Koiranäyttelyiden pääsymaksut

Haukkunen

Hei,

kasvattaja haluaa viedä koirani näyttelyyn Turkuun tammikuussa. Siellä on siis joku isompi kv- näyttely.

Kasvattaja maksaa koiran ilmoittautumismaksun ja esittelee koiran kehässä, mutta unohdin kysyä että pitääkö minulla nyt sitten maksaa itsestäni jokin pääsymaksu? Ja pitääkö mulla istua jossain katsomossa vai pääsenkö koiran ja kasvattajan mukana "kehän laidalle".

Näyttelyn nettivisuilla ei ollut mainintaa pääsymaksuista, mutta onko näissä isommissa näyttelyissä yleensä sellainen ja minkälaisista summista puhutaan?

12

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy kasvattajalta

      Juttele asiasta kasvattajan kanssa. Hän tietää ja kertoo samalla, missä haluaa sinun olevan silloin kun koirasi on kehässä. Että et häiritse koirasi esiintymistä.

      Koiran kanssa pääsee ilmaiseksi.

      • Haukkunen

        Tarkoitus on toki kysyä asiaa kasvattajalta, mutta hän on nyt "siitosreissulla" Jenkeissä ja palailee sieltä vasta parin viikon päästä.

        Kasvattaja pääsee koiran ilmoittautumismaksulla sisään, mutta tosiaan se kiinnostaa onko noissa yleensä jooku pääsymaksu katsojille. Parkkimaksut varmaan kans on?


      • kysy kasvattajalta.
        Haukkunen kirjoitti:

        Tarkoitus on toki kysyä asiaa kasvattajalta, mutta hän on nyt "siitosreissulla" Jenkeissä ja palailee sieltä vasta parin viikon päästä.

        Kasvattaja pääsee koiran ilmoittautumismaksulla sisään, mutta tosiaan se kiinnostaa onko noissa yleensä jooku pääsymaksu katsojille. Parkkimaksut varmaan kans on?

        Parkkimaksut on, kyllä.

        Siis, et ymmärtänyt :(

        JOS kasvattaja vie vaikka 5 koiraa näyttelyyn, niin samalla ovenaukaisulla pääsee siis 5 ihmistä ilmaiseksi ( yleensä koirien omistajat )

        MUTTA esim. sinun kaverisi joutuu ostamaan sisäänpääsylipun, ellei hänen koira tule samalla ovenaukaisulla.

        SÄÄNTÖ on siis se, että koiran kanssa pääsee 1 ilmaiseksi. Eli 1 koira /ihminen.

        Eli sinun tulee keskustella kasvattajan kanssa, miten hän aikoo menetellä, (viekö useita koiria yms.)

        Samoin se, haluaako sinun olevan koirasi lähellä näyttelyissä vai ei.

        Mun kasvattajat on aina mulle sanonu, että kun vien koiran kehän reunalle kasvattajalle, hyvässä etuajassa, niin mun piti aina hävitä jonnekin, että koirani ei sitten etsi minua mistään, kun on arvosteltavana. Joten, että et häiritse koiran esiintymistä.

        Etsi lisätietoja kennelliiton sivuilta.


      • vojkun
        kysy kasvattajalta. kirjoitti:

        Parkkimaksut on, kyllä.

        Siis, et ymmärtänyt :(

        JOS kasvattaja vie vaikka 5 koiraa näyttelyyn, niin samalla ovenaukaisulla pääsee siis 5 ihmistä ilmaiseksi ( yleensä koirien omistajat )

        MUTTA esim. sinun kaverisi joutuu ostamaan sisäänpääsylipun, ellei hänen koira tule samalla ovenaukaisulla.

        SÄÄNTÖ on siis se, että koiran kanssa pääsee 1 ilmaiseksi. Eli 1 koira /ihminen.

        Eli sinun tulee keskustella kasvattajan kanssa, miten hän aikoo menetellä, (viekö useita koiria yms.)

        Samoin se, haluaako sinun olevan koirasi lähellä näyttelyissä vai ei.

        Mun kasvattajat on aina mulle sanonu, että kun vien koiran kehän reunalle kasvattajalle, hyvässä etuajassa, niin mun piti aina hävitä jonnekin, että koirani ei sitten etsi minua mistään, kun on arvosteltavana. Joten, että et häiritse koiran esiintymistä.

        Etsi lisätietoja kennelliiton sivuilta.

        Kumpa meilläkin veisi kasvattaja näyttelyyn... Mutta ei, me ei päästä koiraa esittämäön, koska kasvattaja istuu kehän kulmassa tuomaroimassa.


      • höpöhöpö sua
        vojkun kirjoitti:

        Kumpa meilläkin veisi kasvattaja näyttelyyn... Mutta ei, me ei päästä koiraa esittämäön, koska kasvattaja istuu kehän kulmassa tuomaroimassa.

        Mitä horiset ?

        Tuomari on keskellä kehää ja arvostelee koirat yksitellen.

        Tuomari ei saa arvostella omia kasvattejaan.

        Lue näyttelysäännöt Suomen Kennelliiton sivuilta.


    • voivoivoi

      Voi lapsi hyvä, nuo riippuu aivan kasvattajasta.Jokainen kun toimii omalla tavallaan.

      Yleensä on sisäänpääsymaksu, riippuen näyttelystä n. 2e - 30e. Mitä isompi näyttely, sen kalliimpi.

      • ♥♥♥♥♥♥

        Voittajan lipunmyynti on aika kumma


      • ex tajuu ?

      • ♥♡♡♥♥♥♥

      • pyhä yksinkertaisuus
        ♥♡♡♥♥♥♥ kirjoitti:

        Luettelo 12e. Kokoaika 20e.

        Voi hyvä ihminen.

        Keskity nyt vaan opettamaan koiraasi näyttelykelpoiseksi, jos et muuhun pysty.

        AINA NÄYTTELYLUETTELO on hinnoiteltu erikseen......

        YHDEN päivän lippu 15e,

        KAHDEN päivän lippu 20e, kerralla ostettuna.

        TOKI saat ostaa toisena päivänä yhden päivän lipun ja maksaa 15e, mutta etukäteen ostettuna tulee edullisemmaksi.

        y m m ä r r ä t k ö j o ?

        ps. jos käyt vain yhtenä päivänä, niin ethän sä sillon tarvitse kahden päivän lippua,



        Yhden päivän liput:

        Aikuiset 15 €
        4–12-vuotiaat 8 €
        Perhelippu (enintään kaksi aikuista ja neljä lasta) 34 €

        Kahden päivän lippu 20 €

        Lipunmyynti päättyy kello 17.

        Huomaathan, että turistikoirien tuominen tapahtumaan on kielletty.

        27 1


      • kuulija
        pyhä yksinkertaisuus kirjoitti:

        Voi hyvä ihminen.

        Keskity nyt vaan opettamaan koiraasi näyttelykelpoiseksi, jos et muuhun pysty.

        AINA NÄYTTELYLUETTELO on hinnoiteltu erikseen......

        YHDEN päivän lippu 15e,

        KAHDEN päivän lippu 20e, kerralla ostettuna.

        TOKI saat ostaa toisena päivänä yhden päivän lipun ja maksaa 15e, mutta etukäteen ostettuna tulee edullisemmaksi.

        y m m ä r r ä t k ö j o ?

        ps. jos käyt vain yhtenä päivänä, niin ethän sä sillon tarvitse kahden päivän lippua,



        Yhden päivän liput:

        Aikuiset 15 €
        4–12-vuotiaat 8 €
        Perhelippu (enintään kaksi aikuista ja neljä lasta) 34 €

        Kahden päivän lippu 20 €

        Lipunmyynti päättyy kello 17.

        Huomaathan, että turistikoirien tuominen tapahtumaan on kielletty.

        27 1

        Kokoaika lippu korjaan


      • ♥♥♥♥♥♥
        pyhä yksinkertaisuus kirjoitti:

        Voi hyvä ihminen.

        Keskity nyt vaan opettamaan koiraasi näyttelykelpoiseksi, jos et muuhun pysty.

        AINA NÄYTTELYLUETTELO on hinnoiteltu erikseen......

        YHDEN päivän lippu 15e,

        KAHDEN päivän lippu 20e, kerralla ostettuna.

        TOKI saat ostaa toisena päivänä yhden päivän lipun ja maksaa 15e, mutta etukäteen ostettuna tulee edullisemmaksi.

        y m m ä r r ä t k ö j o ?

        ps. jos käyt vain yhtenä päivänä, niin ethän sä sillon tarvitse kahden päivän lippua,



        Yhden päivän liput:

        Aikuiset 15 €
        4–12-vuotiaat 8 €
        Perhelippu (enintään kaksi aikuista ja neljä lasta) 34 €

        Kahden päivän lippu 20 €

        Lipunmyynti päättyy kello 17.

        Huomaathan, että turistikoirien tuominen tapahtumaan on kielletty.

        27 1

        Ei sitä niin liioin vaan se et Turun koiranäyttely meinaa aina jäädä väliin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe