Panasonicin jälkeen Canon lähinnä naurattaa: etsimen kuminen pehmuste tippuu ja katoaa heti. Vittumaisin on ohjelmanvalintakytkin, joka helposti pyörähtää kameraa sammutettaessa. Käynnistettäessä on sitten väärä ohjelma päällä.
Mukana tullut kittilinssi on sekin aitoa Canonia: suoja irtoaa pikku kolahduksestakin. Se ei siis mitään suojaa.
Valoisuusanturi peittyy, jos on hanska kädessä. Seuraa kuvien ylivalottuminen. Onko Canonia tarkoitus käyttää vain kesäisin?
Akkukotelon kansi on vaikea saada auki, jos ei ole naisen kynsiä.
Muuten ihan ok kamera.
Canon EOS 700D:n laatuongelmat
2
173
Vastaukset 2
- hjqghfg
"Valoisuusanturi peittyy, jos on hanska kädessä. Seuraa kuvien ylivalottuminen. Onko Canonia tarkoitus käyttää vain kesäisin?"
Mikä ihmeen valoisuusanturi?
Kamerahan mittaa valon objektiivin läpi ja vain okulaarin kautta tuleva kirkasvalo voi hämätä mittarin. Yleensä kuvaajan "kaali" kuitenkin estää sen.
Jalustalta pitkillä ajoilla kuvatessa on hyvä peittää kamera. Itse heitän ainakin lakin sen päälle, kun käytän kaukolaukaisijaa.
Varsinkin eläinkuvauksessa kamera on kokonaan peitetty naamioverkolla.
Et vain osaa. - kiertoon vaan
No eipä ole mitään tuollaista päässyt tapahtumaan, vaikka muutama vuosi on paria eri Canonia tullut räpläiltyäkin, tosin ei 700D:tä mutta samaa sarjaa kuitenkin, ja talvisin yleensä aina hanskat kädessä, no ei sisällä kuitenkaan, mutta harvemmin sisällä tulee kuvattuakin.
Mutta ei kai siinä, jos ei Canoni käteen sovi, niin mitäpä tuolla itseään kiusaamaan. Kiertoon vaan ja parempaa tilalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588