Mies laukeaa nopeemmin kuin nainen.. Eli hoituuko naisen orgasmi sormi pelillä sitten ku mies on saanut orgasmin vaii ???
naisen orkku seksissä
4
379
Vastaukset
- Pate Simpeleeltä
Mie oon sitämieltä että jos muija ei saa orgasmia siinä kun mies saa niin sehän on akan oma ongelma,ei minun.
- 7*7
Kannattaa panostaa esileikkeihin ,että nainen on kunnolla kiihottunut. Itsellä tulee tässä tapauksessa yleensä jo siinä vaiheessa kun mies tulee sisään ja ei jää yhteen orkkuun.
- orgasmin vaii ???
sitten ku mies on saanut orgasmin vaii ???
Mulla tuo järjestys on toisin. Ensin pari orkkua naiselle sitten mulle.
Sormet ei kuulu pimppiin, niillä saa aikaan ikäviä tulehduksia ja en tykkää nuolla spermaista. - nonames69
Mun rakastaja antaa mun tulla ensin ja sitten laittaa mut töihin. ; ) Välillä kyllä laiskottais, kun on niin hyvä olla, mutta pitää olla reilu, kun toinen on niin taitava ja huomaavainen. Aika usein kyllä ottaa mut rajusti kun oon tullut. Silloin ei joudu töihin, mutta koville kylläkin, varsinkin kun on paikat niin herkkänä orgasmin jäljiltä. : D Silti aivan ihanaa!
Loppus kyllä seksi suhteesta ja suhdenkin aika pian, jos joutuis ittensä hoitelemaan tai jäämään ilman. Mitä järkeä sellaisessa suhteessa olisi. Dildo korvais helposti mokoman.
Toivottavasti Pate on provo. Muuten joutuu tekemään ilmoituksen naistensuojeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437397
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543683Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/522920Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1931861- 471541