moi
kuinka usein te tytöt/naiset masturboitte???
minulla on itselläni nyt jokin ihme masturbointibuumi! olen masturboinut ja tykännyt siitä aina, aloitin kai joskus 10v ja aina vaan halunnut masturboida, yleensä se on niin että edes kerran päivässä. harvoin on ollut niin ettei kertaakaan. ja nyt 30v naisena huomaan olevani kuin pikkutyttö joka on ensi kertaa löytänyt alapään ja olen jo monta päivää masturboinut 3-6 kertaa päivässä ja teen sitä kerralla todella pitkään...tänään oli vapaapäivä ja masturboin päivällä uskomattomat kolme (3) tuntia!!!! välillä leväten mutta kuitenkin koko sessio kesti kolme tuntia. tunnen olevan yhtä pillua koko nainen ja masturboin aina vaan kovemmin ja estottommin. varmaan naapurit pitää jo hulluna kun voihkin jo äänekkäästi! alkaa jo tuntua että masturbointi laihduttaa!! :) että tallasta. ehkä sitä vaan on herkällä päällä. klitta vaan herkkä. noin muutoin vielä, kuinka monet teistä tytöistä, jotka tykkää sormetella usein, ajaa myös kaikki häpykarvat pois? minä itse olen ollut poslari 16v lähtien ja uskon että sileä pillu TODELLA vaikuttaa siihen että on herkempi. JA VIELÄ YKSI kysymys, minä en saa juuri koskaan orgasmia jos makaan selälläni, saan vain jos olen vatsallani ja oikeastaan siis kontillani "pylly pystyssä" joko nojaten kyynärpäihin tai että paino on rinnoilla. voi mun on kai alettava taas...mutta vastatkaa hei TYTÖT/NAISET!!!!!!!!!!!!!!!!! ja hei, mun miehiin liittyvä fantasia on että se aika "likkamainen" poika, tosi siro, karvaton (poslari), kalu ei mikään jättis vaan sellainen normaali (15?) ja imen sitä pitkään, sitten käyn lemmikkiasentooni kontilleen ja annan sen panna, ja samalla sormeilen...ja sitten poika työntyy peppuuni ja tässä vaiheessa minä siis jo ala saada...ja poika laukeaa peppuuni. voi että..
Kuinka usein työt masturboitte?
20
15622
Vastaukset
- Kysymua
Kokeileppas joskus Mulkkua livenä.
- ano
mä haluan että tyttö
/nainen vastaa! mä olen nainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- PERVO-MINNA
moi
olen sua 2x nuorempi ja luin juttusi illslls ja sen jälkeen vaan olen masturboinut! pitäis kai nukkua että jaksais kouluun...mutta mä kerron sulle että mä uskon että me tytöt ja NAISET ollaan sellaisia että "joskus" sitä kai vaan panettaa tai ei siis poikaa/miestä todellakaan tarvita, vaan kyse on just ihan itsetyydytyksesta, siis oma sormi paras sormi :)
Minä olen just täyttänyt 16v ja kasvanut hyvin avoimesti noin niiku seksuaalisesti. mulla on isä (yksinhuoltaja sillä äiti kuoli kun olin 10v)ja 12v pikkuveli (ei mun isän) ja tässä ei tosiaan ole mitään pervoa! olen harrastanut seksiä molempien kanssa ja se on ihanaa. sheivaaminen? en muista että mun isällä olisi ollut koskaan karvoja. ei ollut äidilläkään. kun mulla alkoi karvat kasvaa, isä kysyi saunassa että haluunko mä sheivata karvat ja tottakai joo. käytänössä minulla ei ole ollut koskaan karvoja ja ajan kaiiken pois joka päivä, ei siihen paljoa aikaa mene. kai olen (?) pervo kun ajan pikkuveljenikin hävyn vaikka eihän sillä vielä edes kasva. :) mutta seisoo kyllä ja on ihanaa imeä sen kalua ja antaa sitten laueta minun sisään. minunkin lemparri on olla kontillaam ja se että vielä lopuksi pannaan pemppuun. minä melkein kiljunn kun tun sen sperma "vyöryn" pepussani. ekakerran sain peppuuni isältäni ja se oli ihanaa. minun isä on sellainen hyvin siro, tyttömäinen ikäisekseen. hän on aina ollut ihana ja kiltti, olen aina antanut omasta tahdostani. olin kai vähän yli 10 kun saunan jälkeen riisuiduin ja meni isän sylii alasti, ja olin todella KUUMA. hankasin itseäni häntä, hänen kovaa kalua vasten. tiedän tarkalleen että se on 15cm ja aivan ihana. sitten isä imi minun pillua ja laukesin. isä vielä tuli sisääni ja hänkin laukesi. siis hän nai minua ensin edestä ja sitten takaa ja kai siksi mun lempparinikin on olla kontillaan kun haluan orkuta. on mulla jom poikakaverikin ja kai siksi isä ei enää halua minUa ja olen aika surullinen. mutta näin kai se elämä menee...poikakaveri vaan on aika idiootti, ihan impotentti tai sitten kai se ei vaan halua minua. luulis kyllä, sillä kai minä olen ihan hyvännäköinen, oon tosi hoikkakin painan vaan 46kg, ja tosi "bimbon" blondi. vittu, kello on kohta 4 ja pitäis vielä nukkua. on koulua. mutta oon vitun nymfo! ok, nyt minä teen niin että herätän pikkuveljeni ottamalla siltä kalun suuhuni ja sitten otan sen päälleni naimaan. SITTEN sen jälkeen menen isäni syliin haluu se tai ei, mutta takuuvarmasti se haluaa minua ja minä haluan että hän panee minua nyt vielä peppuun! MUN ON SAATAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- molo
taas yksi fantasia...
- mä..
en uskonu ku ekat viis rivii.. ei voinu olla totta.. mut jos oli, niin kyl tarvis koko perheen mennä hoitoon.. ei tollasta tapahdu helvetti soikoon.. ja kyl kirjottajalla on sairas mielikuvitus jos oli vaan keksittyy tarinaa.. toisin, meitä on moneen junaan.. hyi saa**na!!!
- Miia
mä.. kirjoitti:
en uskonu ku ekat viis rivii.. ei voinu olla totta.. mut jos oli, niin kyl tarvis koko perheen mennä hoitoon.. ei tollasta tapahdu helvetti soikoon.. ja kyl kirjottajalla on sairas mielikuvitus jos oli vaan keksittyy tarinaa.. toisin, meitä on moneen junaan.. hyi saa**na!!!
Ei toi tarina ollu totta, mut kyllä tollastaki tapahtuu! Ja se on tosi surullista, ku tytär pakotetaan siihen ja se jättää elinikäisen taruman...
Mut ensimmäiseen viestiin mä vastaan, että vaikka oon 19, ja mulla on poikakaveri, niin tyydytän itseni vähintään kerran päivässä. - ^_^
*laattaa* isäs kaa?? hyi!! mä en ikinä menis faijani kaa sänkyyn?! :P
mä toivon et sä keksit ton?! ihan sinua vaan ajatellen..
- nainen 25v
hyvin harvoin etten koko päivänä, sooloseksi on mulle elämäntapa ja teen sitä oman nautinnon ja naiseuden vuoksi. saan parhaiten orkun makaamalla vatsallani ja taai kontillani mistä yleensä ajadun ns. sammakkoasentoon ja hankaan kättä vasten. menen aina ihan villiksi, hikoilen ja taidan olla äänekäskin. kesäisin on ihanaa maata alasti rannalla ja sormeilla. pientä exhibitionistia minussa! poslarina olo tosiaan herkistää ja kiihottaa. näin syksyisin ja talvisin on tapana käydä uimahalleissa, eniten tykkään yrjönkadusta koska siellä saa uida alasti. on ihanan vapaa ja estoton tunne kun vesi hyväilee posliinipillani ja saan uida todella levittäen haaroja (rintauinti), ja välillä tietty menen hyttiin sormeilemaan :)
- sanna
En jotenkin jaksa uskoa että nuo olis naisten kirjoittamia, haiskahtaa niin jonku sedän jutuille..
Nainen-25, tule itiksen uimahalliin ensi perjantai-iltana, siihen vesiputouksen hieroma suihkuihin masturboimaan huomaamattomasti niin sit mä uskon...
Kukapa ei masturboisi niillä suihkuilla, joskus miehetkin näyttäis käyttävän niitä siihen, tosin luulis että kiveksiin sattuis.. - Nainen 25
sanna kirjoitti:
En jotenkin jaksa uskoa että nuo olis naisten kirjoittamia, haiskahtaa niin jonku sedän jutuille..
Nainen-25, tule itiksen uimahalliin ensi perjantai-iltana, siihen vesiputouksen hieroma suihkuihin masturboimaan huomaamattomasti niin sit mä uskon...
Kukapa ei masturboisi niillä suihkuilla, joskus miehetkin näyttäis käyttävän niitä siihen, tosin luulis että kiveksiin sattuis..ja sitä paitsi yrjönkadulla saan uida alasti ja en todellakaan ole siellä posliini. nyt kahden viikon sisään olen käynyt siellä uimassa ja 8 muuta posliininaista olen nähnyt, muuilla oli muuten ajeltuja, essim ettävain päälle jätetty pikkupehko/vauhtiraita ja pillualue ajeltu, vain vanhemmilla kai jotain 50 "mummuilla" oli normaali pehko.
viime kerralla sattui nolosti. vaikka olinkin koettaaa hytin pyyhkeillä, niin viereisen kopin nainen kai kuuli surinassta ja voihkimisestani mitä oli tekeillä. minä kun siellä masturbboim dildollani. kun menin sitteen jäähyttelmään altaseen, nainen iski silmää hymyn kera, se kai oli vähintään 30. toivottavasti näen sen vielä uudelleen.... - Nainen25
Nainen 25 kirjoitti:
ja sitä paitsi yrjönkadulla saan uida alasti ja en todellakaan ole siellä posliini. nyt kahden viikon sisään olen käynyt siellä uimassa ja 8 muuta posliininaista olen nähnyt, muuilla oli muuten ajeltuja, essim ettävain päälle jätetty pikkupehko/vauhtiraita ja pillualue ajeltu, vain vanhemmilla kai jotain 50 "mummuilla" oli normaali pehko.
viime kerralla sattui nolosti. vaikka olinkin koettaaa hytin pyyhkeillä, niin viereisen kopin nainen kai kuuli surinassta ja voihkimisestani mitä oli tekeillä. minä kun siellä masturbboim dildollani. kun menin sitteen jäähyttelmään altaseen, nainen iski silmää hymyn kera, se kai oli vähintään 30. toivottavasti näen sen vielä uudelleen....vittu kun ei osaa kirjottaa
- sqanter
Nainen 25 kirjoitti:
ja sitä paitsi yrjönkadulla saan uida alasti ja en todellakaan ole siellä posliini. nyt kahden viikon sisään olen käynyt siellä uimassa ja 8 muuta posliininaista olen nähnyt, muuilla oli muuten ajeltuja, essim ettävain päälle jätetty pikkupehko/vauhtiraita ja pillualue ajeltu, vain vanhemmilla kai jotain 50 "mummuilla" oli normaali pehko.
viime kerralla sattui nolosti. vaikka olinkin koettaaa hytin pyyhkeillä, niin viereisen kopin nainen kai kuuli surinassta ja voihkimisestani mitä oli tekeillä. minä kun siellä masturbboim dildollani. kun menin sitteen jäähyttelmään altaseen, nainen iski silmää hymyn kera, se kai oli vähintään 30. toivottavasti näen sen vielä uudelleen....Hanki apua... sä et osaa kirjottaa...
- mariah
ja vähän missä milloinkin :)
- Tyttö13vHki
ootte jo aikuisia mutta mä oon 13 ja sormeilen jopa 6 x, väh. kerran pv. ei ole poikakaveria ja oon lukenu että itsetyydytys tässä iässä on täysin normaalia. aloitin tyydytyksen jo 9v ja joka vuosi vaan useemmin. ehkä se laantuu kun ikää tulee. oon myös lukenu että naiset harrastaa itsetyydytystä eniten kun ovat 25-30v? naisista ikässä parhaimillaan, siis noin ja miehet 30-35? siihen mulla on onneksi matkaa, koska jos tää jatkuu sormeilen kai 30v jotain 12-30xpv... :)
pillun sheivaamisesta ja asennoistakin kirjotettiin: minä olen vasta aloittanut puben, mutta en halua ikinä karvoja eli tulen olemaan poslari koska tykkään vaan siitä. asennot? en ole ollut pojan kanssa, mutta tykkään sormeilla kaikissa asennoissa, parhaiten saan orkun kun olen vatsallani tyyny lantion alla. mitään apuvälineitä ei vielä ole.
