Jotain omin käsin jossa ei mies ole mukana.
Laitan vain radion ensin kiinni. Sillä tunnen alapään olen sillä tuulella jälleen kerran.
Onhan tää vähän vasten mielistä kirjottaa mutta sehän tiedetään että kaikki ei itse tyydyttämällä saa sitä vaikka kuinka yrittää.
Itse asiaan kumpa ei kestäisi kovin kauan.
Estoton tekemään mitä vain hellyyttä vagina silloin tällöin kaipaa.
Saatan tedhä mitä vain kunhan saan sen. En malta ennempää.
Pitää tahdä jotain. Halut alkaa todella tuntua. Pitää vain suojakin laitaa kädn päälle.
En aina viihti painaa paljaita sormia pillun pohjalle.
Lämmitän ensin tunnen kuinka pillu alkaa kiihottua. Pistin yhden sormen reijän suulle. Se ihan kuuma. Tuntuu ihan mukavalle työntää sormi pilluun. Vagina ihan haluaa että runkaan sitä. UHAHAH voi kun tuntuu kiima vain kasvaa. AAAAAAAAAAH että tekee muukavaa.UHUHUHOHOOOH vaginassa tuntuu kovin pillumaisen ihanalle. Himottaa juu eipä ihme. Pilluttaaa vitttaa niin helvetisti. Käsipano menossa. Orgasmi tuli hetken aikaa sain tehdä töitä.
Yritän saada itseltäni....
Työtehtykädellä
0
274
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1704641Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k73070Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1562209Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331358- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751121En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953