Hankin viikonloppuna artisti Abc nimisen kirjan ja sen mukana tuli dvd. Siellä oli paras haastattelu Pikku Gstä missä ikinä. Onko kuka nähny?
Pikku G kertoi itsestään
7
1091
Vastaukset
- siinä kertoi?
mitä hän siinä haastattelussa kertoi? jaa meille se asia mikä teki siitä niin erityisen.
- iso F
Kertoo urastaan, frendeistään ja niiden merkityksestä, neuvoja muusikoksi aikovalle ja muuta.
- jonsku
no mitäs se siinä kertoi??kerro sitte meillekki!!(=
- ejssss
ja mitä makso?Ja oliks se kirja hyvä kandeeks ostaa
- iso F
Ostin akateemisesta kirjakaupasta mutta sitä on myös anttiloissakin. Nyt niiden sivuilla artistabc.com on myös Henkan videoklippi näytillä joo.
Maksoin 29,90 € eli aika halpa kun on tuo dvd messissä. - hiphop lohikäärme
iso F kirjoitti:
Ostin akateemisesta kirjakaupasta mutta sitä on myös anttiloissakin. Nyt niiden sivuilla artistabc.com on myös Henkan videoklippi näytillä joo.
Maksoin 29,90 € eli aika halpa kun on tuo dvd messissä.Ok. Täytyy käydä ostaa toi setti.
- PikkuR
hiphop lohikäärme kirjoitti:
Ok. Täytyy käydä ostaa toi setti.
Pikku G on paras ja hyvältä vaikuttaa tuo aaaabeeeceeekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925