Pykälämäen hevostilan leiri 2015

Leirille

Hieman on aikaista, mutta onko kukaan menossa Pykikseen 26.7-31.7.2015 yleisleirille. Leirin alaikä on 14 vuotta. Olisi kiva löytää leirikaveri, kun yksin olen menossa. Olen siis 16-vuotias tyttö etelä-Suomesta. Eli laittakaa viestiä jos olette tulossa :)

13

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikoskaan

      Oikeesti, kannattaa miettiä minne lapsensa laittaa!

    • tilpehööri

      Kyseisen tilan kotisivujen perusteella tuollaista ei olisi voinut uskoa, mutta kyllähän nuo kuvat puolestaan puhuvat. Itse en omaa lastani tuonne päästäisi millään. Mistä se muuten kielii, jos kielii, että he kasvattavat kotisivujen perusteella kuutta eri koirarotua?

    • lanzkuu

      mooi! mää oon tulossa tolle leirille ja oon siis 98 ikäne :) asun jyväskyläs ja itekki oon yksin tulos. en tiiä huomaatko tätä viestii enää mut.. :D

    • järjenääni

      Oikeasti, miettikää nyt hyvät ihmiset sillä kuuluisalla järjen äänellä. Tuolla on eläinrääkkäystä! Jos menette tuonne, annatte eläinrääkkääjille mahdollisuuden jatkaa eläinten kaltoin kohtelua. Joten jos teillä on vähääkään aivoja niin hankkikaa toinen leiri. Siellä r ä ä k ä t ä ä n e l ä i m i ä!! Miettikää oikeasti pitkään, tarkkaan ja harkitusti, haluatteko olla tuollaisessa toiminnassa mukana.

      • niinett

        Moi. Ite olin siellä viime kesänä ja ei kyllä ollut mitään eläinrääkkäystä. Kaikista eläimistä huolehdittiin parhaalla mahdollisella tavalla. Miten toi on sun mielestä eläinrääkkäystä?


      • nusgf
        niinett kirjoitti:

        Moi. Ite olin siellä viime kesänä ja ei kyllä ollut mitään eläinrääkkäystä. Kaikista eläimistä huolehdittiin parhaalla mahdollisella tavalla. Miten toi on sun mielestä eläinrääkkäystä?

        Jos vaivaudut yhtään raaputtamaan päätäsi, niin saatat älytä, ettei täällä kukaan ole väittänytkään, että siellä enää olisi rääkätty eläimiä ja vielä avoimesti leiriläisten nenän edessä. Se, ettet mitään ole nähnyt ei millään tavalla todista, ettei siellä olisi jossain vaiheessa ollut huomauttamisen aihetta. En väitä, että on ollut, sillä en ole ko. tallilla koskaan käynyt, mutta tässäkin keskustelussa oli linkki useisiin kuviin, joista näki, että jossain ei ole ollut kaikki kohdillaan. Jos kuvat todella olivat ko. tallista, niin kyllä siellä on silloin ollut huomauttamisen varaa useasta asiasta. Jos olisit nähnyt kuvat, niin tuskin olisit sitä mieltä, että kaikki on ollut kunnossa. Jos ne löydät vaikkapa googlettelemalla, niin mielenkiinnosta pyytäisin sinua tulla kommentoimaan tänne, näyttävätkö kuvat siltä, että ne on ko. tallilta otettu. Osassa näkyi ympäristö niin hyvin, että tallilla käyneet tunnistavat ne kyllä sieltä otetuiksi, jos sieltä ovat.


    • Huoh

      Hävytöntä väittää, että Pykälämäessä olisi eläinrääkkäystä. Oletko Järjenääni itse ollut kyseisellä tallilla?
      Minä olen, ja tiedän että siellä hevoset ovat hyvissä oloissa.
      Netissä tapahtui ilkivaltaa, kun joku laittoi jonkun huonokuntoisen hevosen kuvan nettiin ja väitti sen olevan Pykälämäestä.
      Tallin omistaja teki rikosilmoituksen tästä ja poliisit hoitivat asian.

      Lisäksi te jotka ette suosi paikkaa: voisitteko perustella miksi.

      • Kuura77

        Väitätkö siis, että tästä keskustelusta poistettu linkki kymmeniin kuviin ei esitellyt kuvia, jotka olisi otettu nimenomaisesta tallista? Siinä kansiossa oli tosiaan useita kuvia, joista näki ympäristöäkin niin hyvin, että kyseisellä tallilla käyneet taatusti tunnistaisivat kuvat sieltä otetuiksi. Itse en tallilla ole käynyt, joten en voi sanoa, olivatko kuvat sieltä, mutta kaameaa katsottavaa ne olivat. Jossain ei siis ole ainakaan joskus olleet hevoset hyvissä oloissa.


    • kuvaesimerkkejä

      Onko niitä kuvia enää missään nähtävillä?? Pykälämäessä on NYKYÄÄN hyvät olot. En tiedä miten ennen, mutta nyt ne ovat parantuneet, jos aiemmin oli jotain. Joten nykyään ei ole mitään eläinrääkkäystä.

      • Kuura77

        Kuvat, joihin tässä keskustelussa on viitattu löytyy kyllä googlettamalla. Itse en tosin löytänyt suoraan sitä kuvakansiota, mutta toinen keskustelu löytyi, jossa oli linkki kuvakansioon.


    • joouuh

      Moi oon 13vuotta ja meen kyll pykikseen 31.5 sille ekalle estepinotteiselle

    • tyytyväi

      Paras heppatalli, jossa olemme käyneet! Hyvä valmennus...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1455
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1032
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      763
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe