Konepellin avausmekanismi.

Make1971

Moikka.
Ostin eilen ihka ekan mesen vm.2001 c 240 ja särjin jo kättelyssä säleikön läpi tulevan muovi härpäkkeen ja sisällä olevan punaisen vetokahvan ja nyt kysäisisin viisaimmilta miten saan konepellin auki ja siihen jonkun väliaikaisen avausmekanismi ratkaisun.

5

5805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mites nyt tuossa onnistuit..?

      Nosta sitä kantta jommaltakummalta säleikköö jolloin se namikka pullahtaa ulos ja pelti enää tuulilukossa. Riippuen nyt vähän kuinka pahasti sen namikan rikoit niin rautalangalla ehkä saisit siitä otteen ja veto. Sit vaan nostat kantta samaanaikaan ku lukitusta vapautat.

      • Make1971

        Moro.

        Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni, kuulemma pitkällä ruuvimeisselillä sais sen pellin auki.


      • CDI203
        Make1971 kirjoitti:

        Moro.

        Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni, kuulemma pitkällä ruuvimeisselillä sais sen pellin auki.

        Aja se ruostuva mersu paaliin niin mäki tein ja ostin toyotan


      • 12 kpl mersuja.
        Make1971 kirjoitti:

        Moro.

        Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni, kuulemma pitkällä ruuvimeisselillä sais sen pellin auki.

        "Liika vissiin voimaa eikä älyä niin naps poikkihan se vipu meni,"

        Niin älyä sinä olisit kyllä tarvinnut ja tietoa,sitä ei saa nostaa vivusta vaan vetää ja toisella kädellä nostaa.

        Itse en ole saanut poikki sitä milloinkaan ja sitä ihmettelen miten ne muut sen saa poikki,sama on tähden kanssa,sekin näyttää olevan mutkalla eikä niin kuin tehda sen olisi alunperin asentanut,lisäksi ihmettelen jousien poikki menoa saatikka iskarin,niitä saa aina joku poikki mutta minulla ei ole mennyt yhtään kipaletta poiki tai katki.

        Sentään 12 kpl mersuja ja muiden mersulla lukemattomalla määrällä ajanut,ei noita vaivoja ole omissa esiintynyt missään mallissa.


    • otan osaa

      Miksi sun piti heti mennä konepelti avaamaan? Eiks vehossa hoida avaamisen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe