Moikka.
Ostin eilen ihka ekan mesen vm.2001 c 240 ja särjin jo kättelyssä säleikön läpi tulevan muovi härpäkkeen ja sisällä olevan punaisen vetokahvan ja nyt kysäisisin viisaimmilta miten saan konepellin auki ja siihen jonkun väliaikaisen avausmekanismi ratkaisun.
Konepellin avausmekanismi.
5
7250
Vastaukset
Mites nyt tuossa onnistuit..?
Nosta sitä kantta jommaltakummalta säleikköö jolloin se namikka pullahtaa ulos ja pelti enää tuulilukossa. Riippuen nyt vähän kuinka pahasti sen namikan rikoit niin rautalangalla ehkä saisit siitä otteen ja veto. Sit vaan nostat kantta samaanaikaan ku lukitusta vapautat.- Make1971
Moro.
Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni, kuulemma pitkällä ruuvimeisselillä sais sen pellin auki. - CDI203
Make1971 kirjoitti:
Moro.
Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni, kuulemma pitkällä ruuvimeisselillä sais sen pellin auki.Aja se ruostuva mersu paaliin niin mäki tein ja ostin toyotan
- 12 kpl mersuja.
Make1971 kirjoitti:
Moro.
Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni, kuulemma pitkällä ruuvimeisselillä sais sen pellin auki."Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni,"
Niin älyä sinä olisit kyllä tarvinnut ja tietoa,sitä ei saa nostaa vivusta vaan vetää ja toisella kädellä nostaa.
Itse en ole saanut poikki sitä milloinkaan ja sitä ihmettelen miten ne muut sen saa poikki,sama on tähden kanssa,sekin näyttää olevan mutkalla eikä niin kuin tehda sen olisi alunperin asentanut,lisäksi ihmettelen jousien poikki menoa saatikka iskarin,niitä saa aina joku poikki mutta minulla ei ole mennyt yhtään kipaletta poiki tai katki.
Sentään 12 kpl mersuja ja muiden mersulla lukemattomalla määrällä ajanut,ei noita vaivoja ole omissa esiintynyt missään mallissa.
- otan osaa
Miksi sun piti heti mennä konepelti avaamaan? Eiks vehossa hoida avaamisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437