Mitä on puhelinseksi. Kun käytte lukemassa suomi24 sivulta kaukosuhteet, niin täällä porukka kertoo että suhde toimii, puhelin seksiä harrastetaan ja näin pärjätään. Mitä on käytännössä puhelinseksi? Kysyy nainen, joka parisuhteessa, naimisissa , mutta tietääkseni ei seksiä puhelimessa harrastanut, ainoastaan livenä.
Siis onko jotain kertomista mitä on päällä ja kuinka" kiimassa"on ja runkataan samalla? Vai käsittääkö termi sen että kerrotaan että kaipaa yhteisiä hetkiä tms.
mitä on puhelinseksi?
9
4830
Vastaukset
- par téléphone M
Puhelinseksi on useimmin sekä yhteistä runkkaamista että seksin kuvaamista.
Voit aloittaa kuvailemalla asusi. Sinulla on esimerkiksi lyhyt baby doll ja vittusi on aivan paljaaksi sheivattuna. Se on ollut jo monta tuntia märkänä, kun olet ajatellut hänen kyrpänsä tunkeutumista sinne sisälle. Olet sängyn päällä selälläsi ja sormetat vittuasi ajatellen häntä.
Ole erittäin yksityiskohtainen. Alä kerro vain, että harrastat miehesi kanssa seksiä, vaan kerro kuinka tunnet, miten hänen kielensä hyväilee sinun sisähäppäreitäsi, klitoristasi, koko vittuasi, miten se työntyy emättimeesikin ja tekee siellä ihania liikkeitä.
Kerro kuinka hänen kyrpänsä on kivikova, kuinka sinä upotat sen suuhusi ja hyväilet sitä hellin ja määrätietoisin liikkein. Kerro miten levität vittusi hänen nähtäväkseen. Avaat sen ja näytät sitä monessa asennossa. Voit kertoa, miten vittusi on tulessa ja paisuneena ja miten siitä valuu aivan uskomattomasti kosteutta,
Kuvaile, miten miehesi työntää paljaan kyrpänsä paljaaseen vittuusi, miten puristelet sitä vitullasi, jotta hänellä olisi mahdollisimman hyvä olla. Kerro miten ihanaa on ajatella seksiä hänen kanssaan.
Kun keskustelette näin samalla kuin sinä hierot vittuasi ja hän kyrpäänsä, saatte kumpikin orgasmin. Älä vielä katkaise puhelua, vaan anna sinun ja hänen huohotuksen muuttua vähitellen ihan muuksikin keskusteluksi.
Jos teille luontuu, irstaat sanat sopivat kiihotukseen. Jos olette muutenkin harrastaneet persepanoa, voitte kuvailla sitä puhelimessakin. Jos mies on sanunut sinua huoraksi, voit kertoa olevasi hänen likainen lutkansa. Kaikki, mikä on ollut tavatessakin mahdollista, on myös puhelimessa.
Olen itsekin harrastanut puhelinseksiä useita kertoja. Voin vakuuttaa, että se on ihanaa. Ei mitään syytä jännittää, vain tekemällä voi oppia. Ei ensimmäisellä kerralla voi olla mestari niinkuin ei muutenkaan seksiä harrastaessa.
Ihania hetkiä teille puhelimessa. :)- hehhejoo
rauhotu jo :)
- par téléphone M
hehhejoo kirjoitti:
rauhotu jo :)
Ja puhelinseksiä ei voi harrastaa, jos tavoittelee rauhallisuutta. :)
- ....
par téléphone M kirjoitti:
Ja puhelinseksiä ei voi harrastaa, jos tavoittelee rauhallisuutta. :)
Puh.sexi on perseestä ennemmin työnnän löylykauhan perseeseen
- Äääärrgh.
Se onnetonta seksiä.
- I.K.L
Puh.sex olen kerran päässy kokeilemaan MTV3 Chatissa txt s.899.Yks tavallinen muija soitti mun prepaid numeroon.Kuulemma halus miehen kuulevan masturbointiaan,oli joku ihan tavallinen random muija ei siis mikään maksullinen akka.Jumala-uta mitä meteliä se piti,eläimellistä suoraan sanottuna.Ei uskois minkälainen on kiimanen nainen.Lopuks kiitti kauniisti.Ite en edes vetäny koska olin niin hämilläni sen kiimasesta mekkalasta.Mitään ei saa irti puh.seksistä,kyllä täytyy ola kuva mukana esim,skype sit ok.
- kilttikotirouva
Mieheni kanssa puhelin seksi toimii mies runkkaa ja on innoissaan kun kiihotun. Se ei tiedä et naapurin mies panee mua samalla takaapäin.
- Anonyymi
Mistä löytää puhelin sxsiä ,, edullista ja voi vaihdella kumppaneita
- Anonyymi
Aikaisemmin oli ryhmiä johon voi soittaa ,, ja voi vaihdella
keskustelijaa ,, oli edullisia ja kiihottavia nyt en ole löytänyt
Muutakuin 0700
Ym
T Jakke
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791