Täällä on kaksi, 13-vuotiasta tyttöä varkaudesta. Etsimme puoliksi ylläpitohevosta kesäksi 2015. Minä olen ratsastanut 7vuotta tasoltani HeB ja,re80cm. Minulla on ollut 2 vuokrahevosta ja olen ollut ratsastuskoulussa 5 vuotta sekä kilpaillut. On kokemusta nuorista ja "ongelma" hevosista. Tiedän perus asiat hoidosta, lastauksesta, lääkinnästä ja ruokinnasta. Toinen kyseinen henkilö on kokemukseltaan samaa luokkaa,mutta on ratsastanut 4 vuotta, tasoltaan HeC ja re50cm. Hänelläkin on ollut vuokrahevonen. Hevonen tulisi varkauden alueelle yksityiselle kivalle tallille. Huom. vanhempamme ovat kovasti mukana tässä jutussa ja olisimme aina aikuisten ympäröimänä! Jos kiinnostuit laita kommenttia!
etsitään ylläpitoon 2015 kesäksi
yp-hepan etsijät
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714