WINDOWS 8 VIDEOT EI NÄY !!!

tartsu2

Missä vika ,kun videot ei näy,mutta kuuluu Windows 8:sä..??? Auttakaa aloittelijaa...mikä siihen pitäisi asentaa...kone juuri ostettu..

21

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitkä videot? Selaimella katsottavat vai?

    • tartsu2

      Niin..Internet ex..YouTubet ..facen videot.Pitääkö asentaa joku muu selain ???

      • Flash asennukseen ja työpöydän käyttö selailussa.


      • kannyman kirjoitti:

        Flash asennukseen ja työpöydän käyttö selailussa.

        Nimenomaan ei näin. Käyttää sitä tiilinäkymää niin on Flash Player valmiina ja Microsoft toimittaa siihen päivitykset automaattisesti.


      • Kar-M
        M-Kar kirjoitti:

        Nimenomaan ei näin. Käyttää sitä tiilinäkymää niin on Flash Player valmiina ja Microsoft toimittaa siihen päivitykset automaattisesti.

        Nimenomann juuri näin, nimenomaan sinun omat sekoilus ei ketään toivon mukaan hämää.

        Muuten Ubuntua on tarkoitus käyttää vain nettisurffaukseen,mkaikki oikeat ohjelmat siinä loistaa poissaolollaan.


      • Kar-M kirjoitti:

        Nimenomann juuri näin, nimenomaan sinun omat sekoilus ei ketään toivon mukaan hämää.

        Muuten Ubuntua on tarkoitus käyttää vain nettisurffaukseen,mkaikki oikeat ohjelmat siinä loistaa poissaolollaan.

        Ubuntussa on oikeat ohjelmat. Se ei liity kuitenkaan mitenkään Windowsiin. Windowsissa käytetään uusia tiiliohjelmia tai HTML5 sovelluksia.


      • Kar-M
        M-Kar kirjoitti:

        Ubuntussa on oikeat ohjelmat. Se ei liity kuitenkaan mitenkään Windowsiin. Windowsissa käytetään uusia tiiliohjelmia tai HTML5 sovelluksia.

        Ubuntussa ei ole oikeita ohjelmia ja Ubuntussa käytettän vain niit' tiiliohjelmia sovelluskaupasta.


      • Kar-M kirjoitti:

        Ubuntussa ei ole oikeita ohjelmia ja Ubuntussa käytettän vain niit' tiiliohjelmia sovelluskaupasta.

        Miksi jankutat valheita? Tiiliohjelmiksi kutsutaan WinRT sovelluksia ja ne kuuluvat vain Microsoftin tuotteisiin.


      • Kar-M
        M-Kar kirjoitti:

        Miksi jankutat valheita? Tiiliohjelmiksi kutsutaan WinRT sovelluksia ja ne kuuluvat vain Microsoftin tuotteisiin.

        Miksi valehtelet ja jankutat 99% ajastasi keksustelupalstalla?


      • Kar-M kirjoitti:

        Miksi valehtelet ja jankutat 99% ajastasi keksustelupalstalla?

        Missä olen muka valehdellut?


      • Kar-M
        M-Kar kirjoitti:

        Missä olen muka valehdellut?

        Missä minä olen?



      • Kar-M
        M-Kar kirjoitti:

        Tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/13058340/#comment-74713167

        Valehtelit, että Ubuntua on mukamas tarkoitus käyttää vain nettisurffaukseen ja oikeat ohjelmat mukamas jotenkin puuttuu. Valehtelet siis.

        Jo tämä riittää todisteeksi että valehtelet: http://www.ubuntu.com/tour/en/

        Sinä valehtelet tässä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13058340/#comment-74718576
        olet nyös lukemattomia kertoja sanonut ettei normaali windows työpöytäsovellukset toimi Windows 8.1 Pro käyttöjärjestelmässä ja vain tiilisovelluksia tulisi käyttää.
        Olet myös väittänyt että Ubuntuun saa oikeat sovellukset jotka windowsissakin toimii, kuten että Photoshopin toimimiselle ei ole mitään estettä Ubuntussa.


      • Kar-M kirjoitti:

        Sinä valehtelet tässä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13058340/#comment-74718576
        olet nyös lukemattomia kertoja sanonut ettei normaali windows työpöytäsovellukset toimi Windows 8.1 Pro käyttöjärjestelmässä ja vain tiilisovelluksia tulisi käyttää.
        Olet myös väittänyt että Ubuntuun saa oikeat sovellukset jotka windowsissakin toimii, kuten että Photoshopin toimimiselle ei ole mitään estettä Ubuntussa.

        "olet nyös lukemattomia kertoja sanonut ettei normaali windows työpöytäsovellukset toimi Windows 8.1 Pro käyttöjärjestelmässä ja vain tiilisovelluksia tulisi käyttää."

        En ole sanonut etteikö ne toimisi. Niitä vaan ei tulisi käyttää koska Windows 8.1:stä ei ole tarkoitettu työpöytäsovellusten käyttöön.

        Kaikenlaiset "tietokoneongelmat" kun tulee siitä, että laitteita ja ohjelmia käytetään eri tavalla kuin on tarkoitettu. Microsoft on alkanut jo Windows 8.1:ssä tekemään isoja muutoksia ja harjoittelevat Windows 10:ä varten, tarkoitus kun on asteittain pudottaa vanhaa tekniikkaa pois.

        Vanhanaikaisia ohjelmia siis lakkaa helposti toimimasta jonkun päivityksen jälkeen. Ongelmien kerjäämistä siis ja siksi ne toimivatkin kömpelömmin Windows 8.1:ssä kun niitä ei ole tarkoitus käyttää.

        "Olet myös väittänyt että Ubuntuun saa oikeat sovellukset jotka windowsissakin toimii"

        Windowsilla ei ole mitään tekemistä oikeiden sovellusten kanssa. Oikeat sovellukset toimivat Ubuntussa, ei mitään merkitystä saako niitä toimimaan Windowsissa.

        "että Photoshopin toimimiselle ei ole mitään estettä Ubuntussa."

        Ei tietenkään ole. Ubuntussa on valmiit rajapinnat ja niissä ei ole mitään rajoitetta Photoshopille. Muista että Ubuntu on se alusta niille sovelluksille ja siinä määritellään ne rajapinnat. Sovellusvalmistajat ovat alisteisia niille ja niiden homma on huolehtia siitä sovelluksesta.


      • Kar-M
        M-Kar kirjoitti:

        "olet nyös lukemattomia kertoja sanonut ettei normaali windows työpöytäsovellukset toimi Windows 8.1 Pro käyttöjärjestelmässä ja vain tiilisovelluksia tulisi käyttää."

        En ole sanonut etteikö ne toimisi. Niitä vaan ei tulisi käyttää koska Windows 8.1:stä ei ole tarkoitettu työpöytäsovellusten käyttöön.

        Kaikenlaiset "tietokoneongelmat" kun tulee siitä, että laitteita ja ohjelmia käytetään eri tavalla kuin on tarkoitettu. Microsoft on alkanut jo Windows 8.1:ssä tekemään isoja muutoksia ja harjoittelevat Windows 10:ä varten, tarkoitus kun on asteittain pudottaa vanhaa tekniikkaa pois.

        Vanhanaikaisia ohjelmia siis lakkaa helposti toimimasta jonkun päivityksen jälkeen. Ongelmien kerjäämistä siis ja siksi ne toimivatkin kömpelömmin Windows 8.1:ssä kun niitä ei ole tarkoitus käyttää.

        "Olet myös väittänyt että Ubuntuun saa oikeat sovellukset jotka windowsissakin toimii"

        Windowsilla ei ole mitään tekemistä oikeiden sovellusten kanssa. Oikeat sovellukset toimivat Ubuntussa, ei mitään merkitystä saako niitä toimimaan Windowsissa.

        "että Photoshopin toimimiselle ei ole mitään estettä Ubuntussa."

        Ei tietenkään ole. Ubuntussa on valmiit rajapinnat ja niissä ei ole mitään rajoitetta Photoshopille. Muista että Ubuntu on se alusta niille sovelluksille ja siinä määritellään ne rajapinnat. Sovellusvalmistajat ovat alisteisia niille ja niiden homma on huolehtia siitä sovelluksesta.

        Windows 8.1 Pro on tarkoitettu työpöytäsovellustenkäyttöön, tuossakin valehtelet kun sanot ettei olisi.

        Mistä voimme siis ladata Ubuntulle tehdyn Photoshop version, valehteletko vai löytyykö linkki?


    • gåfalsh,

      flash.

    • tartsu2

      Flash on mut ei vaan toimi....

      • Mikä video kyseessä? Onko ohjelmistoja päivitetty?


      • tiili.
        M-Kar kirjoitti:

        Mikä video kyseessä? Onko ohjelmistoja päivitetty?

        Et sinä näistä ymmärrä,mjoten miksi vaivaudut?


      • tiili. kirjoitti:

        Et sinä näistä ymmärrä,mjoten miksi vaivaudut?

        Tietysti ymmärrän. Olen ammattilainen ja minulla ei ole mitään outoja "ongelmia". Käytän järjestelmiä kuten on tarkoitettu ja ne toimii ongelmitta.


      • tiili.
        M-Kar kirjoitti:

        Tietysti ymmärrän. Olen ammattilainen ja minulla ei ole mitään outoja "ongelmia". Käytän järjestelmiä kuten on tarkoitettu ja ne toimii ongelmitta.

        Et ole ammattilainen, oletko töissä?
        Minä olen ammattilainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe