Sote-soppa aikamoinen pommi

¨¨´´¨¨

Sote-kohellus näyttää olevan vuosikymmenen suurin kusetus. Toteutuessaan se nostaisi Pirkkalan veroäyrin yli 23 prosenttiin. Ja mitä sillä rahalla saataisiin vastineeksi? Ei yhtään enempää eikä yhtään parempaa kuin tälläkään hetkellä.

7

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0x89n

Juuri näin...palvelut huononee ja verot nousee. Jos säästöjä halutaan niin tuota virkamieskoneistoa ja ministeriöitä voitaisiin leikata ja kunnolla...eikä näkyisi kenenkään palveluissa!

• Näin se on

Kun kunta on hoitanut asiansa hyvin, niin siitä rangaistaan.
      On tää touhua!

• kökkelis mokkelis

Jep. Suurin osa Aamulehden kirjoituksen yhteydessä olleista kommenteista oli tamperelaisten kateellista panettelua.

• porvari

Sitä minä olen eniten ihmetellyt koko sote-sopassa, että se on minun mielestäni ihan kommunismia ja kokoomus sitä eniten ajaa. Sama koskee kuntaliitoksia.

• ketä syytätte

Huovinen sdp ex kunnanjohtaja koiviston sdp miniä ja meidän pormestari sdp taustaisia kaikki vai eikö kemiat kohtaa.

Kyllä pirkkala terveyspalveluissa ja laitospalveluissa tehostamista on.

• änkyrä
        ketä syytätte kirjoitti:

Huovinen sdp ex kunnanjohtaja koiviston sdp miniä ja meidän pormestari sdp taustaisia kaikki vai eikö kemiat kohtaa.

Kyllä pirkkala terveyspalveluissa ja laitospalveluissa tehostamista on.

Eipä Pirkkalan päättäjillä ole ollut mitään sananvaltaa Sote-asioihin.

• Hyvä EU

Ton 23 prosentin veroäyrin kaa käy samoin kuin kävi bensan hinnan kanssa.
      Kun Suomessa bensalitran hinta nousi 5 markkaan ( tammikuussa 1994), se oli törkeä hinta. Jos meil olis vielä ne markat, niin tänään toi maksais yli 12 mk per litra.
      Jonain päivänä se veroäyri on 56 %

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3132
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      978
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe