Panasonicin jälkeen Canon lähinnä naurattaa: etsimen kuminen pehmuste tippuu ja katoaa heti. Vittumaisin on ohjelmanvalintakytkin, joka helposti pyörähtää kameraa sammutettaessa. Käynnistettäessä on sitten väärä ohjelma päällä.
Mukana tullut kittilinssi on sekin aitoa Canonia: suoja irtoaa pikku kolahduksestakin. Se ei siis mitään suojaa.
Valoisuusanturi peittyy, jos on hanska kädessä. Seuraa kuvien ylivalottuminen. Onko Canonia tarkoitus käyttää vain kesäisin?
Akkukotelon kansi on vaikea saada auki, jos ei ole naisen kynsiä.
Muuten ihan ok kamera.
Canon EOS 700D:n laatuongelmat
2
113
Vastaukset
- hjqghfg
"Valoisuusanturi peittyy, jos on hanska kädessä. Seuraa kuvien ylivalottuminen. Onko Canonia tarkoitus käyttää vain kesäisin?"
Mikä ihmeen valoisuusanturi?
Kamerahan mittaa valon objektiivin läpi ja vain okulaarin kautta tuleva kirkasvalo voi hämätä mittarin. Yleensä kuvaajan "kaali" kuitenkin estää sen.
Jalustalta pitkillä ajoilla kuvatessa on hyvä peittää kamera. Itse heitän ainakin lakin sen päälle, kun käytän kaukolaukaisijaa.
Varsinkin eläinkuvauksessa kamera on kokonaan peitetty naamioverkolla.
Et vain osaa. - kiertoon vaan
No eipä ole mitään tuollaista päässyt tapahtumaan, vaikka muutama vuosi on paria eri Canonia tullut räpläiltyäkin, tosin ei 700D:tä mutta samaa sarjaa kuitenkin, ja talvisin yleensä aina hanskat kädessä, no ei sisällä kuitenkaan, mutta harvemmin sisällä tulee kuvattuakin.
Mutta ei kai siinä, jos ei Canoni käteen sovi, niin mitäpä tuolla itseään kiusaamaan. Kiertoon vaan ja parempaa tilalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891