Miten teidän naiset suostuu persereijän naimiseen?Maksatteko vai suostuuko ihan noin vaa?Miltä tuntuu laueta nuoren naisen hyvin piukkaan perseeseen?
Miten saatte peppua?
9
7314
Vastaukset
- Neito
oon kohta seurustellu poikaystäväni kanssa vuoden, enkä silti ole antanut hänelle peppuani.
Mikä siinä pepussa kiihottaa??????????????- Peppusexinfo
"Mikä siinä pepussa kiihottaa??????????????"
Paska - haju ja maku. - Höplä
Peppusexinfo kirjoitti:
"Mikä siinä pepussa kiihottaa??????????????"
Paska - haju ja maku.Ai että mikä naisen pepussa kiihottaa....tottakai jos se on pieni ja hyvin muodostunut piukkapeppu ni tottakai se kiihottaa!
- höplä
No mutta vasta vuos....miehesi tutustuu hunajan alkeisiin...mutta kyllä muutama vuos kun menee alkaa peppukin miellyttää...
niin saa luultavasti kieltävän vastauksen.
Älä kysy.- ?????????
Omalla naisella on aikoja jolloin hän haluaa pelkkää pilluun panemista, mutta välillä hän haluaa että panen häntä perseeseen ja mielellään ilman kondomia no eipä se mua haittaa...
Naisesta kiinni jotku pitää jotku ei... - Iivana Julma
Jos tuollaisia kyselet et varmaan ole kymmentä vuotta täyttänyt. Suusi on pestävä saippualla ja laitettava sinut nurkkaan seisomaan.
- girlishere
mä ainakin rakastan peppuseksiä ja kiihotun peköstö ajatuksesta. ah. harmi vaan et näin sinkkuna saa seksiä liian vähän. en tiedä mikä anaalissa kiihoittaa, mutta se vaan on todella jotakin. ei sitä tietenkään yksittäiselle panolle ehdottele, mutta jotkut ehdottavat itse ja minä suostun. hyvä anaalipanomies on yleensä hieman kokeneempi ja itsevarma. tietää siis mitä tekee. tykkään ettei hän lopeta kesken vaikka vähän vikisisinkin, koska kipu menee yleensä nopeasti ohi. sitten vain hitaasti edetään kunnes aisa on sisällä ja ah. jos mies vielä samalla kiihoitta klitorista niin fiilis o super. vielä pidän jos minulla on silmät sidottuina, tykkään siis vähän alistuksesta. ehkä siksi myös anaalista.
nam.
- Sinna
Annan peppuun, jos mies on pitkätukkainen ja pantavannäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607274- 1254005
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273311- 212798
- 272433
- 232302
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3711977- 251960
- 471950
- 321888