Laske painoindeksisi

fatman

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvikki1

      Mulle tuli 18,5 eli oon normaali painoinen:)

    • 5+15

      29,9, saman verran kuin "normaalikin. Eli lievä lihavuus.

    • pakko herätä

      25,4 eli lievä lihavuus

      Olen 19-vuotias nainen 165,5/70

      Meillä on kyllä huono vaaka mutta pakko kai sitä on uskoa. :D Se on jo muutamana päivänä peräkkäin näyttänyt jotain 69-70kg.

      Käytän s-m kokoisia vaatteita. Rennot vaatteet ovat yleensä niitä M-kokoisia.
      S-kokoa käytän enemmän. Täytyy kai alkaa parantaa elintapoja ja havahtua tähän...
      On mulla vähän liikakiloja. :o

      Olen toisaalta aika liikunnallinen mutten ole pitkään aikaan liikkunut ihan kunnolla. En ole koskaan tarkkaan seurannut painoani mutta siitä ei varmaanole edes 3-vuotta aikaa kun painoin 10 kiloa vähemmän... aivan hullua.

      • pakko herätä

        Yläasteella vielä kehotettiin "varmuuden vuoksi" lihottamaan kun oli aikuisten indeksin mukaan alipainoa. En ole kyllä koskaan tahallani lihottanut mutten ole yrittänyt laihtuakaan. Nyt kyllä pitäis lähtee juoksulenkille. :D


      • pakko herätä
        pakko herätä kirjoitti:

        Yläasteella vielä kehotettiin "varmuuden vuoksi" lihottamaan kun oli aikuisten indeksin mukaan alipainoa. En ole kyllä koskaan tahallani lihottanut mutten ole yrittänyt laihtuakaan. Nyt kyllä pitäis lähtee juoksulenkille. :D

        Mittasinpa sitten tänään uudelleen painoni ja tuli 80kg.. siinä vaiheessa vakuutuin, että vaaka kyllä valehtelee :D ! Kokeilin muutaman kerran uudelleen ja tuli 60kg. Huokaus ja helpotus. Painoindeksi tuon mukaan 22 eli normaali ja melkeinpä siinä vihreän alueen keskellä, vähän yli. Eipä tuo tulos ihan varma ole kun vaakamme on vähän epävakaa.

        Kävin tänään jo tuota ennen avantouimassa ja sain uudet lenkkeilyvaatteet. :)Testasin niitä jo tänään illalla. Nyt on aivan ihana fiilis juoksulenkin jälkeen.. joo, jaan sen täällä kaikille :) Tuntuu, että happi kulkee paremmin vielä parin tunnin jälkeenkin.. keuhkot avautuu. Suosittelen ! Nyt on aivan loistavat lenkkeilyilmat, kun on sopivan viileää ja täälläpäin ainakin hiekotus tien päällä.


        Toivon, että silti hoikistuisin pari kiloa, koska huomaan, että vähän on liikaakin pyöreyttä omasta mielestäni. Pysyykin varmaan paljon virkeämpänä ja paremmalla tuulella kun liikkuu enemmän... toivon niin :)


    • Ylilihava kuljetus

      Mulla meni mittari rikki (näytti yli 40) jo 40 kiloa ennen oikeaa painoani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2840
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1828
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1512
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1270
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      255
      1128
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe