Selailtuani ohimennen keskustelupalstan viestejä näyttää siltä, että uuslestadiolaisuus on synninluvallisuutta niiden ns. lestadiolaisten elämässä, jotka kulkevat myös seuroissa rauhanyhdistyksellä.
Uskovaisten joukon mukana kulkeminen ei kuitenkaan vie ketään taivaaseen, vaan omakohtainen sydämen usko, johon kuuluu pitäytyminen Jumalan sanan opetuksiin sekä uskonkuuliaisuus Jumalan seurakunnan äänelle - silloinkin jos jotain asiaa ei itse ymmärrä. Lammaslauman mukana päästään taivaaseen, ei lähtemällä omille synninluvallisuuden harhateille. Synti ei muutu Jumalan edessä hyväksytyksi sillä, että alkaa venyttämään omaatuntoaan ja tekee väärät asiat itselle luvallisiksi.
UL on synninluvallisuutta
3
815
Vastaukset
- Kristitty
Jumala sanoi minulle, että kunhan elää rentoa elämää ja nauttii tästä Jumalan lahjasta ja on hyvä toisille ihmisille niin sitten portit aukeepi ja pääsee taivahan terassille onnen riippumattoihin lotjottamaan ja maistelemaan krapulatonta keskiolutta. Hän käski minun kertoa terveisiä että elä poika mesoa tai taivaasta tippuu kuuma kivi munillesi.
- Josefina
Hahhaaaahh. Voit lukea mielipiteeni mormonit palstalta. Sait minut hytkymään niin, etteivät sormet meinaa pysyä näppäimillä.
- ul meke
synnin luvallisuutta, vaan tervettä järjen käyttöä. Jumala loi ihmiselle järjen, jota saa käyttää. Itse käyn rauhanyhdistyksen seuroissa, mutta taloudellisten ja terveydellisten syiden takia olemme päättäneet sallia ehkäisyn. Muutoin uskomme on täysin vl:ien kaltainen. uskon silti, että myös kaikk muut ul:t pääsevät taivaaseen, oli ne sitte mitä heräystä tahansa. UL ei todellakaan ole synnin luvallisuutta. eihän raamatussa missää suoraan kielletä ehkäisyä.
Enkä minä ehkäisyn takia halua uskoani kieltää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982