sitten oli tuo juttu likasta joka muka sekä isän että pikkuveljen kanssa...mä luulen että se on keksitty fantasia. tosielämässä ainakin mulla kuiteski niin että mun 15v veli runkkailee kyllä (oon kuullut ja nähnytkin) ja samaten se mun. vielä käydään porurukalla saunassa koko perhe ja usein mun veljellä alkaa seistä. kukaan ei sano mitään, mutta sitten illalla/yöllä veli runkkaa ja niin minäkin sormetan. joskun kuullen kun vanhemmat nai. sekin kiihottaa. ei seksuaalisuudessa ole mitään "pahaa". jokainen haluu sitä. rajat täytyy tietysti pitää. mielessään saa kuvitella kuitenki kaikenlaista.
mä luulen, että joskus tai useinkin tänne tulee kaikenlaisia mielikuvituksia, mitkä ei ole totta, ihan kaiken ikäisiltä ja kai ihan myös naisilta eikä vain ns. pervomiehiltä. ja kai ne pervomiehetkin saa tyydyttää halunsa, mun rehellinen mielipide on että jos me (tytöt/naiset) pidetään kaikkia poikia/miehiä jotenkin pervoina, niin me vaan valehellaan itsellemme, sillä samoja pervoja kai me ollaan kaikki omalla tavallemme!!! ja silloin mun mielestä se avainkysymys kuuluu: mistä me itse emme pidä/halua toteuttaa käytännössä, mikä pidättää ja myös mikä meissä itsessämme on vikana vai emmekö halua olla terveitä seksuaalisia tuntevia ihmisiä?- siru
olen 15v ja ajattelin itse 13 v kuin sä nyt, en oo ajanut karvoja ja tuskin koskaan, klittaan ainakin kerran päivässä ja olen hankkinut sauvan :) suosittelen sitten kun joskus saat sen jotenkin! neitsyteni menetin vuosi sitten ja arvaa kelle? mun nyt 17v isoveljelle. me molemmat haluttiin sitä ekax kerras, mutta se ei tuntu jälkikäteen hyvältä ajatukselta ja sen jälkeen kumpikin etsi ja sai oman kumppaninsa. hän seurustelee likan kanssa...ja mä likan kanssa eli ainakin nyt mä koen olevani lesbo. tee sä omat elämänpäätöksesi ja ennenkaikkea pidä huoli itsestäsi!!!!!!!!!!!!!
- että...
30 mies ei valitettavasti jaksa puoliakaan siitä mitä 17-25v. Kun mies täyttää 30, on seksielämä yhtä kuin ohi. Ainoa etu nuoreen on, että voi mennä nudistirannalle lerppansa kanssa tähyileen naisia, koska ei ole pelkoa että alkaisi seisoa...
- yök yök
TÄÄLLÄ ON SAIRASTA PORUKKAA OSA!!!
AMPUKAA SAATANA AIVONNE PIHALLE tai HAKEUTUKAA HOITOON.Niinkuin joku toinenkin täällä totes.- ...paineita
Älä kuule ota paineita muiden asioista niin ei ala sun omaa päätä kiristeleen.
Anna muiden kirjotella mitä ne haluaa, on se sitten totta tai ei SO WHAT niin on paljon helpompi elää tässä hullussa maailmassa !
- tytöt 12 ja 13vee
me ollaa 12 ja 13 veee siskokset ja tykätään runkata yhdessä aina kun voidaan. näitten saittienkin lukeminen kiihottaa meitä valtavasti.
me sheivataan karvat pois ja sormeillaan ja nuollaan toisiamme iltaisin ja öisin. aina kömmitään nukkumaan jommankumman sänkyyn ja heitetään pyjamat pois. käydään heti tosi kuumana. toissapäivänä saatiin sellainen tekokalu hommattua ja ai että se tuntuu hyvälle!!!!- joo
Niin varmaan joo 12-vuotiaat ajeleeki karvojaan, jotka ei vielä edes kasva!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331