Kannabis määrä

jääbis

Terve olen poltellut kannabista n.10krt kaverit aina heittäny jointin. mutta nyt olen itse ostanut ja kuinka tiedän kuinka paljon on esim: 0,2g kuulostaa tyhmältä mutta noista määristä en tiedä yhtään. kuinka sen määrät oppii. nopeaa vastausta odotellessa

12

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kImMolLo

      Koita nyt vaan jakaa sitä saalista, jos tiedät paljonko olet ostanut. 0.10-0.20 ompi hhvä

    • jhgxf

      Kuka oikeasti ostaa 0,2 g? Kuulostaa provolta.

    • jääbis

      siis poltaisin 0.2g sätkiä

    • jääbis

      minkä kokoinen pala on esim 0,2G

    • tuleva narkki

      Hyvä mies (vajakki), kannabista myydään vähintään 1g erissä.
      Tosin gambialaisten pusseissa ei ole kuin max. n.0.6g.
      Kannattaa ostaa oma vaaka jos enemmän polttelet niin ei päästä kusettamaan.

    • gayyyy1

      Jos sulla on 1g ja jopoo laitat 0.2g nii se on 1/5 osa grammasta. Ja jos gramma makaa 20€ nii 0.2g pitäs maksaa 4€. Mut ei kannata ostaa valmiita jointteja ku et voi tietää paljo siin oikeesti kannabista on. Kannattaa tarkastaa fiktillä aina.

    • SyyhkyonArkipvää

      Jäbä hei, sua on nyt kusetettu oikeen rankemmalla kädellä... Mutta eipä tuo haittaa yleensä aloittelijoilta viedään jonkun verran välistä :D

      • vastauksiakiitos

        Samoja vastauksia odottelen...onko tuo 0,2g sätkä sellainen alottelijalle hyvä annos? tarkoitus on siis käyttää sitä ihan silloin tällöin illanvietossa..pienen alkoholimäärän kanssa? Ja jos oku vois vielä kertoa millaisella hintahaitarilla kysein aine liikkuu?


      • narkki
        vastauksiakiitos kirjoitti:

        Samoja vastauksia odottelen...onko tuo 0,2g sätkä sellainen alottelijalle hyvä annos? tarkoitus on siis käyttää sitä ihan silloin tällöin illanvietossa..pienen alkoholimäärän kanssa? Ja jos oku vois vielä kertoa millaisella hintahaitarilla kysein aine liikkuu?

        sellanen normaali hinta on 15€


      • narkki
        narkki kirjoitti:

        sellanen normaali hinta on 15€

        siis 15€ per 1 gramma


      • Kyylhhllä
        narkki kirjoitti:

        siis 15€ per 1 gramma

        Riksussa pyydetty jopa 27€


      • Huh huh
        Kyylhhllä kirjoitti:

        Riksussa pyydetty jopa 27€

        No mikkä helkkarin wannabe-gangsterit siellä riksussa oikein leikkii mafiosoja? Onpahan noloa. Ei tulisi mieleenkään maksaa grammasta 27 euroa ellei ole joku harvinainen lajike eikä sellaisia yleensä myydä. Siitä huolimatta että on laitonta niin kasvata itse koska se on sun itsesi kannalta turvallisempaa. Ne jotka riuhtoo tuollaisia hintoja niihin ei voi luottaa ja pahimmassa tapauksessa poltat jotain ihan muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe