Itsenäisyyspäivän muistutus

Tuntematonsotilas )

Vain ja ainoastaan 15Kpl (viisitoista) viime kuussa myytiin Citroen C5:tä. Ei käy kauppa ei sitten millään ilveellä. Täytyy tunnusta, varsinkin näin itsenäisyyspäivänä, Suomalaiset on sittenkin järkevää ja harkitsevaa kansaa.
Laadukkaaksi ja luotettavaksi todettyja hyviä merkkejä myytiin samanaikaisesti satoja, kuten vaikkapa jo vanhahko mallista laadukasta Avensista 250kpl.
Hyvä käy kaupaksi, näin se vaan menee......Tosiasiat on tosiasioita.

9

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kollaa kestää

      Hähähähähähääää sitten kun sitikka tulloo tuon närreen kohlle niin mä täräytän. Siin on hänen kohtalonsa, luoja tuloo hakeen omiaan. Niin ma sen oon päättänyt hähähähähähäääääää

      • kollaa kestää

        Avensis käy kaupaksi, koska entiset ajettu loppuun. Citikka kestää vuosikymmenestä toiseen.


    • vai afrikkaan?

      Ja kohta saadaan halvalla nakuvehkeitä ranskan rannikolta, ranskalaiset alkaa ajelee bensa koneilla ensivuonna!

    • jhgfd

      Ehkä citikan kannattaisi kokeilla avensiksen temppua niin lähtisi myynti nousuun. Vaikka toisaalta 60-80 luvuilla sitikat mätäni käsiin eikä silloinkaan mennyt kaupaksi. Olisko vika jossain muussa? Itse en pidä ranskalaisia autoja edes autoina. Ne on homppeli tarakoita.

    • mustapekkako?

      Avensiksen valmistus on päättynyt.

      • "kollaa kestää"

        Avensiksen korvaava Toyota valmistetaan PSA,n tehtailla?


      • Ja parannus
        "kollaa kestää" kirjoitti:

        Avensiksen korvaava Toyota valmistetaan PSA,n tehtailla?

        laatuun on oleva ratkaisevaa joka osallaan, jo loppuu ruoste, mutkuttelu ja huollossa hyppääminen, luotto myyjän kahvit jäähtyy ja nisuset kuivuvat. Pösön alustalle meinaavat sen aven tehdä. Toivottavasti eivät keulamerkille leijonalle pistä niitä vessan rikuloita kaulaan. Saahan Terokin todellista kehumisen aihetta.


      • kauhu skenaario
        "kollaa kestää" kirjoitti:

        Avensiksen korvaava Toyota valmistetaan PSA,n tehtailla?

        Jos tuomoinen onnettomuus tapahtuisi , että maailman suurin ja paras automerkki alentuisi rupu merkin alustalaiseksi, loppuisi Tojolla ajaminen siinä silmänräpäyksessä. Kyseessähän voisi olla ranskalaisen zonta merkin tukeminen niin kuin nytkin joillain kauppakassilla tapahtuu.


      • Nöyrryttävä
        kauhu skenaario kirjoitti:

        Jos tuomoinen onnettomuus tapahtuisi , että maailman suurin ja paras automerkki alentuisi rupu merkin alustalaiseksi, loppuisi Tojolla ajaminen siinä silmänräpäyksessä. Kyseessähän voisi olla ranskalaisen zonta merkin tukeminen niin kuin nytkin joillain kauppakassilla tapahtuu.

        on kun tojo ei itse osaa, ei muuten huono valinta. Se kopiointi on nykyään kriminalisoitu ei voi tojokaan kuin sopia ruotuun, parhaimman kuitenkin on valinnut pohjaksi ja kannattaisi ostaa koko muukin tekniikka. Nämä britit ei ole osanneet koskaan mitään luotettavaa auto tehdä, siellähän nämä japsiviritelmät lopullisesti on tärvätty, mieluummin bubissa kuin liukuhihnalla, työmoraali aivan kuralla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe