LEVYÄ PUKKAA - EPISODE 8

Jurrin Ykä

Tuomas tekee fiksusti, kun paras ryhmä on kerran löytynyt, miksi vaihtaa ja jäki on taattua tavaraa. Lähtökohdat ovat paremmat kun koskaan. Kaitsu pääsi studioon kansainvälisen kovan ryhmän kanssa... miehen kommentti oli hyvä...

NIGHTWISH - Making of new album 2015; Episode 8
https://www.youtube.com/watch?v=kbvXn6b_yec

11

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bjhxryjlm

      Huonohenkinen porukka, jäsenet vaihtuu kiihtyvään tahtiin ja levyt sen kun huononee.

      • _______\m/________

        Älä jauha paskaa !


    • Kyllä kertoo

      tuottaja Pipin jutut aika paljon: "he´s a genious..."

      Vielä kun suomijuntitkin tajuaisivat asian. Varsinkin nämä "Tarja-juntit";)

    • metalliperuna
      • Jurrin Ykä

        Perkele...!!! kun täällä ei voi editoida tai poistaa mitään, luiskahti Pip-juttu ilman kommenttia.
        Asia jota olen joskus itsekin epäillyt, Pip: "I think poor mix engineer Mikko Marmilla will need a holiday when everything is done and dusted!"
        Pip taivastelee Flooria ja onhan tyttö laulajana ja muusikkona eri planeetalta kun nuo entiset. Myös Troyn bändijäsenyys sai veteraanin mielen ilhatumaan. Tietysti Nightwishin pitkäsoitto tietää aina Williamsille työtä ja nappulaa, kenen viinaa juot sen lauluja.... Mutta, Pip pitää Nightwishin/Tuomaksen musiikista ja tuo kehuminen on ihan aitoa. Onhan miehellä reilut korvat nupissa ja puoli vuosisataa kokemusta muusiikin teosta. https://twitter.com/piptheprod


    • Fiksu miäs

      Odotukset eivät ole kovin korkealla, mutta veikkaisin albumin olevan ainakin hieman parempi kuin edellisen.

    • Odotukset korkealla

      Jokainen Nightwish-albumi on tähän saakka ollut parempi kuin se edellinen (tietysti poislukien Angels Fall First :) heh). Tähän kun lisää että suosikkini Tuomaksen tuotannossa on tietenkin Roope-albumi niin odotukset seuraavasta albumista ovat ihan pilvissä.

      • hyrtti

        roope ja pikkukakkonen o munki suosikkeja ja sit se piirretty eläin ohjelma


    • Elan-sinkku

      Ensimmäinen sinkku Nightwishin kahdeksannelta albumilta on nimeltään Elan ja se julkaistaan 13.2.2015. Katsokaa lisätietoja Nightwishin facebook-sivulta.

    • PAS:KA BÄNDI!

      NW on pas.ka bändi, yliarvostettu pas.ka! Huonohenkinen ja ylimielinen! Tekevät vain fyrkkää, helppo rahaa, tämä on totuus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe