Jotain omin käsin jossa ei mies ole mukana.
Laitan vain radion ensin kiinni. Sillä tunnen alapään olen sillä tuulella jälleen kerran.
Onhan tää vähän vasten mielistä kirjottaa mutta sehän tiedetään että kaikki ei itse tyydyttämällä saa sitä vaikka kuinka yrittää.
Itse asiaan kumpa ei kestäisi kovin kauan.
Estoton tekemään mitä vain hellyyttä vagina silloin tällöin kaipaa.
Saatan tedhä mitä vain kunhan saan sen. En malta ennempää.
Pitää tahdä jotain. Halut alkaa todella tuntua. Pitää vain suojakin laitaa kädn päälle.
En aina viihti painaa paljaita sormia pillun pohjalle.
Lämmitän ensin tunnen kuinka pillu alkaa kiihottua. Pistin yhden sormen reijän suulle. Se ihan kuuma. Tuntuu ihan mukavalle työntää sormi pilluun. Vagina ihan haluaa että runkaan sitä. UHAHAH voi kun tuntuu kiima vain kasvaa. AAAAAAAAAAH että tekee muukavaa.UHUHUHOHOOOH vaginassa tuntuu kovin pillumaisen ihanalle. Himottaa juu eipä ihme. Pilluttaaa vitttaa niin helvetisti. Käsipano menossa. Orgasmi tuli hetken aikaa sain tehdä töitä.
Yritän saada itseltäni....
Työtehtykädellä
0
278
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va782011Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251052- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118722- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608