Minulla on rankka vuosi takana ja on sattunut liian paljon. Kaikki jotenkin tiivistynyt tähän vuoteen ja en ole voinut hyvin. Muutenkin kun mietin elämääni niin se on ollut vähän kamppailua ja täynnä vastoinkäymisiä. En vaan enään jaksa. Samaa tarinaa vähän heittää moni muu mutta tässä tätä taas...sori vaan kaikille!
Mietin että mikähän tapa olisi sitten se varmin ja helpoin? Mulla on lääkkeitä mutta pelkään että ne eivät riitä. Ottaisin alkoholia ja lääkkeitä pari purkillista...
Itsemurha mielessäni
4
108
Vastaukset
- tuksari
Jos kuitenkin odottaisit våhån aikaa.
Elämä on kamppailua ja ja välillä on tosi pahoja aikoja mutta yritetään mennä etiäpäin.
Pahin virhe on niputtaa ongelmat, surut ja muut.
Kertoisitko yhden ongelmasi ja siitä lähdetään. Toivottavasti ennen kuin teet mitään suuria ratkaisuja, keskustelisit tilanteestasi jonkun kanssa. Ohessa Suomen Mielenterveysseuran tarjoamat palvelut ja kriisipuhelin päivystää tälläkin hetkellä.
http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus- AidanTakanaVihreämpää
Kuulostaa siltä että nyt sinulle olisi oikea aika muutokselle elämässä ja se on paljon helpompaa kuin luulet. Osta pelkkä menolippu johon EU maahan, laita seikkailumieli päälle ja lähde rohkeasti katsomaan mitä elämä siellä sinulle tarjoaa. Norwegian tarjoaa lippuja kympeillä. Itse olen huomannut että paikoillaan olo on ainakin minulla onnellisuuden pahin vihollinen. Varsinkin Suomessa olo taitaa olla henkisesti yksi rankimpia paikkoja olla, tällaista negatiivisuutta ei ole missään muualla. Älä mieti liikaa, vaan lähde nyt, ennenkuin teet jotain tyhmää ja peruuttamatonta. Sillä saatat löytää kokonaan uuden elämän sieltä. Mitä siinä voisi hävitä jos kerta ei ole mitään menetettävää? :)
- kokenutkaikentietää
Sen itsarin kerkiää tehdä joskus myöhemminkin, ei sitä juuri nyt tarvitse tehdä. Tee jotakin muuta ensi alkuun, siivoa vaikka kaapit Voi kun tulee hyvä mieli, kun turha roina pois ja loput järjestyksessä. Lähde sitten kävelylle ja pidä katse hieman yläviistoon. Aivot noteeraa sen ja luulee,että olet hyvällä päällä ja aivokemia muuttuu sen mukaiseksi. Palauttele mieleesi 5-7 mukavaa asiaa maailmasta tai elämän varrelta, sen jälkeen sinne ei vähään aikaan mahdu muuta. Nämä eivät" helppokikkoja". Tätä me teemme huomaamatta muutenkin. Tulee vähän virtaa lisää ja jaksat ruveta tekemään isompia suunnitelmia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035