Markkinarako Viktoria 27v Espoossa. Onko kokemuksia

pili

8

2754

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pall2

      Jäykkä virolainen vosu. Ylihinnoitellut ittensä, massit menee hukkaan. Panorako hais niin pahalle että meinas hommat tyssätä siihen. Löytyy sieltä seksitreffit valikoimasta parempaakin laatua. Mulla ihan tuore kokemus tuo horo, tuskin tulee käytyä uudestaan

    • runo ilja

      monta unohtunutta
      syntymä päivää
      ikuisen nuoruuden
      takeena on

    • jul1

      Onks toi se Laajalahden horatsu?

    • plaf

      Kertapanon verran on kokemustaViktoria 27v. Espoo. Kävin Laajalahdessa ostarin viereisessä kerrostalossa 3 krs panemassa tuota virolaista pesää. Sopiva hinta siitä naisesta on mielestäni n. 30 - 40€ laaki. Viktoria pyytää pikaisestapanosta enemmän mutta tuli hinnassa vastaan neljäänkymppiin. Ei tee mieli takaisin vaikka saisi kolmellakympillä. Mielestäni vain laadusta kannattaa maksaa, ei luuserista.

    • puls

      Kattoin just ton linkin ja sen Viktorian ilmoituksen. Viktoria on taas sorvin ääressä ainenkin on ilmoitus seksitreffit sivulla. Pitäskö käydä duunin jälkeen pukkaamassa sen pesään että osais ottaa kantaa? Heh

    • puls

      Kattoin just ton linkin ja sen Viktorian ilmoituksen. Viktoria on taas sorvin ääressä ainenkin on ilmoitus seksitreffit sivulla. Pitäskö käydä duunin jälkeen pukkaamassa sen pesään että osais ottaa kantaa? Heh

    • pass1

      Poikkesin syksyllä Laajalahdessa kun panetti niin että näköä haittas. Ei ollut silloin tuttuja linjalla joten kokeilin tota Viktoriaa. Vähän turhan tympeä meininki ja kiire hosuminen heti päällä kun pääsi ovesta sisään.
      Pienikokoinen jäykkä muija. Pano oli kuin olisi puupökkelö nainut, tai eleetöntä pumpattavaa barbaraa. Viktoria antoi panna vain takaapäin mutta oli koko session ajan jähmettynyt yhteen samaan asentoon kuin puupökkelö. Nauti siinä sitten naimisesta josta on maksanut.
      Tossa on parissa ketjussa ollut puhe hinnoista. Tämä Viktoria on kokemukseni mukaan niitä joista ei kannata maksaa 20 - 40 e enempää jos sitäkään. Kylmäkiskoinen liukuhihna virosta

    • ollis

      Hei nyt se litsi on taas hommissa. Ilmoitus seksitreffit sivulla. Lähtiskö joku mukaan köyritään litsi Viktoria kimpassa kun se on niin jees

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe