Nyt faktoja pöytään!

Asiata

Oon lukenu satoja ja tuhansia threadeja ja kommentteja miesten sheivaamisesta! Aina kuvake.netistä demiin ja muihin vauva ja seksichat-sivustoihin! Lukemani perusteella 50% naisista tykkää täysin posliineiksi ajetuista miehistä, 30% sanoo, että mies EI SAA sheivata RANNE JA SÄÄRIKARVOJA, 20% sanoo, että mies joka sheivaa on liian poikamainen, eikä näin viehätä seksuaalisessa mielessä lainkaan ja täysin karvainen mies on paras! Löytyy myös yllättävän paljon keskustelua leuan alla ja kainaloissa olevista karvoista, aina napakarvoihin! Suurin osa keskustelijoista ja kommentoijista oli sitä mieltä, että kainalolarvat tulee nyt ainakin trimmata, kaulakarvat ei ole seksikkäitä ollenkaan ja navan sisäreisien karvoitus on VASTENMIELISTÄ, pallien sheivaaminen on täysin suositeltavaa kuten kyrvän varrenkin sheivaaminen, mutta täysi posliini ei aina miellytä ja siksi paras olisikin jos miehellä olisi pieni trimmailtu nurmi/tupsu kyrvän yläpuolella! Näin ollen tulen lopputulokseen että paras mahdollinen sheivaus joka tyydyttää 90% teidän miesten seksipartnereista on: Sopivan karvaiset sääret ja käsivarret, pieni nurmi alapäässä, trimmatut kainalot, muttei liian trimmatut. Sisäreidet pitäisi sheivata useammin koska karvoitus siellä kasvaa nopeammin kuin etu ja takareisissä, suihinottaessa ei ole ollenkaan kiva jos on karvainen maha, pallot ja sisäreidet!

9

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiata

      Vielä noista miehen selkäkarvoista sen verran että en löytäny aiheesta juurikaan keskustelua, koska miehen selkäkarvoitus alkaa kasvaa yleensä vasta 25-vuotiaana jolloin testosteronitasot ovat huipussaan. Yleensä yli 25-vuotiaiden miesten seurustelukumppanit eivät vaadi näitä sheivaamaan, koska ei kuulu tämän vanhemman sukupolven tapakulttuuriin et cetera et cetera

    • Halleluja aamen

      Normaali heteromies ei sheivaa

      • hihhuleita

        Palstalle näköjään eksyny uskovainen


      • nettiturhake
        hihhuleita kirjoitti:

        Palstalle näköjään eksyny uskovainen

        yhdyn edelliseen :-D
        Eli homojen hommaa tuo miesten sheivailu.


    • kukin tyylillään

      Makuasioita = fakta.

      Ja kaikille ei esim. rinta- ja selkäkarvat edes kasva, joten niitä ei voi vaatiakaan.

    • kekkonenn

      Just tänään ajelin, muija imi heti posket lommolla ja kuulemma kohta lisää ;) ajelen ihan mieluusti:)

    • Kitty kat

      Kyrpä ja pallit paljaaksi, kyrvän ympärys siisti nurmi, samoin kainalot mielellään nurmelle. Hiukset pitää jotenkin leikata, ja naama siistiä miehelle sopivaan malliin, mikä nyt kenelläkin hyvältä näyttää. Nenäkarvat pitää lyhentää ja korvista poistaa. Muu vartalo saa olla mitä on. Miehet on ihania, nam...

    • Meillä molemat sheivaa, aikas paljon kivempaa harrastaa suuseksiä :)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe