Kertokaa omii kokemuksii, et millasta se on ja et teettekö sitä joka kerta. Olis kiva kuulla iha tällaista yleistä mielipidettä asiasta.
Miten yleistä suihin otto on??
11
8891
Vastaukset
- Aikuinen nainen
Minä otan ukolta suihin joka kerta. Aika harvoin kyllä laukeamiseen asti. En niin hirveesti piittaa sperman mausta. Parhaiten tykkään imuttaa sellaista puolikovaa, mahtuu paremmin suuhunkin. Teen sitä oikeastaan itseni vuoksi, on kivaa, mutta toivottavasti ukkokin edes vähän tykkää.
Vastaanottavana olen valitettavasti harvemmin, mutta onneksi edes joskus. - Dragon
Kyllä tyttöystävä silloin tällöin tykkää suihin ottaa. Välillä ottaa enemmän, välillä vähemmän.
Kyllä se tuntuu erittäin hyväle, vaikka laukeamiseen asti ei olla menty. (vielä) :) - lulla
joka kerta joo kun mennään autolla niin suikkiin otetaan ja joka kerta saunassa ja joka kerta telkkaa kattoessa, joka kerta ja aina! on se niin kivaa ;) oikeesti mä teen sitä lähes päivittäin!
- olla...
... niin että silloin kun suuseksiä saa niin sitä saa sitten tosi usein. Tai sitten sitä ei saa ollenkaan.
Itse tykkään miehenä juuri sillai että emäntä imee puolijäykän kaluni "taistelukuntoon" ja sitten alkaa naiminen. En niinkään välitä laueta naisen suuhun.- Nimetön
..naisen suuhun laukeeminen ole siun mielestä kiihottavaa??
- välttämättä
Nimetön kirjoitti:
..naisen suuhun laukeeminen ole siun mielestä kiihottavaa??
En ymmärrä miksi pitäis laueta suuhun, se on esileikkiä musta, ja sitten haluan laueta sinne sykkivään pilluun ja jäädä siihen makaamaan hetkeksi, ennenkuin aloitetaan uudestaan ... ;)
- erkki
Aina kun harrastetaan seksiä muijan kanssa, tulee suuseski mukaan kuvioon tavalla tai toisella.
- likkalikka
Ei ihan joka kerta välillä on kiihottavaa jättää väliin.
Joskus otan poikakaverilta pelkästään suihin.Ei kyl laukee suuhun vaan otaa just ennen pois
Yleensä esileikkinä.
On kivaa! - LurtzinOrja
...suihin otto(loppuun asti tai ei) kuuluu lähes jokaisella normaaliin seksiin. Kaikki ystäväni tekevät sitä osana seksiä.
On niitäkin ihmisiä jotka eivät syystä tai toisesta siitä tykkää lainkaan mutta taitaa harvassa olla.
Ite tykkään ja on osa seksielämäämme :) "teen" sitä suurpiirtein jokatoinen seksikerta. - Mies 24
No tahtoo noi suhteet olla sen verta lyhyitä ja kaikilla taudeilla peloteltu sen verta paljon, että harvemmin alkaan pimpsaa nuolemaan. Mutta ennen kaikkea siihen vaikuttaa naisen asenne. Jos alkaa alle tunnin esileikin jälkeen tukkimaan pimpsaansa nuoltavaksi niin johan menee maku koko hommasta. Itse taas en pyydä naista koskaan ottamaan kalua suuhunsa, ne ottaa kyllä jotka sitä itse haluaa. Ja ei nyt tunnu, että seksistä jäisi mitään puuttumaan ilman nuolemisia. Suihinotto on siis kivaa, mutta ei välttämätöntä:) Riippuu tilanteesta ja mielialasta;) Ja oikein herkässä tilassa pitää joskus kieltää naista ottamasta suihin=)
- meillä
Meillä suihinotto on aina esileikin yhteydessä, eli joka seksikerta :) Ei olla kertaakaan menty loppuun asti, eli ei lauettu, vaan kunhan nuoleskellaan ja imeskellään ennen rakastelemista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584