ISO-noviisi kirjoitti:
Jos tekee boottaavan usb-tikun, niin onko toimivuuden kannalta merkitystä sillä, että onko käytössä usb 2- vai usb 3-tikku ?
Tikulta hiiren oik. ja polta.
- andaluusialainen huo
ei oo todellista kirjoitti:
Kuka jaksaa säätää tuolla tapaa? huhhuh.
Kaikki windows-käytäjät tietysti!
- trollit suohon
andaluusialainen huo kirjoitti:
Kaikki windows-käytäjät tietysti!
Mene muualle trollaamaan. Minulla on ostettu Windows 8.1 eikä tarvitse säätää mitään. Asentaa, aktivoi ja sitten keskittyy käyttämiseen, näin se menee.
CDBurderXP ohjelmaa kannattaa käyttää.
- töimii
Tiitkö mikä ero näillä on? ei mitään toimivuuden kannalta....NE ON USB TIKKUJA!! TUNGE KONEESEEN JA TOIMII!
- 418
Itse olen polttanut ISO-levystä Nerolla bootti-dvd:n. Osaa homman hyvin. Löytyy myös homman tekeviä ilmaisohjelmia kuten kerrottu. Windowsissa ei ole valmiina sopivaa poltto-ohjelmaa.
Ei riitä, tarvitset lisenssin myös.
- hjuytg
Saako lisenssejä tätä edullisemmin?
http://www.reddit.com/r/microsoftsoftwareswap/comments/2ixue7/h_windows_7_8_81_windows_server_office_visio/?sort=newNuo eivät ole lisenssejä vaan jotain huijausta mitkä ei toimi.
Siinä Windowsin mukana tulee se asennusmedia myös ja lisenssin aktivointiavain on yhdistetty siihen asennusmediaan. OEM taas lisenssit myydään kuluttajille koneissa valmiina tai "tiskin alta" niin, että on sinetit ehjiä paketissa ja kuitti lentää roskiin¨.
Varsinkin Windows 7 lisenssit käy kokoajan todennäköisemmin huijaukseksi koska Microsoft ei ole myynyt kuin OEM:ia käytännössä tukkureille ja niiden myynti lopetettiin lokakuun lopussa. Tukkurien varastot kun tyhjenee, sitä ei helposti enää saa mistään.
- EI-Windowsille
UNOHDA KOKO SEISKA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354410Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092214- 641518
- 571269
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1351109Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k9822Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.40787