Millon sopiva aloittaa

gimma16w

Minkä ikäsenä olis sopiva aloittaa seksin harrastaminen?

17

3826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitsee kysyä täältä, niin ei ainakaan vielä!

• Hardcast

17 vuotiaana.

• Zanzabuku

Kun alapäässä tuntuu sellainen kutina,että nyt pitää saada niin silloin heti seuraavana viikonloppuna!

• Usuttaja

Silloin on hyvä aloittaa kun on tarjolla kullia tai pillua, ettei tarvi runkkailla, vaikka onhan se runkkaaminenkin ihan kivaa.

• Sinkku19

Joten runkkaus jatkuu..

• Ikääntyvä

Minuakin seksi kiinnosti sinun iässäsi, kovastikin!

Mikään eteen tulleista tilaisuuksista vain ei sitten kuitenkaan sytyttänyt tarpeeksi. Tuntui, että hommassa on oltava takana vähän muutakin kuin seksinnälkä. En halunnut suhteeseen väkinäistä makua.

Vasta yli kaksikymppisenä palaset loksahtivat kohdalleen.

Saman kumppanin kanssa on nyt touhuttu yli 30 vuotta ja kivaa on edelleen (sekä sängyssä että muutenkin). Tuskinpa olisin yhtään onnellisempi, jos olisin "saanut" jo 16-vuotiaana ja takana olisi liuta kertakäyttösuhteita.

• Jussi_03

kun tuollaisia kyselet.

Ja ekan ehdokkaan kanssa ei pidä mennä nussimaan, vaan partneria kohtaan pitää olla tunteita. Asiasta pitää yhdessä sopia.

• .....

Liian vanhana ei voi aloittaa koskaan, mutta liian nuorena voi.

Alaikärajaa on tietysti vaikea sanoa, mutta odottakaa nyt edes peruskoulun loppumiseen asti.

• poju

Itse väittäisin, että liian nuorena ei niitä hommia voi aloittaa. Ainakin meillä miehillä, eh siis pojilla se "oikea" ei itsestään löydykkään. Nyt tässä parinkympin tienoilla alkaakin jo huomaamaan, miten hankalaa on edes yrittää saada minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Sitä on jo jäänyt junasta... Voi kun olis sillon 15 vuotiaana älynnyt aloittaa ne puskapanot yms. joita kaikki nuoret harrasti. Ja harrastaa vieläkin. Eli siis omasta mielestäni kannattaa ehdottomasti päästä poikuudestaan/neitsyydestään eroon heti, kun se vaan on mahdollista. Silloin tulevaisuus on paljon valoisampi...

• girly-86
        poju kirjoitti:

Itse väittäisin, että liian nuorena ei niitä hommia voi aloittaa. Ainakin meillä miehillä, eh siis pojilla se "oikea" ei itsestään löydykkään. Nyt tässä parinkympin tienoilla alkaakin jo huomaamaan, miten hankalaa on edes yrittää saada minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Sitä on jo jäänyt junasta... Voi kun olis sillon 15 vuotiaana älynnyt aloittaa ne puskapanot yms. joita kaikki nuoret harrasti. Ja harrastaa vieläkin. Eli siis omasta mielestäni kannattaa ehdottomasti päästä poikuudestaan/neitsyydestään eroon heti, kun se vaan on mahdollista. Silloin tulevaisuus on paljon valoisampi...

"Voi kun olis sillon 15 vuotiaana älynnyt aloittaa ne puskapanot yms. joita kaikki nuoret harrasti."
        Niinpä, itse tyttönäkin tota välillä mietin.. tietty jätkillähän se on eri asia... vai onko? EI. Ihan hyvä vaan ettet menny siihen touhuun mukaan, kyl ne likat arvostaa sitä ettet oo ollu kauheen monien kaa ennen heitä. :)
        Ja hei, oli sun ulkonäkös sitten ihan mikä tahansa, yritä vaan rohkeasti ottaa "kontaktia" vastakkaisen sukupuolen edustajiin.. IHAN MISSÄ VAAN. Mulle tuli kerran kadulla vastaan yks nörtihtävä jätkä, joka huomas mut ja tuli kehumaan mun kenkiäni! Jos ei muuta, niin ainakin hän sai mut hymyilemään sinä päivänä :) Siis ihan vaan sen takia, että oli kiva huomata et joku uskaltaa avata suunsa... Ja kiva oli tietenkin huomata myös se, et vaikken mitään muuta kaduilla teekkään ku kävelen vaan bussista toiseen, niin joku voi sut aina "bogata" x) "Toivo" elää!

• Nuori mies
        poju kirjoitti:

Itse seurasin nuoruuteni sivusta, kun ikätoverini kiusasivat tyttöjä, repivät heidän vaatteitaan, läimivät heitä ja ehdottelivat rivoja. Itse olen kohdellut heitä lähes kuin herrasmies ja siitä kiitoksena olen ollut kaikki elämäni 18 vuotta ilman seksiä. Kohteliaisuus on kirous, ainakin, mitä naisten kanssa toimimiseen tulee. Ei tässä enää muu auta kuin käydä hävyttömäksi. Se ei tosin ole helppoa nykyisessä ympäristössäni, jossa rooliksini on vakiintunut kiltin miehen osa.

Olen varoittava esimerkki siitä, mihin hienovaraisuus ja -tunteisuus naisten kanssa voi johtaa. Kokemuksesta - tai pikemminkin kokemattomuudesta - viisastuneena neuvonkin jokaista nuorta miestä (miehuus alkaa ensimmäisestä siemensyöksystä): käy kiinni heti kun alkaa ottamaan eteen tai muuten tilaisuus jää taakse.

• poikanen
        Nuori mies kirjoitti:

Itse seurasin nuoruuteni sivusta, kun ikätoverini kiusasivat tyttöjä, repivät heidän vaatteitaan, läimivät heitä ja ehdottelivat rivoja. Itse olen kohdellut heitä lähes kuin herrasmies ja siitä kiitoksena olen ollut kaikki elämäni 18 vuotta ilman seksiä. Kohteliaisuus on kirous, ainakin, mitä naisten kanssa toimimiseen tulee. Ei tässä enää muu auta kuin käydä hävyttömäksi. Se ei tosin ole helppoa nykyisessä ympäristössäni, jossa rooliksini on vakiintunut kiltin miehen osa.

Olen varoittava esimerkki siitä, mihin hienovaraisuus ja -tunteisuus naisten kanssa voi johtaa. Kokemuksesta - tai pikemminkin kokemattomuudesta - viisastuneena neuvonkin jokaista nuorta miestä (miehuus alkaa ensimmäisestä siemensyöksystä): käy kiinni heti kun alkaa ottamaan eteen tai muuten tilaisuus jää taakse.

Samat sanat täälläkin... paitsi etten itse voisi edes kuvitella käyttäytyväni huonosti naisia kohtaan. Tämä ikä (19) on aika ikävä meidän kilttien miesten, tai siis poikien, kannalta... kun ei useimmatkaan naiset sellaisia ominaisuuksia vielä arvosta, kuin esim. rehellisyys, kiltteys, turvallisuus...

Itse olen lohduttautunut sillä kuvitelmalla, että joskus vanhempana, ehkä kolmen kympin tienoilla, kelpaisin jo jollekkin. Kun kuitenkin pidän kunnostani huolta... (no joo, pakko myöntää, että liikunnasta on varmaan tullut minun korvikkeeni läheisyydelle ja seksillä jne.). Ja opiskelen, ja toivottavasti ainakin olen tuolloin jo vakituisessa työssä. 10 vuotta vaan on pitkä aika odottaa... Mutta kai se sitten on niin, että ne jotka seurustelevat, tai muuten vaan saavat naisia, ovat sen ansainneetkin?

• Avio

eli hääyönä! On vanha ja hyväksi koettu kristillinen perinne. Ei tuu traumoja eikä ole turhia paineita! Kokemusta on. Ja mielestäni ajoitus oli oikea. Samoin kertovat ystäväperheet!

• Varsinainen valistaja

Seksi tulisi aloittaa silloin, kun siihen kykenee (pojalla erektion saaminen, tytöllä aukon urkeneminen), mutta viimeistään 15-vuotiaana. Muuten on todennäköistä kärsiä seksuaaliongelmista myöhemmällä iällä ja parisuhteeseen vakiintuminen on usein kohtuuttoman vaikeaa.

• poika

Olipa kyseessä läppä tai ei... mutta näin se vaan on.

• Make-77

Mä olen 27v mies enkä ole vielä aloittanut seksielämää. En varmaan koskaan tulekaan. Mutta tsemiä. Odota nyt siihen aikuisikään asti ainakin.

Tsemiä!

Make-77

• Keiju

Olen sitä mieltä, että neitsyyden/poikuuden voi menettää silloin kun itsestä tuntuu sopivalta; kun tulee olo, että nyt olen valmis. En menisi sanomaan tiettyä ikää, koska kaikki kehitymme omalla tavallamme. Itse olin 14w ja en ole katunut kertaakaan! Olin mielestäni tarpeeksi kypsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7254
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      124
      3981
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      27
      3271
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2778
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2423
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2262
    7. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      372
      1971
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1950
    9. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      1930
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1878
    Aihe