Onko tällaiseen järjestöön kuulumisesta hyötyä? Ilmeisesti se on jotenkin uskonnollisesti suuntautunut? Aiheesta löytyy niukasti tietoa netistä virallisten sivujen lisäksi.
Katselin koulutustarjontaa ja ainakin se vaikuttaa aika laihalta. Mutta entä nämä verkostot, luodaanko näissä se joku Suomen valtaeliitin epävirallinen verkosto? Sivuista jäi vähän sellainen pyrkyrikiiltokuva fiilis..
Nuorkauppakamari?
7
118
Vastaukset 7
- läheltä seurannut
Osu ja upposi. Fiiliksesi on ihan oikea. Enemmän tai vähemmän paskantärkitä siinä porukassa lähes kaikki.
- webe@
No jos tykkäät olla pyrkyreiden kanssa samassa porukassa, niin liity heti !
- kataonna
Kyllä hyväveli-kerhoon kuulumisesta on hyötyä. Aina.
- Anonyymi00004
Onko nuorkauppakamari kauppakamarin poikaosasto tai nuoriso-osasto ? Tuntuu mielenkiintoiselta ja hyödylliseltä oppia yrittäjyyttä ja talouselänää.
- Anonyymi00005
Nuoriso-osasto on, jäsenyys päättyy sen vuoden lopussa kun täyttää 40.
- Anonyymi00006
Pitäisikö liittyä? Vielä ehtii kun tammikuussa tulee 40.
- Anonyymi00007
Et varmasti pääse niin iäkkäänä.
Olin itse mukana 40 vuoden loppuun. Mukavaa ja kehittävää oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm711097- 551008
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43966Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k62794Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.322728Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21714Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää48649- 33645
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani179606Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8592