Asia ei tälle palstalle kuulu mutta koska muilla palstoilla on niin random puheita niin pääti tänne laittaa
Olen 16v mulla on tyttöystävä on niin hyvän näkönen että panettaa aina kun näen sen mutta se ei suostu antamaan pillua vaikka laki sallisi sen mitä voisin tehdä saadakseni??
kun nainen ei anna
16v
2
398
Vastaukset 2
- odota rauhassa
Jos toinen ei ole valmis seksiin, et voi häntä siihen pakottaa.
- tehdä saadakseni??
Kun nainen ei anna sulle niinse johtuu pelkästään siit', että nainen on sinua viisaampi.
mitä voisin tehdä saadakseni??
Tälle naiselle sinun ei pidä tehdä mitään.
Hyvällä onnella saattaisit löytää jonkun naisen joka on vielä sinuakin tyhmempi ja siksi saattaa antaa.
Toinen vaihtoehto on, että odotat kunnes kasvat aikuiseksi ja yrität sitten uudelleen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va601701Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15811Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41608
- 70583
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa91571- 45508
- 47495