Huutomaa.com

epäröivä

Mitä mieltä olette? Kannattaako ostaa huutoja? Oletteko voittaneet halvalla vai kalliilla?

55

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huutokaupankingi

      Olen voittanut ison kasan tuotteita, pääasiassa roinaa mutta myös elektroniikkaa. voitolla ollaan! Toimitukset tulleet 2-6 päivässä

    • huudankauan

      upea paikka, todellisten ammattilaisten

      • Tee-niin

        Haluatko kiusata jota-kuta, onko tuo tyypillistä huutomaata ?


    • Huuto konkari

      Mikäs siinä, osta ihmeessä huutoja tuonne :D

      Kaikkien joilla on ylimääräistä rahaa, eikä niitä saa mitenkään muuten hävitettyä kannattaa ostaa tuonne Huutomaahan huutoja. Vieläpä monta suurinta mahdollista huutopakettia. Tuonne ne ylimääräiset saa aivan takuuvarmasti hävitettyä :D:D:D

      Niin kauan kuin Suomessa on senttihuutokauppoja ollut, olen noita seuraillut ja huudellut liiankin monessa. Koskaan en ole vielä kuitenkaan aikaisemmin törmännyt yhtä röyhkeään huijaukseen kuin tämä Huutomaa on.

      Enempää en käy perustelemaan. Jokainen kokeneempi huutaja pystyy heti näkemään mitä tarkoitan ja ne joilla ylimääräistä rahaa on, mutta ei järkeä tai kokemusta niin antaa palaa vaan. Oppia kantapään kautta!

      Itse pysyn hyvin kaukana ja samoin on näyttänyt tehneen lähes kaikki muutkin kokeneet huutajat.

      • dskjfkdsjfkdjsksd

        olen seurannut fiksuhuudosta lähtien jokaista näitä niin en ymmärrä siltikään mitä tarkoitat. valaise vähän tai kommenttisi jää vaille perusteluja :D

        tietenkin löytyy niitä käyttäjiä jotka jäävät koukkuun ja ostavat paljon huutoja eivätkä välitä onko voitolla. niitä näkyy olevan muutama. :D kaikki tietää toiminta periaatteen ja järjellä se kuuluis huutaa... hetken ku seuraa tietää koska ja ketä vastaan kannattaa huutaa... te "kokeneet huutajat" olette luultavasti niitä jotka ei osaa laittaa itselleen rajaa huutamiseen niin ei ihme jos monen tonnin tappiot esim.. :)

        hakeutukaa hoitoo riippuvuudesta :)


      • fjdwkfjdksgkldsngkl
        dskjfkdsjfkdjsksd kirjoitti:

        olen seurannut fiksuhuudosta lähtien jokaista näitä niin en ymmärrä siltikään mitä tarkoitat. valaise vähän tai kommenttisi jää vaille perusteluja :D

        tietenkin löytyy niitä käyttäjiä jotka jäävät koukkuun ja ostavat paljon huutoja eivätkä välitä onko voitolla. niitä näkyy olevan muutama. :D kaikki tietää toiminta periaatteen ja järjellä se kuuluis huutaa... hetken ku seuraa tietää koska ja ketä vastaan kannattaa huutaa... te "kokeneet huutajat" olette luultavasti niitä jotka ei osaa laittaa itselleen rajaa huutamiseen niin ei ihme jos monen tonnin tappiot esim.. :)

        hakeutukaa hoitoo riippuvuudesta :)

        näin näkyy lukevan huutomaan sivuilla:
        http://www.huutomaa.com/Vastuullisuus.php

        Vastuullinen huutaminen
        Huutomaan käyttäminen on hauskaa ja jännittävää, paikoitellen osassa tilanteissa myös koukuttavaa. Toivomme huutamisen olevan iloinen kokemus kaikille huutajillemme ja pyrimme sen vuoksi ehkäisemään ongelmakäyttäytymistä. Jotkut ihmiset kuuluvat riskiryhmään, jonka huutaminen riistäytyy hallitsemattomaksi. Huutomaa pitää huolta asiakkaistaan ja on vastuullinen toimija.

        Huudathan vastuullisesti!
        -Päätä kuukausittain huutamiseen käyttämäsi rahamäärä etukäteen ja pitäydy siinä tunnollisesti

        -Pidä taukoja huutamisen välillä, koska ne virkistävät mieltä ja kirkastavat ajatuksia rahankäytön suhteen

        -Älä osallistu huutokauppoihin alkoholin tai lääkkeiden vaikutuksen alaisena

        -Älä osallistu huutokauppoihin jos olet masentuneessa tai liian kiihtyneessä tilassa

        -Huuda ainoastaan levänneenä ja keskittyneenä, koska se auttaa sinua huutostrategiasi noudattamisessa

        -Alle 18-vuotiaana sinulla tulee olla huoltajasi tai liittymän omistajan lupa ostaa huutoja.

        Rekisteröityessäsi olet hyväksynyt palvelun käyttöehdot.


    • mammutti11

      Huutomaa on paras paikka huutaa

    • MeenMalagaan!

      Matkalahjakortin lunastin Huutomaasta ja lennän etelään!

      • Toista-et-voita

        Ja pysykkin siellä


    • kauheaa

      Oliko muut huutomaan chatissa kun anarkistit hyökkäsivät

      • Mitä-meinaat

        Olet sekava


    • Höpölöpö touhua

      Kovin on kalliiksi noussut kaikkien kohteiden hinta. Ihan kuin jokainen huutaja olisi niin tolloja, että loputtomasti tekevät huutoja. Lähes kaikissa kohteissa on vain kaksi huutajaa jotka kilpailevat keskenään. Kuka tätä menoa on seurannut, niin onko koskaan mennyt halvalla ja vielä jollekin tutulle tunnukselle?

    • voitottulleetkivasti

      Olen voittanut mm. Macbookin alle 3€!

      • uskoo ken tahtoo

        Ei taida viron poika tuntea suomalaisia tapoja...

        Minäkin jos löydän hyvän marja- tai kalapaikan, niin tapana on ollut aina laittaa lähikaupan ilmoitustaululle tiedotus asiasta kaikille oikein kartan kanssa mihin olen merkinnyt löytämäni paikat, että kaikki muutkin osaavat löytämilleni paikoille marjat poimimaan ja omat verkkonsa samaan paikkaan viskaamaan ja tämänkin voi uskoa ken tahtoo :D


      • pekkapuska
        uskoo ken tahtoo kirjoitti:

        Ei taida viron poika tuntea suomalaisia tapoja...

        Minäkin jos löydän hyvän marja- tai kalapaikan, niin tapana on ollut aina laittaa lähikaupan ilmoitustaululle tiedotus asiasta kaikille oikein kartan kanssa mihin olen merkinnyt löytämäni paikat, että kaikki muutkin osaavat löytämilleni paikoille marjat poimimaan ja omat verkkonsa samaan paikkaan viskaamaan ja tämänkin voi uskoa ken tahtoo :D

        voitot tulleet kotia mallikkaasti


      • Ei-huutomaasta

        Mistä sinä sen voitit, et huutomaasta ainakaan.


      • Tulee-kun-maksaa

        voitot tulleet kotia mallikkaasti, niin kauan kuin jaksat maksaa niistä. Ei taida matematiikka olla vahvin puolesi.


    • surfer2

      Muistelen että joskus aikaisemmin Huutomaa.com ilmoitti etteivät he enään osallistu keskusteluihin tällä palstalla. Tätä taustaa vastaan on lähinnä huvittavaa että he käyvät joka päivä kehumassa omaa huutokauppaansa eri nimimerkeillä.

      Kuten hiemän ylempänä todettiin, ei kukaan joka saa voittoja halvalla Huutomaasta tule tänne kehumaan kuinka helpolla ja halvalla voittonsa sai. Senhän pitäisi tuoda lisää huutajia ja tehdä voittamisesta vaikeampaa, kai sen nyt jokainen ymmärtää. Omat nimimerkit jyllää täällä ja omat botit huutokaupassa...

      Tämä sama pätee myös siihen toiseen huijaukseen eil Lahjahuutoon...

    • Taimi1

      Onko maailmasi näin pieni surfer2? Minä ainakin huudan!

      • Ihan-rauhassa-vaan

        Taimi1 huuda vaan, kyllä sinne voi rahansa työntää, monella vaan on muutakin järkevämpää hankittavaa kuin sikaa säkissä myyvän sivuston tukeminen.


      • Huutaminen-kannattaa

        Minä suosittelen sinulle huutamisen tehostamista, olet aika vähän nykyään huutamassa. Miksi, jos sieltä tavaraa ilmasin saa.

        Taimi1 on nero, hyvä taimi1, minä osaan myötänauttia sinun voitoistasi, usko pois.


    • fdkfjdskjgksdjkf

      Huutomaassa on chat jossa he vastailevat avoimesti toiminnastaan. Chateissa myös normaali aukioloaikoina "tietovisoja" josta voittaa helposti palkintoja mm lahjakortteja ym. ja niistä ei tarvitse maksaa mitään :) terveisin pari kertaa voittanut ;)

      • En-ukso

        Vai avoimesti, taidat valehdella, tai saat mainos provikoita. En ole huomannut avoimuutta kuin myyntiä edistävien kysymysten suhteen. Ja sata varmasti et sinäkään.


      • En-usko-minäkään

        Tämmöisiä ovat huutomaan fanit. Valehtelevat vaikka joka ikinen voi tuonkin väittämän todeta perättömäksi. Vedätyspelit chat keskustelujen kautta ovat kaikkein kalleimmat. lähes jokainen tuote menee yli tuotteen arvon. ei niitä siellä pidettäisi ellei niistä taloudellista voittoa huutomaalle tulisi.

        Kannanottosi on yhtä seko kuin nimimerkkisikin.


      • kuka-uskoo
        En-usko-minäkään kirjoitti:

        Tämmöisiä ovat huutomaan fanit. Valehtelevat vaikka joka ikinen voi tuonkin väittämän todeta perättömäksi. Vedätyspelit chat keskustelujen kautta ovat kaikkein kalleimmat. lähes jokainen tuote menee yli tuotteen arvon. ei niitä siellä pidettäisi ellei niistä taloudellista voittoa huutomaalle tulisi.

        Kannanottosi on yhtä seko kuin nimimerkkisikin.

        Chatin Freeroll pelit taitavat olla lähes ainut tulonlähde Huutomaalle, joku on muka kingi kun tarpeeksi tuhlaa ja kingin palkinto on ylläeri, oh my lord! Lähes kaikki menevät ylihintaan toimituskulut. Taitaa olla Huutomaa vaikeuksissa. Kun en ole ollut siellä kuin hetken, on jännä joskus seurata kun teen tietokoneella muita asioita.


      • LässynLässyn

        Huutomaassa on chat jossa ahdistaa tervettä ihmistä. Yhtä paskaa jauhavat samat naamat illasta toiseen.

        Ihan älytöntä lässytystä koko Huutomaan chat touhu.


    • sillä lailla

      Huutomaan chatissa on kerrottu, että heillä on suhteita suomi24fi:hin ja että kaikki asiattomat viestit poistetaan, siispä täällä pitää vain kehua mestaa :(

      Chatissa on kerrottu, että kohteita lisätään vain jos on tarpeeksi rekisteröityneinä huutajia, muuten ei lisätä. Sucks!

      Kyllä siellä suurin osa menee todella kalliilla eikä ainakaan minun yhtään toivetta ole otettu huomioon, ilmeisesti vain niiden jotka lässyttävät ja kehuvat ja ostavat isoimpia huutopaketteja.

      Minulla on sinne paljon huutoja, koska alussa voitin paljon minulle tarpeellisia juttuja, nyt ei ole mitään ollut aikoihin, joita meillä tarvitaan.

      Uskon, ettei keväällä ole huutomaata, lahjahuutoa vaan tilalle on tullut uusi rahanmetsästäjä.

      • tai-tällä-lailla

        Kyllä tuo saattaa pitää paikkansa mutta tuskin heillä niin hyvät suhteet ovat että voivat sanella mitkä viestit pidetään mitkä poistetaan.

        Yleensäkin kun haluat morkata tai kehua pysy asiallisena, se vakuuttaa paremmin lukijan ja on avuksi kun tulee aika tehdä päätöksiä.

        Huutomaan sivustolla ei huutomaata voi arvostella, joten luulen että kaikki joilla on ikäviä kokemuksia tulevat tänne purkamaan paineitaan. Se on tietenkin tehtävä huutomaasta salaa, sillä huutomaan säännöt kieltää jäsenyyden pitämisen jos ei ole tyytyväinen sivuston menettelyyn ja sääntöihin.


    • maksoimitämaksoi

      Olen tyytyväinen Huutomaahan. Huutoja on ostettu ja voiton puolella ollaan. Postin ukot kantoivat tuotteeni kotisohvalle asti. PS. MINKÄ PÄÄTÄN, SEN HUUDAN!

      • Et-ole-enään-voitolla

        Joo, olen seurannut noita sinun kaltaisia, juuri eilen huutomaa teki voittoa 50€ lahjakortilla reilut 300 euroa, kahden saman mielisen toimesta.

