Aikuset ihmiset!!

Sebastyne

Eipä tarvitse ihmetellä, mistä nettisukupolven nuoriso saa traumansa kun tätä palstaa selaa. Ihan hirvittävää kielenkäyttöä oletettavasti aikuisilta ihmisiltä, siis ainakin iällisesti. Toivottavasti suurin osa on teinejä, joilla on teinejen huvit, mutta siis oikeesti! Vähän vastuuta voisitte ottaa siitä mitä sanotte nuorten kuullen! Vaikka palstalle ikäraja onkin 18 vuotta, on turha olettaa että "olen 18-vuotias" nappulasta ei 14-kesäiset nappaise läpi.

Mikä ihmeellinen tarve teillä on loukata jokaikistä tänne kirjoittavaa ihmistä? Eikö voisi vaan tukkia turpaansa välillä ja loukata sellaista ihmistä joka sen ansaitsee tai kestää sen sijaan, että aukoo päätään vielä seksuaalisuutensa kanssa hapuilevalle nuorelle ihmiselle. (Joo, mulle saa antaa tulla, oon kuullut varmaan kaikki moukkamaisuudet jo, eikä teistä kukaan ole niin älykäs että heikkouteni löytäsi, jos olisitte, ette yrittäisi.)

Ihan vaan muutaman pöyristyttävän luulon korjatakseni:

Pojat/miehet: peniksen koolla ei ole merkittävää vaikutusta seksin onnistumiseen. Peniksen kokoa EI TARVITSE ilmoittaa joka paikassa, josta sen käytölle pyydetään neuvoa. Huomattavasti suuremmalla joukolla miehiä on peniskompleksi kuin pieni penis.

Tytöt/naiset: emättimen kokokaan ei ole merkittävä tekijä. Sen kokoon on alettu puuttua vastapainona miehen elimen kokokompleksiin. Ei oteta siitä kompleksia meille, vaikkakin lantionpohjan lihasten harjoittaminen ei huono idea olekaan. (Penis ei ole lihas, vaan paisuvaiskudos, siksi sitä ei voi kehittää kuten lantionpohjan lihaksia. Ähäkutti taas miehille.)

Rintojenkaan koko ei ole merkittävä tekijä. Sen sijaan suurten rintojen perään kuolaavien miesten älykkyysosamäärä tuntuu korreloivan käänteisesti himoittuun kuppikokoon nähden.

Tytöille tiedoksi tämäkin: Kaikki miehet eivät ole sellaisia sikoja kuin tällä palstalla kirjoittelevista osa tuntuu olevan. Miehiä on hyvä kohdella yksilöinä, ne eivät ole sen kummempia kuin naisetkaan, toiset vaan ovat jääneet jonnekin ala-asteen tasolle jutuissaan. (Onneksi paljastavat idioottimaisuutensa yleensä todella nopeasti ja tehokkaasti.)

20

4579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen mies

      moni vanhapoika-runkkari sekä nuori teinipoju. Molemmat kuvailevat seksuaalisia haaveitaan täällä ja tämä vääristää palstan luonnetta.

    • m52

      Olipahan asiallinen kannanotto! Allekirjoitan joka sanan. Aikuinen sivistynyt ihminen ei vastaile tuntemattomille nimimerkeille hävyttömyyksiä, ei mittaile eikä vertaile elimien ja rauhasten kokoja!

    • 4kymppinen mies

      Minua itseäni veti tälle palstalle uteliaisuus sekä halu auttaa nuoria ihmisiä. Mulla on asiat todella hyvin ja mä haluaisin jakaa siitä kokemusta muillekin. Tällainen palsta olisi erinomainen kanava aikuisten ihmisten lähestyä toisiaan tärkeinä pidettyjen intiimien asioiden kanssa, mutta huomaan, että häiriköinti pilaa monien toiveet. Onneksi joukossa on fiksujakin, sellaisia kuin sinä.

    • samma här

      todella suositeltavaa tekstiä monelle muullekin! ottakaa ihmiset opiksi tuosta! yhdyn joka sanaan!!

    • Gentleman

      No niin. Ihan hyvää tekstiä. Paitsi että syyllistyit itsekin yleistämään. Emme me isoista rinnoista pitävät miehet mitään Neandertahleja ole. Itse olen sivistynyt nuori aikuinen, samoin monet ystävistäni. Kavereiden kanssa on asiasta keskusteltu, ja siihen tulokseen on tultu, että suurin osa meistä pitää nimen omaan suurista rinnoista.

      Toki janitajanatuiset ovat eri asia, ne kun ovat kovin luonnottoman näköisiä. Porukastamme ei sellaisia arvosta kukaan. Paitsi ehkä kertakokeiluna.. ;)

      Mutta älä siis väitä että suurista rinnoista pitäminen korreloi suoraan älykkyyteen. Se on suuririntaisten naisten sekä heidän miestensä aliarvioimista.

      Ai niin. Itselläni sen mitta on muuten xx cm... =D

      • Sebastyne

        Kyllä, tappelin itseäni vastaan kun kirjoitin tuon, mutta en mahtanut itselleni mitään.


    • m46

      ..hyvä kirjoitus, mutta ylimielinen

      • Sebastyne

        :D Ei voi mitään, ylimielisyys on silmiinpistävä luonteenpiirteeni, ainakin äitini ja sun mielestä. ;)


    • Arrzga

      Ei sun tarvii tälle sivulle tulla jos se kerran häiritsee v....n Ääliö! Sun pitää oppii hyväksymää että ihmiset on erilaisia.. niinno jos sua rupee vertailemaa tän sivuston ihmisii ni kyllä sut varmasti erottaa. Kaikki voi olla onnellisia siitä ettei oo sun kaa samanlaine, onneks!! Nii että jos oli vielä ongelmia ni kirjottele!

      • Setä

        vaippa ja mene nukkumaan.


      • 4kymppinen

        Huomasitko muuten, että tämä on aikuisten keskustelupalsta? Aikuiset ihmiset ei käytä V-sanaa jokaisesta, joka eri mieltä kanssasi. Sinunkin mielipidettä voisi arvostaa, jollet olisi täällä asiattomasti. Alaikäisenä olet täällä vain häiriköimässä. Ole ystävällinen ja lopeta.


      • Arrzga
        Setä kirjoitti:

        vaippa ja mene nukkumaan.

        Mikä vaippa... rakennuksen vaippa???


      • Sebastyne

        Ootko nähnyt piirrettyä Aku Ankasta, joka raivoissaan yrittää saada nyrkkeilykehässä tulosta aikaan kolme kertaa suurempaa kaveria vastaan? Tästä tuli sama mielikuva. Ohi meni, mut yritititpä ainakin, pointsit siitä.


      • m/39+

        sä taidat olla tosiaan lapsi!!!!-PENTU
        niin kun joku huomautti mee äitis tykö ja vaihda vaikka "rakennus" vaippa niin kuin sinä KUTSUIT.
        SUA TAITAA JURPPIA kun joku sanoo asiaa sinä taidat olla se ahdasmielinen.....


      • Arrzzga
        m/39+ kirjoitti:

        sä taidat olla tosiaan lapsi!!!!-PENTU
        niin kun joku huomautti mee äitis tykö ja vaihda vaikka "rakennus" vaippa niin kuin sinä KUTSUIT.
        SUA TAITAA JURPPIA kun joku sanoo asiaa sinä taidat olla se ahdasmielinen.....

        No... äiskä on Mikkelissä että jaksaisko sinne asti nyt lähtä, mut jos sä kyydin tarjoot ni kyl mä sitte:)


    • tsi

      Herkässä iässä oleville teinitytöille ja pojille useimmat tekstit tekevät hallaa.Elämä ei todellisuudessa ole sellaista minkä kuvan näistä kirjoituksista voisi saada.Ystävyys,Rakkaus ja toisten tunteiden huomioon ottaminen on se ykkösasia.

    • Ukkomies

      ...että penistä voi kehittää. Vaikkei kyseessä olekaan lihas, jota voisi kasvattaa bodaamalla, voi sitä kuitenkin venyttää siinä missä mitä tahansa muutakin kudosta aivan kuten esimerkiksi korvalehtiä venytetään tietynlaisten lävistyskorujen avulla. Tarkoitusta varten on kehitetty harjoituksia ja laitteita. Jotkut toimivat, jotkut eivät. Laitteet ovat yleensä hankalia ja harjoitukset kovasti aikaa vieviä ja työläitä, pahimmassa tapauksessa jopa vaarallisia(!) joten itse en ole moisiin vaivautunut, vaikka XX cm:n nysäni kohennusta ehkä kaipaisikin. Ja jos koolla ei kovin paljon merkitystä edes ole, niin hukkaan heitettyä vaivaa ja silkkaa ajan tuhlausta olisi venyttely ollutkin.

      Niitä lantionpohjan lihaksia kannattaa miestenkin kyllä harjoittaa. Saavuttaa kovemman erektion, pystyy pidättämään laukeamistaan eikä vanhemmiten tarvitse oitis rientää ostamaan Tenaa. Ja ennenkaikkea: baarissa pystyy juomaan paljon enemmän kaljaa ennen kuin on pakko mennä vessaan... ;D)

      Hyvää syksyä kuitenkin kaikille yleisesti ja Sebastynelle erityisesti kiitokset hyvästä avauksesta!

    • Niin kyllähän näillä palstoilla tuntuu olevan jos jonkinlaista vipeltäjää, välillä ihan siinä määrin ettei juttuja jaksa lukea kun suurin osa tuntuu olevan ihan soopaa.

      Miten lienee moderointi hoidettu? Minusta saisi ottaa tosi räväkän linjan; aikuisia ihmisiä valvojiksi ja tylysti vaan kaikki lapselliset viestit pois. Kyllähän se tietysti huutoa ja parkua aiheuttaa kun tikkari viedään suusta mutta so what. Se on tietysti valintakysymys, panostetaanko täällä viestien laatuun vai määrään...

      • Sebastyne

        Ihan samaa mieltä tässä, typerät kommentit eivät takuulla palstan profiilia nosta, vaikka viestien määrä näyttäisi ihailtavan suurelta. Suomi24:en keskustelujen taso on jopa siinä määrin tunnettu, että kun mainitsee kaverille selaavansa näitä, reaktio on yleensä: "Ootko sä tullu hulluksi???" Terveisiä vaan ylläpidolle.


    • Tukka-Jumala

      "Loukatkaa niitä ihmisiä jotka sen ansaitsee tai kestää"

      Just.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe