kyläkoulut

muuttako?

Paljonko kunta säästää kun kyläkoulut lakkautetaan? Kaivattas todellista tietoa esiin.
Myydäänkö esim.hyväkuntoinen Kuorevaaran koulu jollekkin ns.sisäpiirikaupalla ja
mahdollisimman halvalla.MIssä on se kuuluisa kylien välinen yhteistyö?Nyt vaikuttaa että joku määrää ja kaikki menee perässä,ilman omaa tahtoa.Itse muutin kun mainostettiin mm.kyläkouluilla,no..kuka olisi tarpeeksi rohkea puolustamaan kouluja.Kylätoimikunnat taitavat vain hiljaa istua ja hyväksyä asian.Tsemppiä nyt ja äkkiä! Muutenkin tuntuu siltä että kylätoiminta muuttunut sisäpiiri hommaksi,uusia kasvoja ei kaivata.

3

252

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poltsi

Kovin on hiljasta.Tuntuu ettei kukaan päättäjä uskalla sanoa mielipidettään julki.Vai oisko jo mietinnässä seuraavat vaalit ja se ettei kyläkoulujen lakkauttaja kovin suurta suosiota saa.Unohtakaa ne kylien väliset riidat ja ottakaa järki käteen.Vielä muutama vuosi sitten teitte yhteisiä kylätapahtumia ja nyt olette tukkanuottasilla.Hei haloo,miettikää minkä kuvan jätätte tuleville äänestäjille..

• Meneekö näin?

Tosi paljon säästää. Kylät tyhjenee. Kupa jää, jos kaikki normaali ihmisten elämä tuhotaan.
      Siten säästyy hyvin palkattujen päättäjien palkkamenot. Teidenhoitokulut myös, koska miksi hoitaa teitä joita ei kukaan käytä.
      Rakennuksia ei tarvitse korjailla. Terveyspalveluitakaan ei autio alue tarvitse.
      Löytyy varmasti paljon muutakin missä näin säästää.
      Eikä sitten tarvitse edes riidellä kun ei ole ketään riitelemässä.

• piip piip

Eli mitä myö veronmaksajat turhaan Polvijärvellä ollaan.Muuttakee muualle,turhaan ollaan Poltsin vaivoina.Tässä kun on nyt aikaa,veronmaksajien rahoilla täs työajalla.Petyin kyllä kuntaan vaikka ihmiset mukavia mutta kunnan koulupolitiikka teki lopun meidän idyllistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      147
      2144
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      954
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      917
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      858
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      840
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      794
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      51
      746
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      721
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      287
      715
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      670
    Aihe