        Eli kaikki toteuttamaan yllä olevaa MINKÄ PÄÄTÄN, SEN HUUDAN ohjetta.


    • reilumeininki

      Tänään ilmoitettiin huutomaassa,että yhteispelikin sallitaan jos ostaa VIP asiakkuuden. Ikean lahjakorttia huusi kaksi henkilöä samasta taloudesta ja se sallittiin, koska toinen oli ostanut VIP asiakkuuden.

      • Että-reiluko

        Siispä kaikki ostamaan VIP jäsenyys, niin peli muuttuu rehdiksi.


      • entinen-hullu
        Että-reiluko kirjoitti:

        Siispä kaikki ostamaan VIP jäsenyys, niin peli muuttuu rehdiksi.

        Huhhei!!! Ei siellä ole mikään rehellistä. Uusia (joitakin kauan olleita myös) lahjotaan lähettämällä sitä sun tätä.

        Onneksi pääsin eroon siitä paikasta. Senverran joskus seuraan ja voi kauhistus. Nykysin voi osallistua chatin juttuihin jos OSTAA. Ei niin ollut kun olin siellä. Rahastusta, pakko-ostoja uusille, jotka eivät tajua vaan ovat niin kilttejä. Samat voittavat ilman arvontaa. Huutomaa päättää, ketkä saavat voitot kun ovat ensin huutaneet esim Freerolleissa älyttömästi ylihintaan.

        Sain aikoinaan "elektoniikkayllätyksiä" chatista ja 35% meni roskiin,


    • mielensäpahoittaja

      oletko mielensäpahoittaja?

      • Olen-varmasti

        Minä olen ja meitä on nopeasti kasvava joukko, kohta sinäkin kuulut tähän ryhmään. Kaikilla sen tajuaminen vie oman aikansa.

        Minulla oli odotukset korkealla kun kuulin uudesta huutokauppa sivustosta, nyt olen todella pettynyt, ei yhtään voittoa, pettymystä toinen toisensa perään.


    • reilumeininki

      En ole,mutta asiat pitää mennä oikeuden mukaisesti ja niitä ei muutella jonkun vahinko klikkauksen takia.

      • voi vääryyttä

        Samasta taloudesta ei saa huutaa samoja huutokohteita eikä tuttavien kesken saa osallistua samaan huutokauppaan. Yhteistoiminta johtaa siihen, että huutokauppaan käytetyt huudot poistetaan ja huutokauppa laitetaan uudelleen myyntiin. Väärinkäyttäjien tekemiä huutoja ei korvata ja heidän asiakastilit suljetaan.

        Luin juuri säännöt, joita ei toteutettu eilen. Toisen perheenjäsenen tili suljettiin ja toinen sai jatkaa, mihin edellinen jäi. Molempien tilisit olisi pitänyt Huutomaan omien sääntöjen mukaan sulkea, mutta ilmeisesti säännöt koskevat vain heitä, keitä Huutomaa suosii. Hyvin surullista. Huutokauppa olisi heidän sääntöjensä mukaan huutokohde olisi pitänyt laittaa uudelleen myyntiin ja pelurit pellolle.

        EIKÖ SE OLE YHTEENPELAAMISTA, JOKA SÄÄNNÖISSÄ KIELLETÄÄN.


      • kaukaa viisas
        voi vääryyttä kirjoitti:

        Samasta taloudesta ei saa huutaa samoja huutokohteita eikä tuttavien kesken saa osallistua samaan huutokauppaan. Yhteistoiminta johtaa siihen, että huutokauppaan käytetyt huudot poistetaan ja huutokauppa laitetaan uudelleen myyntiin. Väärinkäyttäjien tekemiä huutoja ei korvata ja heidän asiakastilit suljetaan.

        Luin juuri säännöt, joita ei toteutettu eilen. Toisen perheenjäsenen tili suljettiin ja toinen sai jatkaa, mihin edellinen jäi. Molempien tilisit olisi pitänyt Huutomaan omien sääntöjen mukaan sulkea, mutta ilmeisesti säännöt koskevat vain heitä, keitä Huutomaa suosii. Hyvin surullista. Huutokauppa olisi heidän sääntöjensä mukaan huutokohde olisi pitänyt laittaa uudelleen myyntiin ja pelurit pellolle.

        EIKÖ SE OLE YHTEENPELAAMISTA, JOKA SÄÄNNÖISSÄ KIELLETÄÄN.

        Totta kerrot.!! Tämmöset kieroilut pilaa koko huutokaupan hengen,menee luotettavuus,niin huutajiin kuin ylläpitäjään.
        Jos ei ole kanttia ratkaista asiaa sääntöjen mukaan niin miksi niitä sääntöjä sitten laatii. Pistää epäilemään koko hommaa että onko siellä tosiaan omaan konttiin huutajia.
        Olisko tätä huutokauppa pitänyt vielä kehittää ennen aukasua.
        Lukea säännöt ja opetella ne myös ymmärtämään!!!


    • Ahneella on

      Osasi Huutomaa ovelasti ainakin harhauttaa joulun yllätyspakettien huutokohteissa. Arvoksi oli ilmoitettu 10 - 200 euroa. Todellisuudessa kaikkien arvo oli ollut sen 10 euroa ja huutajat varmasti uskoivat, että joulun takia siellä on jotain todella hienoa yllätystä. Mahtoi siinä esim. Kawan naama venähtää, kun voitto tuli 77 eurolla! Eräs toinen meni halpaan useampaan kertaan.

    • kirjautuja!

      KIRJAUTUKAA HUUTOMAA.COMIIN VAIKKETTE JUURI SILLOIN LÖYDÄ ITSELLE SOPIVAA HUUTOKOHDETTA.

      HUUTOKOHTEITA LISÄTÄÄN JOS KIRJAUTUNEITA ON PALJON.


      HUUTAA PITI, ETTÄ MENEE PERILLE.

      • vaisto pelaa

        Minun vaistoni sanoo että ei taida olla ihan täysin rehtikauppa paikka.

        Vaistoni sanoo kaveripiirin touhulta noiden hintojen nousu

        Ei ihan normaali ihminen lähde huutamaan tappiolla tuotteita.

        Riski on jo liijan suuri menettää euronsa.ja tämä on jo todistettu aikasemmista paikoista


      • Hyvä-vaisto-sinulla

        Ja tuota rehtiyttä voi jo katsella huutomaan metatageista, ratsastaa muiden tunnetuinpien ja rehellisten verkkokauppojen avainsanoilla.

        Joten sinun vaistosi on ihan kohdallaan, vilppiä harrastetaan jos uskotaan että siitä ei joudu vastuuseen, näin minun vaistoni sanoo.


    • superfreeroll

      Kaikki voitot tulleet nopeasti ja monta ilmaista ylläripakettia myös. Tällä hetkellä ainoa huutokauppa mikä oikeasti toimii.

      • Ei-mitään-voittanut

        Joo, huutomaa myy hyvin mielellään sikaa säkissä, jos olet antanut huutomaalle paljon rahaan saattaa se vaikuttaa myös noiden ylläreiden sisältöön, onhan siinä pässi kaalimaan vartiana.


      • entinen-huutaja
        Ei-mitään-voittanut kirjoitti:

        Joo, huutomaa myy hyvin mielellään sikaa säkissä, jos olet antanut huutomaalle paljon rahaan saattaa se vaikuttaa myös noiden ylläreiden sisältöön, onhan siinä pässi kaalimaan vartiana.

        Totta. Olen seuraillut silloin tällöin erään huutajan voittoja ja niitä on vain muutama. Kuitenkin hänelle kannetaan tavaraa kymmeniä kiloja, itse on kertonut chatissa. Kalliita tuotteita ja niitä näkee hänen lähettämissään valokuvissa. Huutomaa suosii niin kauan kuin ostaa huutoja ja menettää ne kun ei voittoa tule. Sitten tavara kummasti kuitenkin löytää perille. Hän ei ole ainut vaan onhan siellä muitakin.


    • Senttikauppa-luusereille

      Sen sijaan että nyhjäät elämääsi hukkaan huutelemalla jotain vatkainta senttihuutokaupoissa, niin eikös olisi kivempaa saada tilille vaikka miljoona euroa ja ostaa sitten kaupasta ihan mitä huvittaa?

      Aika moni nuori on jo niin tehnytkin: http://www.entrepreneur.com/article/241189

    • Ei-huutomaata

      Ei kannata ostaa sieltä yhtään mitään. Ilmapiiri siinä ympäristössä on ihan tyrannimainen. Sensuuri iskee ihan mutu-tuntumalla, eli jos ylläpitäjä edes epäilee jostakin lauseesta tai sen osasta olevan haittaa myynnille, sinua loukataan armottomasti, estämällä keskustelut, ja vähintään sensuroimalla sinun viestisi muiden joukosta.

      Keskustelut sillä sivustolla on nuoralla tanssimista, harva osaa miellyttää sitä porukkaa.

      Ja sitten vielä se että senttihuutokaupassa ei ole asiakas se joka voittaa, vaan nämä ylläpitäjät siellä ne rahat käärii.

      Niin aivan totta, ei ihmisiltä voi viedä heidän rahojaan, saamatta vihamiehiä, en usko että huutomaan olevan pitkäikäinen nykyisessä muodossaan.

      Ehkäpä lukasen tässä välissä mitä mieltä ketjussa noin yleensä ollaan huutomaasta, kirjoitin tarkoituksella tämän ette olisi saanut täältä vaikutteita viestini sisältöön.

    • Bottimaa

      Huutomaa on astetta pidemmälle viety Timanttihuuto. Jokainen kokenut huutaja sen tietää. Huutomaineella ei ole mitään hyötyä Huutomaassa.

      Kaustisen pojatkin sen tajusivat, kun eivät voittoja saaneet vaikka tuhansilla euroilla huusivat.

      • asian-tajunnut

        Totta! Entäs kun parin viikon aikana on tullut uusia huutajia jatkuvasti, tänäänkin. Kannattaa olla Viroon rekisteröitynyt kun ne puhtaat jauhot puuttuvat.


    • tylsii

      Tulipa mieleeni, että "kirjaimet sekaisin", jonka useimmiten voittaa Hemmo1. Yksi nettisivu on Arrak Anagrammit. Sinne kun syöttää sanat a vot!

    • EiLellikki

      Just ja hänelle laitettiin SUPERFREEROLL alkamaan silloin kun huutajia on vähän eivätkä uudet edes tiedä, mikä sellainen on.

    • Einooo

      Tämä on valitettavasti täynnä omia botteja koko paikka. Kalliimpia tuotteita mahdotonta voittaa ellet maksa siitä aivan järjetöntä ylihintaa ja nämä ketä tiedän olevan oikeita huutajia lopettavat huutonsa aika lyhyeen kun huutomaan oma botti tulee kuvioihin. Monta kertaa jos on ns. Vakkarihuutajia kaksi huutamassa ja kun toinen lopettaa tulee jälleen oma botti, eikä näin ollen voittoa saa kumpikaan oikea huutaja. Samoin arvoinnoissa voittaa kalliimmat palkinnot aina oma botti ja oikeat huutajat saavat pienemmän voiton. Niin selvästi huomaa ja tietää melkeenpä ennalta arvontojen voittajat (kuka tuhlannut eniten vakkareista huutoja viime aikoina voittaa jonkun hikisen pienen palkinnon). Isot arvonta voitot menee aina boteille. Huomaa, että moni "paha" huutajakin tajunnut nämä omat botit. Kuluttajaasiamieheen vaan yhteys!

    • Ei-koskaan-huutanut

      Kuka se osaa kertoa, mistä johtuu että 100€ arvoista tuotetta huudetaan 400€ edestä, ja sitten luovutetaan. Onko siinä mitään älyä. Tuntus näin maallikosta että jos lähtee huutaminen lapasesta, niin jatketaan sitä siten vaikka 10 vuotta, mutta voitto pitää tulla, eikö niin ?

    • tiiamaria2

      Kalliilla!!! Jotkut saavat yhdellä huudolla jopa 150€:n tuotteen. Ihmettelen!!! Rahaa on säästynyt järkeviin ostoksiin eikä niihin romuihin, jotka eivät kelpaa kellekään, roskis tykkää. En siis osta enää ainuttakaan huutoa.

      • En-usko-sanaakaan

        Minä en usko että rahapelejä pelaavan noin vaan lopettavan pelaamisen, eikä myöskään alkoholisti lopeta juomistaan, vaikka molemmat niin välillä vakuuttavatkin.

        Alkoholisti sanoo lopettavansa, kun törmää pahaan krapulaan, pelimies sanoo lopettavansa kun menettää suuren summan rahaa. Näistä riippuvuuksista ei noin vaan pääse eroon.

        Luultavasti tuo sanonta poikii siitä että sanottuaan lopettavansa, tuntee itsensä himpun verran paremmaksi ihmiseksi, eikä moraalinen krapula rasita siitä johtuen montaa päivää pitempään, ja taas alkoholisti löytyy kuraojasta, ja pelaaja melimerkkejä ostamasta. Näin se vaan on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe