Mitä outoja/noloja asioita olet tehnyt ihastuessasi?

Heskam

Kertokaas, mitä kaikkea outoa ja jopa noloa olet tehnyt kun olen ihastunut? :)

9

2689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nojooniinseon

Minä puhun ihan tyhmiä juttuja ja jälkeen päin hävettää. Ihastus varmasti piti minua silloin ihan idioottina. :D
      Nykyisen ihastukseni tapasin kaupassa. Pian ei häntä siellä enää näkynyt. Menin työharjoitteluun samaan kauppaan ja kysyin työkaverilta siitä henkilöstä. No ei se sitä tiennyt. Laitoinpa eräs päivä pomolle viestin.... Oli pakko saada tietää. :D Olenko ihan epätoivoinen? Ajattelin että meneekö jo liian yli, mutta en saanut mielen rauhaa. Olen epätoivoinen ihminen..

• sanoissa sekoileva

Itsekkin tulee juteltua kyllä niin tyhmiä juttuja että oksat pois... En tajua miten muuten mukavasta ja hauskasta seuraihmisestä (minusta) tulee täysi urpo kun pitäisi ihastuksen kanssa jutella. Ehkä sitä haluaa jotain todistella tai tehdä vaikutuksen, mutta metsään menee ja pahasti juuri silloin. Ties kuinka monta naista saanut karkotettua jutuillani..
        Tuohon viestiisi palatakseni, jos siis menit sinne kauppaan työharjotteluun ihan vain sen ihastuksen takia, niin kuulostaa kyllä kovin epätoivoiselta ja oudolta.

• Nojooniinseon
        sanoissa sekoileva kirjoitti:

Itsekkin tulee juteltua kyllä niin tyhmiä juttuja että oksat pois... En tajua miten muuten mukavasta ja hauskasta seuraihmisestä (minusta) tulee täysi urpo kun pitäisi ihastuksen kanssa jutella. Ehkä sitä haluaa jotain todistella tai tehdä vaikutuksen, mutta metsään menee ja pahasti juuri silloin. Ties kuinka monta naista saanut karkotettua jutuillani..
        Tuohon viestiisi palatakseni, jos siis menit sinne kauppaan työharjotteluun ihan vain sen ihastuksen takia, niin kuulostaa kyllä kovin epätoivoiselta ja oudolta.

Onko epätoivoisuus sitten pahasta? :(

• 9+13

En mitään kovin erikoista, kerran työpäivän päätteeksi olin jo lähellä kotiani mutta matkustin takaisin työpaikalle koska se tarkoitti sitä että pääsen samalla autokyydillä samaa matkaa ihastukseni kanssa kotiin, tärkeät 15 minuuttia kahdenkeskistä aikaa piti käyttää hyödyksi :D

• jaa joo

Kerroin itsestäni aivan helvetisti nolona kokemiani asioita. En kadu mitään mutta toisaalta noloa on se kun rehellisyyteni voi nähdä itsesäälinä tai katumuksena ja se ei ollut tarkoitus :)

• T-eräs nainen

Meni aika teineilyksi, mut tarkoitus oli lempee ja hempee. Allekirjoitus jäi, mikä teki siitä aika "nuorisoromanttisen". Voihan elämä:)

• Vitunmoisetmokat

Noh tässä sitä ois yks ainaki.Eli olin lähdössä ulos kun asun siis kerrostalossa.niin sitten sinne oli muuttanu joku tosi komee poika.En saannut sanaa suusta eikä kyllä ois tarvinukkaa viel:DTeki vaa mieli suudella sitä:DNoh poika tuli takanani kun menin rappusia alas.sitten katson hetken poikaan ja tietenkin kompuroin siinä rappusissa ja lennän ne rappuset alas mahelleni ja luisin viel seinää:DDKyllä nolotti ja sattuki muute ihan vitusti.Poika kattoo aivan hädäntyneenä ja tulee luokseni ja nostaa mut ylös.Pidän kättä pään päällä koska päähän sattu vitusti:DKatson hetken haikeana maahan.sitten poika kysyy minne olin menossa.Vastasin että siwaan.Poika sanoo et seki:DDMikä yhteen sattuma:DPoika kysyy et mennääks samaa matkaa ja tietty suostun.Oli talvi ja käveltiin ihan vierekkäin ja osuttii toisimmee jopa.Maa oli sairaan liukas ja sit tietty vedän siin alameäes perseellee ja vedän pojan mukana vahingos:DJa luisitaa ku jotkut vitun 5v sitä mäkee perseellemme alas:DDkummatki räkättää sen jälkee ihan jumanvitusti.noustii ylös ja yritettii päästä se liukas jyrkkäylämäki ylös:Dkesti yli 20minaa et päästää se ylös ku oli niin juman liukas:DDNo sit päästii siwanpihaa ja aattelin ostaa illaks herkkui ja kattelin laukust lompakkoo ja tajuun et se jäi kotii.Sanon pojalle et rahapussi unohtu ja nauran.Se nauraa mukan:Dnoh sit oon siin hetken hiljaa ku se ostaa kaikkee ja sit se sanoo et mitä mä haluun.Katoin sitä sillee täh?Se sanoo et ostaa mulle kaikki mitä haluun:DNoh sanon et kaikki karkki käy paitsi salmiakki:DSit se otti jotai 3 pussii isoi karkkipussei mulle ja kaks sipsipussii ja 3 pulloo limsaa.Katoin sillee ei herranjestas ja kysyn silt et ooks tosissas.se kattoo sillee sori:D Ajattelin et loukkasin sitä ja sanon et ei haittaa:) Sit se ehottaa et syötäis ne yhes et tuun niille:oJa tietty suostun.Kävellään sit niille ja katotaa leffaa ja ollaa sellasii vitun samei ja syyö karkkii ja katotaa leffaa.Sit iha yht äkkii ku siin elokuvas tulee surullinen kohta ni alan pillittää ihan vitusti:DPoika kattoo sillee ou gaad teinks jotai vääri jossai:DSSanon et ei ku vitun surullinen kohta.ja sit jatketaa kattomist.ja just sen lempikohas mis joku sanoo jotai parast:DVerän vahingos sellasen vitun ison töräyksen (eli pierasen:D) Ja se alkaa räkättää ja mä myös.se vetää töräyksen ja tulee mua lähemmäks ja suutelee<333..TÄLLÄNEN VITUN PITKÄ TARINA TÄLLÄKERTAA JA NAURAN VIELKI SILLE:D eikä siihe ookku parisenviikkoo:DOllaa nyt yhes<3

• pahinmoka

JUMITTANUT TÄNNE!!

• Anonyymi

No mulla on niitä ainakin nämä kaksi:

1.Se kun liukastuin jäähän silleen oudosti mun ihastuksen eteen.

2.Olin kerran välitunnilla kaverini kanssa ja päätin tarkkailla mahdollisimman näkymättömästi ihastustani.Kaikki meni normaalisti kunnes ihastukseni katsoi minua myös,ja tajusin että hän ehkä näki tarkkailun,joka sai minussa aikaan niin oudon ilmeen ja kaverini alkoi nauraa minun ilmeelleni.

Siinä oli pari niistä.

Ps.Sori että tuli myöhässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe