Miksi liberaalit hyökkäävät adventistien kimppuun erityisesti?

levollinen_mieli

Meillä ei sentään ainoana ole ikuisen tulen opetusta! Luulisi liberaalien olevan enemmänkin kiinnostunut muiden haukkumisesta! Vai onko niin, että pääasia on hyökätä totuuden kimppuun? Jos osaisitte Raamatun alkukieltä, niin tietäisitte ettei siellä puhuta mitään Helvetistä! Jeesus ei koskaan puhunut helvetistä (englanniksi hell). Raamattu on kirjoitettu Jeesuksen omalla äidinkielellä! Kannattaisiko lukea sitä kielellä, jota Jeesuskin käytti! Jos ette osaa, niin voitte kyllä tätä kieltä opiskella. Kirjastosta löytyy varmaan jotain materiaalia. Kansalaisopistoissakin on kaikenlaisia kursseja, joten ehkä myös tämä kieli.

Hyökkäisitte liberaalit mieluummin muiden kirkkojen kimppuun, jotka opettavat tätä Helvettiä totuutena!

26

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetettää muuten, etteivät liberaalitkaan anna kommenteilleni pisteitä, vaikka en kuulukaan Helvettiä opettavaan kirkkoon!

    • Surkeaa, surkeaa...

      Voi pölhyyksien pölhyys! "Raamattu on kirjoitettu Jeesuksen omalla äidinkielellä." No mikähän TÄMÄ yksi kieli sitten mielestäsi on? Jotta osaisin mennä sitä kansalaisipistoon opiskelemaan, kunhan sinä ensin nimeäisit SEN kielen...

      • Taaskaan ei tullut vastausta ketjun kysymykseen! Onko liian vaikea kysymys? Hävettääkö yhtään koko ajan hyökkäillä ainoan ei-hevelttiin uskovan kirkon kimppuun?


    • Jeesus oli juutalainen, joten puhui hepreaa! Kai sinä nyt heprean kielen tiedät. Sitä puhutaan tänäkin päivänä Israelissa, eli PYHÄSSÄ MAASSA!

      • O sancta simplicitas

        Jeesuksen äidinkieli oli aramea!!! Vanha testamentti on kirjoitettu hepreaksi (ja osittain arameaksi). Mutta millä kielellä Uusi testamentti on kirjoitettu, siitä sinulla ei taida olla aavistustakaan...


      • O sancta simplicitas kirjoitti:

        Jeesuksen äidinkieli oli aramea!!! Vanha testamentti on kirjoitettu hepreaksi (ja osittain arameaksi). Mutta millä kielellä Uusi testamentti on kirjoitettu, siitä sinulla ei taida olla aavistustakaan...

        Joo kyllähän Jeesus puhui arabien kieltä, joo joo. Katso uutsia! Ovatko arabit ja juutalaiset hyvissä väleissä! Miksi juutalaset olisivat ottaneet heidän kielensä armenian!!


      • O sancta simplicitas kirjoitti:

        Jeesuksen äidinkieli oli aramea!!! Vanha testamentti on kirjoitettu hepreaksi (ja osittain arameaksi). Mutta millä kielellä Uusi testamentti on kirjoitettu, siitä sinulla ei taida olla aavistustakaan...

        Miksi hyökkäät adventisteja vastaan? Meillä ei ole edes ikuisen tulen oppia!


      • O sancta simplicitas
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Joo kyllähän Jeesus puhui arabien kieltä, joo joo. Katso uutsia! Ovatko arabit ja juutalaiset hyvissä väleissä! Miksi juutalaset olisivat ottaneet heidän kielensä armenian!!

        Olet syvemmällä tietämättömyyden syövereissä, kun kukaan on osannut kuvitellakaan!!!
        Jeesuksen äidinkieli oli ARAMEA. Koeta nyt hyvä ihminen edes lukea oikein: A-R-A-M-E-A. Osaatko tavata?
        En kirjoittanut arabeista enkä arabian kielestä mitään, en yhtään mitään. En myöskään armenialaisista, jotka eivät myöskään kuulu tähän tematiikkaan millään lailla.
        Seuraavaksi varmaan väität pokkana, että Uusi testamentti on kirjoitettu hepreaksi...


      • O sancta simplicitas
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Miksi hyökkäät adventisteja vastaan? Meillä ei ole edes ikuisen tulen oppia!

        Yritän keskustella kanssasi siitä, millä kielillä Raamattu on kirjoitettu ja sinä senkun pöliset, että hyökkään adventisteja vastaan! Eivät he ja oppinsa nyt kuulu tähän lainkaan, mistä kirjoitamme.


      • O sancta simplicitas kirjoitti:

        Olet syvemmällä tietämättömyyden syövereissä, kun kukaan on osannut kuvitellakaan!!!
        Jeesuksen äidinkieli oli ARAMEA. Koeta nyt hyvä ihminen edes lukea oikein: A-R-A-M-E-A. Osaatko tavata?
        En kirjoittanut arabeista enkä arabian kielestä mitään, en yhtään mitään. En myöskään armenialaisista, jotka eivät myöskään kuulu tähän tematiikkaan millään lailla.
        Seuraavaksi varmaan väität pokkana, että Uusi testamentti on kirjoitettu hepreaksi...

        Arabit puhuvat armeniaa kyllä. Kaippa sitä voidaan arameaksikin kutsua, mutta ei sitä pidä sotkea mitenkään Jeesukseen. Hän oli juutalainen ja hyvin tiedetty tosiasia on, että juutalaiset puhuvat hepreaa. Kyllä minä olen kerran nähnyt alkukielisen uuden testamentin. Ihan hepreaa se kyllä oli minulle. Erilaiset kirjaimet ja kaikki. Silloin minulla heräsi kiinnostus tätä juutalaiset kieltä kohtaan, mutta valitettavasti kansalaisopistossa ei ole hepreaa tarjolla.


      • O sancta simplicitas kirjoitti:

        Yritän keskustella kanssasi siitä, millä kielillä Raamattu on kirjoitettu ja sinä senkun pöliset, että hyökkään adventisteja vastaan! Eivät he ja oppinsa nyt kuulu tähän lainkaan, mistä kirjoitamme.

        Tiedän kyllä millä kielellä Raamattu on kirjoitettu. Se on juutalaisten kirjoittama. Kaikki apostolit ja Jeesus olivat juutalaisia. Raksuttaako yhtään.

        Mutta en edelleenkään vastaa kysymykseeni.


      • O sancta simplicitas
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Tiedän kyllä millä kielellä Raamattu on kirjoitettu. Se on juutalaisten kirjoittama. Kaikki apostolit ja Jeesus olivat juutalaisia. Raksuttaako yhtään.

        Mutta en edelleenkään vastaa kysymykseeni.

        Hehehee, sinulle näkyy kaikki olevan täyttä hepreaa. Voit viettää minun puolestani lopun ikäsi missä tahansa tiedottomuuden tilassa ja tyhmyyden tynnyrissä hepreasi kanssa.

        Vaihdan muiden keskustelijoiden pariin, kun sinulla ei näköjään ole mitään järkevää sanottavaa.


      • O sancta simplicitas kirjoitti:

        Hehehee, sinulle näkyy kaikki olevan täyttä hepreaa. Voit viettää minun puolestani lopun ikäsi missä tahansa tiedottomuuden tilassa ja tyhmyyden tynnyrissä hepreasi kanssa.

        Vaihdan muiden keskustelijoiden pariin, kun sinulla ei näköjään ole mitään järkevää sanottavaa.

        Menikö luu kurkkuun, kun et osannut vastata kysymykseeni, joka oli aloituksessa? Turha yrittää hämätä minua jollain aramealla ja saada minut näyttämään tyhmäksi. Tiedän kyllä, että arabit puhuvat armeniaa, jota ilmseisesti sitten voidaan kutsua myös arameaksi.


      • On se kyl outo
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Menikö luu kurkkuun, kun et osannut vastata kysymykseeni, joka oli aloituksessa? Turha yrittää hämätä minua jollain aramealla ja saada minut näyttämään tyhmäksi. Tiedän kyllä, että arabit puhuvat armeniaa, jota ilmseisesti sitten voidaan kutsua myös arameaksi.

        Siis toi levollinen _mielihä on iha uskomattoman tyhmä. Ei osaa erottaa arabeja armenialaisist eikä kieliä toisistaa.Ei se maantieteestäkää mitään tajuu. Tosi surkee tyyppi. Mä en ainaskaan viittis jutella sen kans enempää, kun ei se mitään älyy vaik kuin selittäis. Ei se haluukkaa älytä.


      • On se kyl outo kirjoitti:

        Siis toi levollinen _mielihä on iha uskomattoman tyhmä. Ei osaa erottaa arabeja armenialaisist eikä kieliä toisistaa.Ei se maantieteestäkää mitään tajuu. Tosi surkee tyyppi. Mä en ainaskaan viittis jutella sen kans enempää, kun ei se mitään älyy vaik kuin selittäis. Ei se haluukkaa älytä.

        Jos muka jotain enemmän tiedät, niin voisit sitten siitä kertoa. En ymmärrä miksi pitää puhua toisesta rumasti! Tiedän kyllä, että tietoni ovat oikeita. Yritätte vain pilkata minua.


      • Surkea opetus
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Arabit puhuvat armeniaa kyllä. Kaippa sitä voidaan arameaksikin kutsua, mutta ei sitä pidä sotkea mitenkään Jeesukseen. Hän oli juutalainen ja hyvin tiedetty tosiasia on, että juutalaiset puhuvat hepreaa. Kyllä minä olen kerran nähnyt alkukielisen uuden testamentin. Ihan hepreaa se kyllä oli minulle. Erilaiset kirjaimet ja kaikki. Silloin minulla heräsi kiinnostus tätä juutalaiset kieltä kohtaan, mutta valitettavasti kansalaisopistossa ei ole hepreaa tarjolla.

        Alkukielisessä uudessa testamentissa on "erilaiset kirjaimet ja kaikki". No sehän tietysti onkin vakaa todiste siitä, että kielen TÄYTYY olla hepreaa. Kun on erilaiset kirjaimetkin....apua, kuolen nauruun!

        Tässä sen nyt kaikki saavat nähdä, mitä adventistipastorit ja kirjanoppineet kouluja käymättömille alamaisillensa opettavat. Ja nämä nielevät kaiken, kun ei ole kykyä punnita "tiedon" totuudenperäisyyttä. Huhuhuh!


    • Joskus joku pölhöpertti väitti, että Jeesus olisi puhunut armeniaa! Heh. Tuskinpa nyt sentään. Armeniaa puhuvat arabit. Juutalaiset ovat aina hyväksyneet vain heprean kielen. Juutalaiset eivät ole halunneet sekoittua muihin kieliin, kuten armeniaan, koska heprean kieli on ollut aina heidän kielensä. Ja aina arabit ja juutalaiset ovat olleet kaunoissa, koska Iisak antoi esikoisoikeuden Jaakobille, eikä arabien kantaisälle.

      • Once upon a time...

        Olipa kerran pölhöpertti, jolla oli levollinen mieli väittäessään, että uusi testamentti on kirjoitettu hepreaksi ja että arabit puhuvat arameaa, jota myös armeniaksi kutsutaan... Olipa kerran - sen pituinen se.


      • !!!!!.

        Miksi koitat esiintyä adventistina levollinen-mieli?


      • Tunnusmerkit
        !!!!!. kirjoitti:

        Miksi koitat esiintyä adventistina levollinen-mieli?

        Ei esiinny, on ihan aito ja oikea adventisti - tiedon taso ja ulosanti puhuvat puolestaan!


    • On teillä taas hyvä argumentit!

    • Molemmat kuolleita

      Levollinen_mieli on pyh!:n kaksoispersoona.
      Samanlaisia typeriä jästipäitä ja vänkääjiä samassa ruumiissa ja tarkoitan juuri sitä, että ovat todella RUUMIITA. Olioita joissa ei ole henkeä rahtustakaan.

    • Tiedoksi levolliselle mielelle:

      "Aramea (arameaksi [arɑmiθ], [arɑmit], [ɑrɑmɑjɑ], [ɔrɔmɔjɔ]) on Lähi-idässä käytetty, länsiseemiläisestä kantakielestä kehittynyt seemiläinen kieli. Vanhimmat arameankieliset kirjoitukset ovat 900-luvulta eaa. Aramean kieltä käytettiin myös roomalaisessa Juudeassa (nykyinen Israel), ja yleisesti uskotaan sen olleen Jeesuksen äidinkieli. Eräät osat Vanhaa testamenttia on kirjoitettu alun perin arameaksi, samoin suurin osa juutalaista Talmudia.
      Nykyään aramean kielen eri muodoilla on noin parisataatuhatta puhujaa, enimmäkseen Syyriassa ja Irakissa sekä paljon siirtolaisina Euroopassa. Sitä puhuvat etenkin assyrialaiskristityt.”

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Aramean_kieli

      • Ei uppoa, ei

        Tuomas-kuoma, ihan sama, mitä nimim. levollinen_mieli tarjoat vastaukseksi; hän haluaa vain vedättää, inttää päättömiä arabeista,armenialaisista, juutalaisista. Ei asiallisetkaan vastaukset kelpaa, haluaa vain provoilla ja nauttii, kun joku eksyy hänen kanssaan keskusteluyritykseen.

        Häiriköiden nautintoja on normaalin ihmisen vaikea ymmärtää, mutta surkea tapaus hän kuitenkin on.


      • Eli siis armenia ja aramea eivät siis olekaan samoja kieliä. Näin minut sekoitettiin uskomaan, kun sanottiin, että Jeesus puhui arameaa. Miten Jeesus olisikaan puhunut arabien kieltä! Eli juutalaisten kieli on heprea, mutta arabien kieli on armenia. Juutalaisten valtio on Israel, mutta mikä on arabien valtio? Mutta miksi väitetään, ettei Jeesus olisi puhunut hepreaa? Tätä en ymmärrä. Yleisesti uskotaan siis aramean olleen Jeesuksen äidinkieli, mutta ovat kriitikotkin? Ovatko nämä, jotka yleisesti uskovat näitä samoja liberaaliteologeja, jotka väittävät ettei Jeesus syntynyt neitseestä?


      • Vaikeasti hoidettava
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Eli siis armenia ja aramea eivät siis olekaan samoja kieliä. Näin minut sekoitettiin uskomaan, kun sanottiin, että Jeesus puhui arameaa. Miten Jeesus olisikaan puhunut arabien kieltä! Eli juutalaisten kieli on heprea, mutta arabien kieli on armenia. Juutalaisten valtio on Israel, mutta mikä on arabien valtio? Mutta miksi väitetään, ettei Jeesus olisi puhunut hepreaa? Tätä en ymmärrä. Yleisesti uskotaan siis aramean olleen Jeesuksen äidinkieli, mutta ovat kriitikotkin? Ovatko nämä, jotka yleisesti uskovat näitä samoja liberaaliteologeja, jotka väittävät ettei Jeesus syntynyt neitseestä?

        Ei taida olla yrttiä kasvanut tätä häiriötä varten ja terapiamuotona, mikähän olisi mahdollinen...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe