Onko kellään teesseitsemiehellä kokemusta koukun asennuksesta C5:een. Lähinnä kiinnostaa tämä sähköpuoli.
Vetokoukku C5:een itseasennettuna
8
4762
Vastaukset
- spk
mahtaa sitikassakin olla jo väylätekniikka sähköissä eli ei mitään rosmoliittimiä johtoihin.
Saattaa tulla isot vahingot, jos menee tietämättömänä kytkemään miten sattuu.
Asennus onnistuu varmasti kohtuudella, kunhan ostaa originaalin asennussarjan.- onnistuu
Ainakin 4 vuotta vanhaan Berlingoon oli vetokoukun mukanan johtosarja, joka oli helppo pistää paikalleen. Ei siinä ole mitään ongelmaa, kunhan ostat sellaisen johtosarjan, missä om liittimet valmiina.
Autossa sähkö tuodaan perälamppuihin pistokkeiden kautta, joiden väliin siis koukun valon liitin laitetaan.
- Pena
Ykkösmallin Cfemmaan onnistuu teeseitse tunariltakin, mutta kakkosmalli on jo täysi väyläauto ja siihen pitee koukku ohjelmoida.
- SXA
Kyllä se ensimmäinen C5 oli jo täysin väyläauto...
- Jussi
Teetin asennuksen liikkeessä (o3 C5 ja irrotettava koukku). Hyvin toimi muuten, mutta peruutustutka alko aina pakilla ulisemaan. Uudella käynnillä saivat tutkan tunnistamaan koukun (menee pois päältä koukun ollessa paikallaan). En tiedä, mikä oli mennyt asennuksessa pieleen - vaatineeko koukku ohjelmapäivityksen vai puuttuiko joku kytkentä.
Pari kertaa on myöhemminkin jäänyt tutka päälle koukun laiton jälkeen. Irrotus ja takaisin laitto on auttanut. Kai siellä joku anturi on koukkua tunnistamassa.- asdfgh
Tutka näkee koukun nupin tai sitten ei. Riippu nupin paikasta.
- Jussi
asdfgh kirjoitti:
Tutka näkee koukun nupin tai sitten ei. Riippu nupin paikasta.
Ei se varmaan tuosta voi olla kiinni, että välillä tutka huomaa koukun ja välillä ei. Kyllä koukku silloinkin on kunnolla ollut kiinni, kun tutka on sen huomannut, eikä siinä mitään klappeja ole. Edelleen olen sitä mieltä, että siellä on joku anturi, joka kertoo tietokoneelle, että "nyt on koukku paikallaan, ota tutka pois käytöstä." Tuskin siihen tutkaan sellaista hahmontunnistusta liittyy, että se osaisi tunnistaa koukun tutkasignaalin perusteella.
Tosiaankin, kun koukun ottaa irti ja panee takaisin, niin ongelma poistuu eikä toistu, vaikka välissä olisi kuinka monta uudelleen käynnistystä. Mutta kun koukun käyttää irti, voi tilanne tulla taas päälle. Anturi/ohjelma vialta vaikuttaa. - pekka.p
Jussi kirjoitti:
Ei se varmaan tuosta voi olla kiinni, että välillä tutka huomaa koukun ja välillä ei. Kyllä koukku silloinkin on kunnolla ollut kiinni, kun tutka on sen huomannut, eikä siinä mitään klappeja ole. Edelleen olen sitä mieltä, että siellä on joku anturi, joka kertoo tietokoneelle, että "nyt on koukku paikallaan, ota tutka pois käytöstä." Tuskin siihen tutkaan sellaista hahmontunnistusta liittyy, että se osaisi tunnistaa koukun tutkasignaalin perusteella.
Tosiaankin, kun koukun ottaa irti ja panee takaisin, niin ongelma poistuu eikä toistu, vaikka välissä olisi kuinka monta uudelleen käynnistystä. Mutta kun koukun käyttää irti, voi tilanne tulla taas päälle. Anturi/ohjelma vialta vaikuttaa.kovasti täällä taas arvaillaan,kyllä se peruutustutka huutaa jos ei laita kärryn pistoketta kiinni,heti kun pistoke on kiinni niin huuto loppuu kun seinään.
ja koukku ja merrkikohtainen sähkösarja on helppo asentaa itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743