Moi! Mitä vois työntää sisään kun kotoa ei löydy mitään? Enkä kehtaa mennä ostamaan dildoa...
Mitä työntää sisään
15
27272
Vastaukset
- tietäjäkin
Kokeile moottorisahan teräketjua,itse käytän sitä ja gutaa tekeepi.
- make
esim kaljapullon suu on hyvä mun tyttö kaveri tykkää siitä.. porkkana ja tuorekurkku myös..
- Runkvisteri
Tulee todellisia ongelmia, kun yrittää kiskoa sitä ulos. Vain lääkäri voi silloin auttaa.
- Kikkemans
Itse tehdylle Peenikselle on teko-ohjeet tällä sivulla annettu 11.11.2004 ne on on sivun puolivälistä vähän alaspäin.
Siinä on seikkaperäiset ohjeet, tee Peenis niiden mukaan ja työnnä se pimpsaan,niin saat todella hyvät orkut.- welur
Tuo ei ole edes hauska, että tsori vaan
- Kiia 86
Käyppäs http://www.dr-feelgood.org ja löydät varmasti sisään työnnettävää.
- minä minä
mun kikkelillä
- Zac79
Netistä tilaamalla saa helposti ja huomaamatta omaan lähipostiin, mitä vain ikinä sivuilta löytyykin!
Jos kotitarpeisiin haluat tyytyä, niin kurkku tai lenkkimakkara on käteviä! Kannattaa vain ensin lämmitellä niitä vaikka vesihana alla tai mikrossa, mutta varo ettet polta pilluasi ;) - palomies
Zac79 kirjoitti:
Netistä tilaamalla saa helposti ja huomaamatta omaan lähipostiin, mitä vain ikinä sivuilta löytyykin!
Jos kotitarpeisiin haluat tyytyä, niin kurkku tai lenkkimakkara on käteviä! Kannattaa vain ensin lämmitellä niitä vaikka vesihana alla tai mikrossa, mutta varo ettet polta pilluasi ;)kokeile paloletkua pitäisi pituuden riittää
- ruupertti
palomies kirjoitti:
kokeile paloletkua pitäisi pituuden riittää
Tässä oikeaa mallia:
http://www.assfistinganalfisting.com/extreme-penetration-sex/bottle_insertion.html
- Jääkaappi
Tai pakastin tai mopo sisään, sitä kautta tulee mahtava organismi!
- poju
Hyväileppä itseäsi vaikka kontiokumisaappaallasi kait joka tytöltä sellaset löytyy ! saat saappaistasi varmaan hyvät orkut ! voinpa sen jälkeen tulla nuolemaan saappaasi puhtaaksi !
- kalastajaemppu
nuorena laittaneensa limaisen ja potkivan juuri onkimansa ahvenen pillun huulille. Se meni hissukseen potkimalla aina vain syvemälle ja lopulta tyttö revitteli mahtavat orkut. Se kalan pois saaminen olikin sitten työläämpää, mutta oli kuulemma ollut vaivan väärtti.
- Kyrpä
pist vaik käpy suomusuunnas perkele. Porilainen juntti (joita kaikki Porilaiset tuntuvat olevan, sanovat, niiden murre kun on niin luontaanttyöntävään ahdistavaa, että....)
Mutta näin sivistyneemmästä Suomen kaupungista (Porilaiset eivät muuten osaa sanoa Äng -äännettä)sanoisin, että kokeile istua pyykinpesukoneen päällä ja samalla sormittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854