CURT LINDSTRÖM

vanha parta

Nyt varmistui tämä valmentaja-asia.

13

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa etukäteen miten Lindström Ilveksen peräsimessä onnistuu, mutta on kyllä eksoottinen valinta.

      • Casty

        Curre ei oo mikään turha mies, meriittiä kyllä löytyy...


      • Casty kirjoitti:

        Curre ei oo mikään turha mies, meriittiä kyllä löytyy...

        Ei Curre suinkaan turha mies ole. Meriititkin tunnustan suosiolla, mutta niistä meriiteistä on aikaa semmoset 10 vuotta.


    • Manseman vm -61

      Hienoa, että Ilvestä onnisti saamaan Curre valmentajaksi. Kuitenkin pidettäköön jalat maassa, ei Currekaan mikää ylijumala ole , vaikka onkin luotsannut esim. Suomen MM-Kultaan 1995. Toivomukseni on, että vaikkei Curre ylijumala olekkaan, että hän saisi Ilveksen joukkueeseen ryhtiä, koska pelajaamaterialilla, mikä Ilveksellä on, sijoituksen pitäisi olla korkeampi. Toivotan Currelle menestystä tehtävään, että hän saisi nukkuvan Ilves lauman taistelevaksi ja yhteinäiseksi laumaksi, joka nousisi sille tasolle kun materiaali edellyttäis !

      • niin hä

        ilveksen sivuilla ei ole asiasta mitään, mtv3:n sivuilla ei myöskään sellasta ole. paskapuhetta sanoisin.


      • Casty

        Lycka till...


      • Casty
        niin hä kirjoitti:

        ilveksen sivuilla ei ole asiasta mitään, mtv3:n sivuilla ei myöskään sellasta ole. paskapuhetta sanoisin.

        Ken elää, se näkee...


    • Casty

      Antaa Curren yrittää, jos saataisiin Ilves iskuun...

    • BenAmy

      Kova nimi Ilveksen peräsimeen jos vain malttaa olla kulkematta kaikenmaailman kissanristiäisissä (joihin häntä varmaan tullaan houkuttelemaan isolla rahalla sillä miehellä on vielä jonkin verran puolijumalan mainetta Suomessa) ja keskittyy valmentamiseen.

    • Laura

      Raipe voi virkistää samalla ruotsin kielen taitoaan:)

    • löysä

      curre ei ole ikinä voittanut valmentajana Seurajoukkueessa yhtään mitään! mua ainakin epäilyttää osaako se valmentaa jotain liigan pohjasakka vanhainkoti ilvestä?

    • Young-man-88

      Hyvä juttu että, Curtti tuli ilvekseen! Toivottavasti Ilveksen peli nyt paranee X). Ilves Rules!

    • ilvesläinen

      kyllä ipalla menee hunosti vaikka olkin nelätenä KYLLÄ VITTU SEN PAKKO VOITTAAPELEJÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe