Miten saatte peppua?

Höplä!

Miten teidän naiset suostuu persereijän naimiseen?Maksatteko vai suostuuko ihan noin vaa?Miltä tuntuu laueta nuoren naisen hyvin piukkaan perseeseen?

9

7314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neito

oon kohta seurustellu poikaystäväni kanssa vuoden, enkä silti ole antanut hänelle peppuani.
      Mikä siinä pepussa kiihottaa??????????????

• Peppusexinfo

"Mikä siinä pepussa kiihottaa??????????????"

Paska - haju ja maku.

• Höplä
        Peppusexinfo kirjoitti:

"Mikä siinä pepussa kiihottaa??????????????"

Paska - haju ja maku.

Ai että mikä naisen pepussa kiihottaa....tottakai jos se on pieni ja hyvin muodostunut piukkapeppu ni tottakai se kiihottaa!

• höplä

No mutta vasta vuos....miehesi tutustuu hunajan alkeisiin...mutta kyllä muutama vuos kun menee alkaa peppukin miellyttää...

• niin saa luultavasti kieltävän vastauksen.
      Älä kysy.

• ?????????

Omalla naisella on aikoja jolloin hän haluaa pelkkää pilluun panemista, mutta välillä hän haluaa että panen häntä perseeseen ja mielellään ilman kondomia no eipä se mua haittaa...
      Naisesta kiinni jotku pitää jotku ei...

• Iivana Julma

Jos tuollaisia kyselet et varmaan ole kymmentä vuotta täyttänyt. Suusi on pestävä saippualla ja laitettava sinut nurkkaan seisomaan.

• girlishere

mä ainakin rakastan peppuseksiä ja kiihotun peköstö ajatuksesta. ah. harmi vaan et näin sinkkuna saa seksiä liian vähän. en tiedä mikä anaalissa kiihoittaa, mutta se vaan on todella jotakin. ei sitä tietenkään yksittäiselle panolle ehdottele, mutta jotkut ehdottavat itse ja minä suostun. hyvä anaalipanomies on yleensä hieman kokeneempi ja itsevarma. tietää siis mitä tekee. tykkään ettei hän lopeta kesken vaikka vähän vikisisinkin, koska kipu menee yleensä nopeasti ohi. sitten vain hitaasti edetään kunnes aisa on sisällä ja ah. jos mies vielä samalla kiihoitta klitorista niin fiilis o super. vielä pidän jos minulla on silmät sidottuina, tykkään siis vähän alistuksesta. ehkä siksi myös anaalista.
        nam.

• Sinna

Annan peppuun, jos mies on pitkätukkainen ja pantavannäköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7274
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      125
      4005
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      27
      3311
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2798
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2433
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2302
    7. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      371
      1977
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1960
    9. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      1950
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1888
    Aihe