UUSI FOORUMI KÄYTÖSSÄ

j.j.j

Jaguaarien Ystävät - Tervetuloa omaan Foorumiin!

Suomi24 Jaguar Palstalla esiintynyt räävitön kielenkäyttö ja henkilökohtaisuuksiin meno on ollut syynä uuteen foorumiin. Se toimii Jag-Loversin hyväksikoetulla konseptilla: Sivut ovat avoimet kaikille - siis myös HJK:N ulkopuolisille - mutta kirjoittelu edellyttää rekisteröitymistä. Se merkitsee käytännössä oman sähköpostiosoitteensa ilmoittamista webmasterille, joka olen minä - ainakin toistaiseksi. Oma sähköpostiosite ei ole muiden nähtävissä ellei sitä itse halua.

Toivon että otatte palvelun välittömästi omaksenne=> kehitetään siitä yhteinen hieno yhteydenpitoväline. Tavoitteena on että myös kaikki FJDC:n jäsenet liittyvät mukaan aktiiviseen kirjoitteluun. Rekisteröitykää sisään käyttäen vanhoja vakiintuneita nikkejä! Uudenkin saa valita jos ehtii!

Foorumin osoite on: http://www.jagclub.net/foorumi/

Samalla HJK:n sivut ovat siirtyneet uuteen osoitteeseen: http://www.jagclub.net/

Lähettäkää palautetta!

Kissaterveisin/jjj

14

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pexi

      phpBB : Critical Error

      Could not connect to the database


      hahahahahahahahahahahahahahahahah!

    • jjj

      Sori kaikille!
      Foorumiohjelma onn hyväksihavaittu mutta tietenkin Mr Murphy iski. Asiaa tutkitaan!

    • Pastori

      Hyvä j.j.j.!

      Erinomaista saada asillinen foorumi.

    • HEE

      Jeps - tuo uusi foorumi on erittäin hyvä! Sama "työkalu" näyttää olevan monella muullakin autokerholla käytössä, joten se on varmasti hyväksi todettu.

      Kyllä nyt kelpaa.

    • Jag - Minä

      Jos sama porukka jatkaa henkilökohtaisuuksiin menevää räävitöntä kielenkäyttöä uudella palstalla, niin mikä on muuttunut? Vai ovatko Jaguaristit niin selkärangatonta väkeä, että anonyyminä sylki lentää, mutta jos pienikin vaara, että identiteetti paljastuu, niin johan ollaankin niin sivistynyttä että...?

      Jos taas kys on ulkopuolisten provoilijoiden (Jaguar=Ford=Paska) suunsoitosta, niin siitähän pääsee helposti eroon vaikenemalla.

      Ei silti, kyllähän sitä saa perustaa uusiakin keskusteluryhmiä, mutta satunnaisten kävijöiden on aina sinne vaikeampi löytää ja antaahan se hieman sulkeutuneen kuvan porukasta.

      Tämä on vain yksi mielipide, kukin tehkööt, mitä tykkää.

    • omatoiminen

      ...että keskustelun jakautuessa kahteen saittiin, käy niin että yhden hyvän sijasta on kaksi huonoa. Toivottavasti ei käy niin että uudella foorumilla on pieni intensiivinen aktiivinen harrastajajoukko ja tällä nykyisellä jatkavat satunnaiset kävijät sekä nuo pelätyt häiriköt. Itse toivoisin herrojen vielä kerran harkitsevan uuden foorumin tarpeellisuutta, sillä tämä nykyinen on vallan mainio, kunhan vain jätämme nuo häiriköt omaan arvoonsa..

      • omatoiminen

        tasan yhtä helposti kuin tämäkin löytyi. Kesti monelta aikansa ja siihen tarvittiin kaikkien panosta.
        Kissakulma löytyy nyt paljon helpommin!

        Vanhaan on helppo tottua ja aina on muutosvastarintaa mutta uudella saitilla ei herjata muita siinämäärin kuin täällä! Häiriköiden jättäminen omaan arvoonsa ei auta mitään koska perusongelma on se että niiden olemassaolo estää monen viitseliäisyyden.

        Täällä on ollut niin ikäviä kommentteja että monet ovat myös lopettaneet osallistumisensa!

        Kyllä häirikkö yhtä lailla satunnaisen kävijän kanssa tottu lukemaan uutta saittia - mutta turhan paskan kirjoittaminen vähenee!


    • XJ6XJ12

      Vaikuttaa hyvältä,pitänee ruvetaa hyppäämään sielläkin(sen mitä työt antaa periksi)..

      • jjj

        Voit esim vastata privaatisti johonkin kommenttiin. Tämä helpottaa hintaneuvotteluita ym.

        Kauan sitten tällä palstalla eräs kaipasi käsikirjaa ja vastasin että löytyy, kts kotisivuja. No asia jäi siihen kun veikko ei huomannut email osoitetta sieltä enkä minä viitsi sitä aina näin julkisesti antaa - sata spammia päivässä tulee jo nyt!

        Tämä on merkittävä kanssakäymisen helpottaja. Kokeile vaikka lähettää minulle "yksityinen viesti" niin näet kuinka kätevä se on!


      • jjj
        jjj kirjoitti:

        Voit esim vastata privaatisti johonkin kommenttiin. Tämä helpottaa hintaneuvotteluita ym.

        Kauan sitten tällä palstalla eräs kaipasi käsikirjaa ja vastasin että löytyy, kts kotisivuja. No asia jäi siihen kun veikko ei huomannut email osoitetta sieltä enkä minä viitsi sitä aina näin julkisesti antaa - sata spammia päivässä tulee jo nyt!

        Tämä on merkittävä kanssakäymisen helpottaja. Kokeile vaikka lähettää minulle "yksityinen viesti" niin näet kuinka kätevä se on!

        Olen sen paikan POMO.
        Tällöin on kiva ajatella et vaikka harrastetaan samaa merkkiä niin silti olen hieman ylempänä teitä ;)


      • j.j.j
        jjj kirjoitti:

        Olen sen paikan POMO.
        Tällöin on kiva ajatella et vaikka harrastetaan samaa merkkiä niin silti olen hieman ylempänä teitä ;)

        Näitä nimimerkin varastajia tuntuu piisaavan.
        Kyllä kärsit luonneviasta jos kuvittelet oikean jaguarharrastajan ajattelevan näin!

        Juuri sinunlaistesi vuoksi uusi foorumi on todella tarpeen!

        Haluatko tulla paikan moderaattoriksi? Näkisit mitä se pomottelu on - vain työtä!


    • Saku

      Onnea HJK!!!.Tästä se lähtee.Noudan joku päivä sen konjakkipullon.....tai jos käyt Espoossa tule käymään.

      • jjj

        Kiitos vaan - yhteistyöllä se on rakentunut - ja sinun vihjeelläsi!

        Tule 2.12 HJK:n pikkujouluun noutamaan pullosi ja käy rekisteröitymässä.

        Keskustelu on käynnissä FJDC:n kanssa siitä, että heillekin lisätään omat keskustelusivustonsa Kissakulmaan.

        Huomasitko uutisen USA:n ulkoministeristä? Meillä on scooppi!


      • Saku
        jjj kirjoitti:

        Kiitos vaan - yhteistyöllä se on rakentunut - ja sinun vihjeelläsi!

        Tule 2.12 HJK:n pikkujouluun noutamaan pullosi ja käy rekisteröitymässä.

        Keskustelu on käynnissä FJDC:n kanssa siitä, että heillekin lisätään omat keskustelusivustonsa Kissakulmaan.

        Huomasitko uutisen USA:n ulkoministeristä? Meillä on scooppi!

        En kyllä pääse tulemaan mutta pistä leka jemmaan,eihän se tavara siitä ainakaan huonone.Olen rekisteröitynyt sivulle tunnuksella "E-type".Onko mahdollista vaihtaa käyttäjätunnus?.Jos pystyy haluaisin käyttää tunnusta "Saku".Homma näyttää tosi hyvältä ja onhan noita kirjoituksiakin jo tullut.Luetaan kuitenkin molempia palstoja ja koitetaan auttaa kavereita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe