Voi Voi

Jos alamme tuomitsemaan ihmisiä pelkkien puheiden EMME todisteiden valossa olisi meistä jokainen lusimassa. Ärsyttää turhanpäiväinen lässytys mitä joku tekee vapaa-aikanaan tai mitä lausuntoja antaa jollekin B-luokan trendi lehdelle.

8

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tirlittan

      Aivan, kyllä näiltä penikoilta puuttuu täysin suhteellisuudentaju.

      • rehellinen

        Sehän hyvä, että puuttuu vain suhteellisuustaju.
        Joiltakin näyttää puuttuvan selkäranka, moraali on ongelmajätettä ja omatuntokin puhdas vain siksi, että se on käyttämätön.
        Mutta tuohan ei ole vihreitten porukassa mikään vika, vaan ominaisuus!


    • keppimies

      puhun paskaa, sitä suositumpi olen! Mitä suositumpi olen sitä...

      • tavalla

        Ikävä on että me maksamme tuollaiselel korkeaa palkkaa ja että tuollainen pääsee päättämään asioistamme ja säätämään meille lakeja joita meidän on noudatettava. Ilmeisesti lait eivät koske kansanedustajia.


    • huphup

      henkilökohtaisest en tiedä sopiiko tämä ihminen eduskuntaan, mutta empä ole häntä sinne valinnutkaan.

      Minusta itseasiassa ihmetyttää että kukaan ei katso tämän lehden toimittajan tehneen väärin, hänhän siinä rikkoi ammattietiikkaa laittamalla lehteen jotain mitä haastateltava ei halunnut.

      Ja sitäpaitsi eiköhän jokainen meistä ole joskus tehnyt jotain typerää. Ei sitä tarvitse sen takia lahdata julkisesti.

      • Anna

        Minusta tärkeämpää kuitenkin on, että kansanedustaja Rosa Meriläinen ei itse ole miettinyt mitä suustaan päästää. En voi kuin ihmetellä mikä on kyseisen ihmisen älykkyysosamäärä kun on tuollaista mennyt sanomaan. Jokainen toki on tehnyt jotain typerää, mutta jos on tehnyt jotain laitonta, niin siitä pitää tietenkin rangaista. Se kuinka hyvin osaa sitten itseään puolustaa niin on jo toinen asia, siihen toki kaikilla on mahdollisuus. Mutta ajatelkaa nyt kaikki omalla järjellänne, jos luottamustehtävään valittu henkilö tunnustaa rikkoneensa lakia, niin eihän sitä voi eikä saa painaa villasella.


      • huphup
        Anna kirjoitti:

        Minusta tärkeämpää kuitenkin on, että kansanedustaja Rosa Meriläinen ei itse ole miettinyt mitä suustaan päästää. En voi kuin ihmetellä mikä on kyseisen ihmisen älykkyysosamäärä kun on tuollaista mennyt sanomaan. Jokainen toki on tehnyt jotain typerää, mutta jos on tehnyt jotain laitonta, niin siitä pitää tietenkin rangaista. Se kuinka hyvin osaa sitten itseään puolustaa niin on jo toinen asia, siihen toki kaikilla on mahdollisuus. Mutta ajatelkaa nyt kaikki omalla järjellänne, jos luottamustehtävään valittu henkilö tunnustaa rikkoneensa lakia, niin eihän sitä voi eikä saa painaa villasella.

        tosi on että kansanedustajan tulisi olla nuhteeton, mutta kuinka moni heistä sitten oikeasti onkaan? No otetaanpa esimerkiksi vaikka Halme.Ja entäs muut sitten? mistä sitä tietää vaikka joku hakkaa vaimoaan kotonaan?

        pitää kuitenkin suhteuttaa näitä asioita. pitää realiteetit kohdallaan. En koe Meriläisen mahdollisia huumekokeiluja maailmaamullistavaksi tai vääräksi. ei ole kyseessä tapakäyttäjä eikä todistetusi rikollinen. Ja edelleen syytön oli tuomio eikä syyllinen. Ja minusta se oli oikea päätös.


    • mari pössöttäjä

      Eiköhän sekin osoita millä tasolla ihminen on kun vapaaehtoisesti esiintyy jossakin b-luokan trendilehdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      108
      797
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      634
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe